ligt eraan wanneer je test, vanaf je NOD kan het geloof ik de hele dag, als je ervoor test is het handiger met ochtendurine omdat die geconcentreerder is
Nou ik probeer nog te wachten tot minstens donderdag als ik dan niet ongesteld ben.
Bij Levi merkte ik helemaal niks, daarom toen pas getest toen ik 4 dagen overtijd was haha. Toen had ik het geduld.
Maar nu twijfel ik, zodoende de vraag
ik snap je helemaal, ik heb hier getest savonds voor mijn NOD haha, ik kon gewoon niet wachten tot 'smorgens
En bij jou was het positief toen, zo 's avonds?
Nou weet je, de dingen die ik voel kan geloof ik ook door een naderende ongesteldheid komen.
Maar heb al 1,5 week het gevoel ongesteld te worden, net na het douchen zag ik dat ik donshaartjes op me onderbuik heb, ben erg moe (maar kan zeker door het te veel werken komen), met vlagen misselijk en dol, soms erg warm, steken links en rechts in me buik en last van puisten.
Maar dat alles kan dus ook door ongesteldheid komen geloof ik toch zo.
Dus soms wordt ik er een beetje moe van, van me lijf :eh:
Maar geduld is een mooi woord he!
Maar jij merkte het dus wel eerder al?
cin: ligt aan de test die je gebruikt…
Heb er hier twee liggen van sensitest, ken ze verder niet maar waren goedkoop.
ik had wel een voorgevoel ja, was namelijk erg moe en had dat toen bij zoontje ook. Verder had ik ook last van die steken en normaal had ik die pas als ik net ongi was geworden.
Mijn test was heel licht positief savonds, smorgens (dag erna) was ie nog net zo licht. Pas met de digitale test van clr bl was het duidelijk te zien
Hier even een snel berichtje. Zo kom je ff niet online en dan zijn er ineens 6 zwanger. Gefeliciteerd!!!
Mijn nod is donderdag. Maar het lijkt me sterk dat ik zwanger ben, ik voel helemaal niks namelijk. Maar we wachten rustig af.
Vandaag had ik iets mafs in de winkel waar ik werk. Ik moest voor een mevrouw naar een ander filiaal bellen om te vragen of ze daar een kledingstuk nog hadden. Zegt ze terwijl ik sta te bellen met de hectiek van 2 kassa’s naast me:" is met de baby alles goed?" Ik hoorde maar half wat ze zei, maar reageerde door ja te zeggen. Even later realiseerde ik me pas wat ze me nou eigenlijk gevraagd had. Nou had ik wel een jurkje aan wat makkelijk zou kunnen functioneren als positiekleding, maar even goed.
Volgens 1 van mijn collega’s was mijn antwoord een bevestiging uit mijn onderbewustzijn. Ik heb er later met Ruud nog hartelijk om gelachen. Hij zie al dat die mevrouw misschien voorspellende gaven had. :wall:
Hebben jullie weleens gehoord van een schaduw op de test, of opdroogstreepje ipv een positieve test?
Las dat laatst ergens en had er nog nooit van gehoord! Hoe maak je dat onderscheid dan, dacht ik al. Dacht dat er alleen maar een streepje kwam als je positief was.
Bianca-k. Ja misschien wel, wie weet joh! Ben benieuwd, maarre je hoeft niet altijd iets te voelen he, van tevoren.
@MinnieMin wrote:
Wat een drukte inderdaad in ons topic
@Tweet: Best herkenbaar, je klusverhaal. Nu ben ik lang zo handig niet als jij, maar wel vele malen handiger dan mijn man 8)
Ik kan me je frustratie dus wel voorstellen
Je moet maar bedenken dat hij ook gewoon zijn best doet, toch?
Als hij er ook nog eens echt wat van kon... :wink:
@patricia26 wrote:
Tweet, ik moet erg om je lachen :D :wink:
Tweet, geef mij ook maar wat van die borsten van jou hahaha... Ik heb een kleine B cup.
Om mij lachen??? Wat heb ik goed gedaan dan? :wink:
Kom maar halen hoor, ik heb meer dan zat!!! :mrgreen:
Cin: Ik heb op mijn NOD eerst 's morgens getest, en daarna ook 's avonds omdat de uitslag van de test verdween en ik hem wilde laten zien aan mijn mannetje. En afgelopen vrijdag nog eens eind van de middag... Ook die streep is inmiddels helaas van de test verdwenen, dus moet verder zoeken naar een test waarop de streep WEL permanent blijft staan!
@lins wrote:
ik heb idd vanmorgen getest..........
NEGATIEF helaas maar waar...
heb wel krampen van ongesteldheid al 2 dagen...maar nog geen bloed..
dus blijf hoop houden dat deze cyclus gewoon langer duurt als 28 dagen en daarom neg. is...
was wel verdrietig maar heb niet gehuild. we zijn tegen elkaar aan gekropen en even later in slaap gevallen na denk ik wel 20x zuchten.
is prachtig weer dus misschien lekker ff op balkon zitten!
Ow meis, wat onwijs jammer... Wel stoer van je dat je nu wel durfde testen! Hoe voelde je je wat betreft het testen an sich? Was je net zo nerveus en panisch als vrijdag of viel het mee? :hug: :think:
Tweet. Etos test heb ik al eens gehoord!
Nou weet je wat het is? Ik heb gisteren getest met een test van de Plusmarkt. Er kwam een heel dun licht streepje, maar daarna weer een keer verdwenen (na een tijdje).
Nu vraag ik mij af of dat een opdrooglijn (heb er nog nooit van gehoord maar oke) is geweest, of een schaduw (waarvan? ik zou het niet weten).
De streepjes schijnen van de meeste tests tegenwoordig te verdwijnen helaas… :?
tweet: was minder panisch dat kwam omdat ik wist dat ik niet de deur uit hoefde… heb vanmorgenvroeg getest… toen er op kwam niet zwanger was ik wel teleurgesteld. ben terug gegaan naar bed tegen mijn vent aan gekropen en paar keer gezucht… net eigenlijk pas heb ik een traan gelaten. het grijpt me allemaal erg aan . in eerste intantie hadden we zoeits ach we zien het wel…maar je bent toch bezig met uitrekenen wanneer het het beste kan etc.
maar in vergelijking met vrijdag was ik nu de rust zelve.
nog niet ongesteld…buikkrampen zijn nu ook weer even weg…dus ik hou hoop! misschien is deze cyclus langer als vorige maand (25) en zijn we nu te vroeg…
Goed gedaan meis, ben trots op je!!! :hug: Wie weet krijg je van de week alsnog een positieve test, dus ik duim nog even door!!!
Nou weet je wat het is? Ik heb gisteren getest met een test van de Plusmarkt. Er kwam een heel dun licht streepje, maar daarna weer een keer verdwenen (na een tijdje).ik weet dat de lijntjes na een tijdje kunnen verdwijnen / vervagen. Als je een positieve test hebt kun je er een beetje doorzichtige nagellak overheen doen, dan blijft het streepje wel staan.
Nu vraag ik mij af of dat een opdrooglijn (heb er nog nooit van gehoord maar oke) is geweest, of een schaduw (waarvan? ik zou het niet weten).
ik hoop dat je te vroeg hebt getest.
bianca-k, jeetje wat maf zeg......dat je gewoon onbewust ja antwoorde
Ik had ook tot 2x keer toe een indrooglijntje hoor. Maar was echt niet zwanger!!
Lins :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: jammer meis!
Goedemiddag dames zit nu lekker met mijn laptop in de tuin.
Lins: wat jammer zeg :hug: , maar zolang je ongi er nog niet is blijf ik voor je duimen :thumbup: :thumbdown: vind het stoer van je dat je getest heb.
Cin volgens mij had ik je vergeten welkom te heetten, voor jou komen er ook spannnende dagen aan. Hopelijk heb je snel een duidelijke positieve test in handen.
Tweet wat vervelend dat je zo slecht slaapt, hopelijk is het snel over en kan je weer genieten van je nachtrust die heb je zo hard nodig.
Bianca-k :lol: :lol: dat je gewoon ja antwoorde :lol: :lol:
Ik ga definitief woensdag testen…voel van alles in mijn buik maar niets in mijn (.)(.) dus het kan echt van alles betekenen.
Ik heb het nog niet opgeschreven en ik krijg rare steken en een zeurderig gevoel in mijn (.)(.), zit het tussen mijn oren :?
Spannend Patripiex! Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het tussen de oren zit, dan kan het alleen maar meevallen!
Wij zijn naar de kinderboerderij geweest. Mats vond vooral de konijntjes erg leuk! :inlove: :inlove: Daarna nog even in het Goffertpark gezeten.
Foto’s volgen uiteraard zo in het sf! :mrgreen: