zo ik ben er ook weer ffff…
pfff is nog lekker warm!
en wat heeft iedereen gedaan vandaag??
sase veel plezier morgen met vertellen!!
tweet leuk dat ze zo reageren!
@lins wrote:
zo ik ben er ook weer ffff…
pfff is nog lekker warm!
en wat heeft iedereen gedaan vandaag??
Niet zo veel boeiends eigenlijk, een jurkje en rokje afgenaaid, buiten in de tuin gezeten met mijn laptop, geklusd :mrgreen: , film gekeken
Lins hoe is het met je buik??
patripiex: nog niet ongesteld… af en toe menstruatieachtige pijn die op komt en weer weg ebt…maar heeeel lichtjes…
bedacht me net en daar had ik het met mijn man over…mijn eerste cyclus was 25 dagen… dit word de 2e dus is geen pijl op te trekken voor het zelfde geld is deze cyclus 28 dagen en heb ik te vroeg getest…
of het zet gewoon vanacht door en dan kan ik wat meer rekenen op een regelmatige cyclus…
en hoe is het bij jou?? al aan het rommelen??
mijn duimen doen hier gewoon pijn…duim erg hard voor jullie
Vanmiddag had ik ineens last van mijn (.)(.) en al de hele week last van mijn buik een zeurderig gevoel en tussendoor wat pijnprikkels.
Mijn cyclus kan nog alle kanten op, heb hem op 28 staan maar kan net zo goed 30 of langer zijn…
Lins je kan nu alleen maar afwachten tot je ongi wordt of als je het volgende week nog niet bent nog een keer testen voor hetzelfde geldt heb je een langere cyclus en ben je dus gewoon zwanger maar is het nog niet te testen
@bieslookje wrote:
mijn duimen doen hier gewoon pijn…duim erg hard voor jullie
Ja dat is ook weer niet de bedoeling hoor!
natuurlijk wel… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dames… ik meld me af voor vandaag. Ik duik eens lekker vroeg mijn bed in! Fijne avond jullie! Veel plezier voor de klussers onder ons! :inlove:
waaronder ikzelf misschien wel :mrgreen:
:-*
Matsjo fijne avond nog en welterusten voor straks na het klussen :mrgreen:
Ik ga ook maar meteen afscheid nemen voor vandaag, wij gaan zo op bed een filmpje kijken.
Morgen heb ik personeelsfeest de hele dag dus weet niet of ik nog online kom. We gaan electronisch steppen en heerlijk eten natuurlijk.
Zijn er nog die morgen gaan testen want dan moet ik natuurlijk wel even langskomen. Dinsdag moet ik werken dus waarschijnlijk tot dinsdagavond en dan nog maar 1 nachtje slapen tot ik mag testen
iedereen die gaat slapen weltrusten!!
ik ben nog klaar wakker… nog helemaal geen zin om naar bed te gaan…
Goedemorgen meiden, hoe is het met iedereen vandaag?
Goedemorgen,
En paar pagina’s terug vertelde ik over een mevrouw die me had gevraagd of met de baby alles goed was. Nou die vrouw had helaas geen voorspellende gaven.
Na 25 dagen, eerder als ik had verwacht, ben ik van :twisted: :twisted: geworden. Stond vanmorgen erg verbaasd naar de wc te kijken. Ik had nog helemaal niks gevoeld en ineens was er rood. :doh:
Mogguh!
Patripiex, fijne dag vandaag! Stepse en eetse! :mrgreen:
Alle anderen natuurlijk ook een fijne dag! Hier gaan ze weer verder in de tuin. Ik ga met Mats even naar de winkels omdat meneer echt korte broekjes moet hebben. Goh, wat vervelend :liar:
@Bianca-k wrote:
Goedemorgen,
En paar pagina’s terug vertelde ik over een mevrouw die me had gevraagd of met de baby alles goed was. Nou die vrouw had helaas geen voorspellende gaven.
Na 25 dagen, eerder als ik had verwacht, ben ik van :twisted: :twisted: geworden. Stond vanmorgen erg verbaasd naar de wc te kijken. Ik had nog helemaal niks gevoeld en ineens was er rood. :doh:
Meis, wat jammer nou… :hug:
@Matsjo wrote:
Mogguh!
Patripiex, fijne dag vandaag! Stepse en eetse! :mrgreen:
Alle anderen natuurlijk ook een fijne dag! Hier gaan ze weer verder in de tuin. Ik ga met Mats even naar de winkels omdat meneer echt korte broekjes moet hebben. Goh, wat vervelend :liar:
Veel plezier met sjoppen! :inlove: