Leuk de kinderboerderij, het was daar echt heerlijk weer voor. ben benieuwd naar de foto’s geef je een seintje als ze er staan???
@Bianca k wrote:
]]Vandaag had ik iets mafs in de winkel waar ik werk. Ik moest voor een mevrouw naar een ander filiaal bellen om te vragen of ze daar een kledingstuk nog hadden. Zegt ze terwijl ik sta te bellen met de hectiek van 2 kassa’s naast me:" is met de baby alles goed?" Ik hoorde maar half wat ze zei, maar reageerde door ja te zeggen. Even later realiseerde ik me pas wat ze me nou eigenlijk gevraagd had. Nou had ik wel een jurkje aan wat makkelijk zou kunnen functioneren als positiekleding, maar even goed.
Volgens 1 van mijn collega’s was mijn antwoord een bevestiging uit mijn onderbewustzijn. Ik heb er later met Ruud nog hartelijk om gelachen. Hij zie al dat die mevrouw misschien voorspellende gaven had.
Breekt even in
Ik ben eigenlijk ook in April gestopt met de pil, maar schrijf omdat we vanaf deze maand echt bezig zijn bij de mei/juni stoppers.
Ik wilde toch even graag op deze opmerkelijke post reageren.
Mijn dochter van inmiddels bijna 3, werd ook voorspeld.
Allereerst wist ik voordat we zwanger werden meteen dat we een meisje kregen, daarom hebben we ook nooit een jongensnaam bedacht en heb ik in mijn 6de week een roze rompertje gekocht
Maar nu het frappante; Mijn schoonzusje heeft kennisen in Australië en die man vertelde haar dat we een dochter zouden krijgen en dat zij op 2 of 3 juli geboren zou worden.
In het begin geloofde ik er geen snars van natuurlijk, want ik ken die hele mensen niet bovendien was ik op 24 juni uitgerekend en mijn eerste was al te laat, dus dacht eigenlijk dat deze niet zo lang op zich zou laten wachten. Maar inderdaad… 2 juli begonnen de weeën en om 23.33 ben ik bevallen… was het een half uurtje later geweest… dan was het… 3 juli.
Blijf het nog steeds bijzonder vinden dat die man aan de andere kant van de wereld dat wist!
Zo zie je maar… het is niet onmogelijk :lol:
breekt weer uit
Broekie, wat een verhaal. Ik geloof er absoluut niet in maar als ik dit zo lees dan ga ik toch twijfelen. En dat rompertje had je gekocht voordat je wist wat het werd hoe merkte je dat dan???
Tja, geen idee… ik heb er gewoon nooit aan getwijfeld.
Ik zei al voordat ik zwanger was… dit keer wordt het een meisje, ik wist het gewoon helemaal zeker, was een gevoel van binnen.
Ben er ook heel blij mee!!! :inlove:
@Patripiex wrote:
Leuk de kinderboerderij, het was daar echt heerlijk weer voor. ben benieuwd naar de foto’s geef je een seintje als ze er staan???
Je kent me toch? Ze staan er in!!
Je hebt er zelfs een apart topic van gemaakt :mrgreen: Ze zijn zoals gewoonlijk weer super.
Steeds als ik al die leuke foto’s zie hoop ik dat ik dat volgend jaar ook kan showen.
zo…wij zijn heerlijk wezen wandelen…en een ijsje gegeten…daarna thuis op de bank geploft en in slaap gevallen hahahaha
nog steeds geen ongi… de ongikrampjes gaan en komen…
heb wel wat slijm maar gewoon transparant…
als je tempratuurt en je doet dat savonds? ipv in de ochtend… ik heb namelijk al bijna 2 weken een hogere tempratuur (37/37.3) dit varieerd elke avond … nu heb ik wel gelezen dat het wat hoger is maar dan moet je in de ochtend tempraturen…vraag me af …als ik vandaag of morgen ongesteld word of hij dan ook savonds omlaag is…
oo kwam even snel spieken voor Lins…maar helaas…meid een hele dikke knuffel :hug: hoop dan wel voor je dat die :evil: :twisted: snel komen… :hug:
ga snel even douchen na dagje klussen…kom vanaaf (als ik puf heb :mrgreen: ) of morgen wel even weer…
:-*
zo daarnet heerlijk gegeten…nu weer ff surfen op internet…
is er verders nog iemand??
Ik ben er maar ga ook weer… even lekker eten!
Ik ben er
:inlove:
Schoonouders pakten de hint van de rompertjes meteen op, en mijn schoonvader, die nooit ergens enthousiast over te krijgen is, sprong meteen overeind en gaf mij drie dikke klapzoenen en begon te glunderen!!! :inlove:
Schoonmoeder was ook zeer verheugd. Ze haed ons schijnbaar al wel eens naar elkaar zien kijken als ze ons bezig zag met het neefje van mijn lief van net een jaar, dus ze was er al min of meer op aan het wachten! :inlove:
Zaterdag gaan we uit eten met mijn ouders, ben heeeeeeeeeeel benieuwd naar hun reacties!!! :inlove:
Tweet wat een leuke reacties heb je gehad :mrgreen: dat gaf je zeker wel een super goed gevoel??
Ja absoluut, was voor ons beiden erg leuk om ze zo enthousiast te zien! :mrgreen:
tweet, wat leuk dat ze zo enthousiast reageerden!!!
:inlove: Beter kan niet, toch Bieslookje?
o wat superzeg…morgen gaan we schoonouderslief ook vertellen…ben zooooooooo benieuwd…van die kant zijn wij de eerste nml :inlove:
Tweet wat een geweldige reactie!!! :inlove: :inlove: Ik had het wel willen zien! :mrgreen: Leuk zeg!
Sase, jij dus ook morgen. Hoe ga je het aanpakken??
Sase spannend hoor, ben inderdaad ook wel benieuwd hoe je het gaat brengen.
Gaaf Sase, veeeeeeeeel plezier!!! :inlove: