Heb een bouwtechnische opleiding, rijd heftruck, heb gewerkt in een bouwmarkt, heb gewerkt in de fijn mechanische sector, in de klein metaal, bij een Technische Dienst van een verzorgingstehuis/sanatorium, en ben schildershulpje geweest… Dus ja, ik kan wel wat! hihihi
Ik weet niet zo goed eigenlijk wat ik wel of niet meer kan of mag doen. Heb er ook ergens een topic over geopend, maar krijg er nog geen respons op… Bij mijn vorige zwangerschap heb ik van alles en nog wat gewoon gedaan, omdat ik niet wist dat het niet mocht! Gelukkig is dat goed gegaan, maar ja…
@Tweet wrote:
Heb een bouwtechnische opleiding, rijd heftruck, heb gewerkt in een bouwmarkt, heb gewerkt in de fijn mechanische sector, in de klein metaal, bij een Technische Dienst van een verzorgingstehuis/sanatorium, en ben schildershulpje geweest… Dus ja, ik kan wel wat! hihihi
Wat ben jij een STOER WIJF!!
:thumbup:
@Tweet wrote:
Ik weet niet zo goed eigenlijk wat ik wel of niet meer kan of mag doen. Heb er ook ergens een topic over geopend, maar krijg er nog geen respons op… Bij mijn vorige zwangerschap heb ik van alles en nog wat gewoon gedaan, omdat ik niet wist dat het niet mocht! Gelukkig is dat goed gegaan, maar ja…
Ik heb vooral geverft (op waterbasis) en lasvezelbehang geplakt. Overigens moest dat wel met een mondkapje.
Goedemorgen dames!
Wat hebben jullie weer een hoop geschreven zeg!
@Cin en Lisalisa, welkom hier!
@Angela, ik stuur je ook een pbtje, want ben natuurlijk wel nieuwsgierig naar je trouwfoto’s! Fijn dat je een hele mooie dag had!
@Lins, ik duim voor je dat je vandaag een positieve test in je handen mag vasthouden!
@Miniemin, vervelend van de negatieve test, dan kan je maar beter je ongi hebben, want dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
@De Efteling was super leuk en enorm druk, maar dat mocht de pret niet drukken. Het weer was heerlijk en we hebben super genoten!
Bij thuiskomst was de woonkamer ook al helemaal behangen, ben super blij met mijn schoonouders, ze hebben het perfekt gedaan!
Nu alleen nog het laminaat en dan hebben we weer een mooi huisje!
Vandaag gaan we even lekker niksen, misschien even nog een nieuw spel uit proberen op de Wii!
Denk als je verft en zo met een mondkapje dat het indd wel kan hoor!
Hier neemt de onzekerheid en spanning steeds meer toe, ben zo bang om teleurgesteld te worden!
Straks werken, hopelijk krijg ik niet weer zo’n reactie als gisteren van een cliente.
Zij feliciteerde mij met me zwangerschap, ivm me opgezette buik.
Nou en bedankt! Van je werk moet je het hebben haha.
Iedereen een hele fijne dag!
Lins. Heel veel succes vandaag meid! Duim mee
@Matsjo wrote:
Wat ben jij een STOER WIJF!!
:thumbup:
Ik heb vooral geverft (op waterbasis) en lasvezelbehang geplakt. Overigens moest dat wel met een mondkapje.
Vraag me af of dat wel echt genoeg is... :roll: Toch eens verder rondvragen denk ik... Misschien morgen even met de vk-praktijk bellen om te vragen wat zij hierover weten...
Eros: Fijn dat het leuk was gister!
Cin: voor posi test!!!
goedenmorgen.
wat een prachtig weer vandaag.
wij hoeven helemaal niet op huwelijksreis.
het is hier al heerlijk weer.
lins en cin:
succes meiden
tweet:
lastig zo midden in de nacht klaar wakker.
dan valt hier op kok ook weinig te beleven denk ik.
matsjo:
wat verevelend die bulten.
ga je naar de huisarts???
Cin en lisalisa welkom,gezellig dat jullie mee komen schrijven.
in het gezelligste toppic van kok :dance:
Wij gaan nog genieten van onze vakantie.
dus misschien ben ik niet zoveel aanwezig de komende dagen :mrgreen:
ik probeer wel elke dag bij te lezen hoor want anders kan ik het helemaal niet bij houden.
oja en nog bedankt voor alle leuke krabbels :inlove: :inlove: :inlove:
is er ooit een stoppers topic geweest wat zo hard ging als deze???
al weer over de helt van deel 5 :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Volgens mij niet. Ik weet wel dat de septembermama’s in 8 maanden tijd 30 topics hebben versleten :shock:
We moeten wel blijven schrijven hoor… ook als iedereen zwanger is!
tuurlijk matsjo :inlove:
Zo meiden… ik moet ff 11 pagina’s bij gaan lezen! :mrgreen:
Wat een drukte inderdaad in ons topic
@Tweet: Best herkenbaar, je klusverhaal. Nu ben ik lang zo handig niet als jij, maar wel vele malen handiger dan mijn man 8)
Ik kan me je frustratie dus wel voorstellen
Je moet maar bedenken dat hij ook gewoon zijn best doet, toch?
@Lins en Cin: Ik duim even voor jullie mee!
@Matso: Klinkt als netelroos. Zijn het witachtige bulten met rood erom heen?
Zo ja, dan zal het wel eens netelroos kunnen zijn. En dat is dan weer een allergische reactie, bijna altijd als resultaat van voeding. Kan zomaar opkomen en gelukkig ook zomaar weer verdwijnen. Antihistamine (middelen tegen hooikoorts) laten het weggaan. Maar natuurlijk wel even mee naar de dokter!
En bedankt allemaal meiden, voor de fijne steun. Nog steeds geen verandering hier verder…
Nou ik ben weer helemaal bij… Veel geklets over dikke billen, brede heupen en smalle tailles… hahaha… Nou op de taille na heb ik het allemaal. Taille was voor mij 1e zwangerschap trouwens wel smal hoor. Nu niet meer helaas.
Ik draag ook alleen maar strings, soms in de zomer een hipster onder een rokje.
Tweet, ik moet erg om je lachen
Cin, welkom en veel succes met (opnieuw) zwanger worden! :-
Minniemin :hug:
Angela, klinkt als een heerlijke dag! Nogmaals gefeliciteerd!! :inlove:
Mag ik ook je hyves?
Lins, al getest??
Tweet, geef mij ook maar wat van die borsten van jou hahaha… Ik heb een kleine B cup.
Nou verder weet ik het ff niet mer hoor, dikke :- voor allemaal!
minnie :hug: :hug: ik weet hoe frustrerend het is…
je wilt gewoon duidelijkheid.
laatse keer was ik 2weken overtijd.
ik heb idd vanmorgen getest…
NEGATIEF helaas maar waar…
heb wel krampen van ongesteldheid al 2 dagen…maar nog geen bloed…
dus blijf hoop houden dat deze cyclus gewoon langer duurt als 28 dagen en daarom neg. is…
was wel verdrietig maar heb niet gehuild. we zijn tegen elkaar aan gekropen en even later in slaap gevallen na denk ik wel 20x zuchten.
is prachtig weer dus misschien lekker ff op balkon zitten!
Hmm, iemand mag ook wel wat van mijn borsten hebben hoor, hahaha :mrgreen:
Wordt er soms helemaal gek van!
Lins. Erg jammer meid! :hug:
Balen hoor Lins. Misschien te vroeg getest inderdaad?
jeetje wat is er veel geschreven sinds gisteren…ben wel 20 min bezig geweest met bij lezen haha
lins… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
tweet, schilderen met verf op waterbasis mag je gewoon doen.
Angela, wat een mooie foto op je hyves!!!
matsjo, vervelend netelroos, laatst had een kindje op mijn werk het ook, zo zielig.
sem, hoe is het kun je wachten met testen???
we zijn gisteravond bij de buren geweest, was erg gezellig.
OOO wat was ik om 2300 uur al super moe, ben meteen naar bed gegaan.
van MvM heb ik al 3 bussen vol gepiest sinds vrijdagmiddag 16.00…ik wist dat ik veel moest, maar zoveel :shock: ach is voor hun wel positief
Doet iedereen trouwens altijd testen met ochtendurine?
Sommige zeggen dat dat beter is, en sommige zeggen dat het niks uitmaakt?!
Bieslookje. Pies ze maar hahaha :mrgreen: