als het dat is toch ff naar dokter dan krijg je zalfje…
maar ik dacht dat dat gewoon continu bleef zitten…
gelukkig geen gordelroos… dat is een stuk vervelender…
Gordelroos heb ik al eens gehad ja. Is idd heel vervelend!
Je kunt het krijgen van voedsel/ planten/ insectenbeten/ weersveranderingen… van van alles eigenlijk.
@lins wrote:
als het dat is toch ff naar dokter dan krijg je zalfje…
maar ik dacht dat dat gewoon continu bleef zitten…
Nee juist niet… ik lees dat het binnen enkele uren ineens weer weg kan zijn om een tijdje later weer terug te keren.
Bedankt voor het meedenken meiden :-
Ik ga nu echt naar mijn bedje.
Truste! :-
Weltrusten en gelukkig weet je nu wat het is en kanje er maandag mee naar de dokter.
wij hebben gedacht en jij hebt het gevonden hihi
ik ga de droger leeghalen…en wachte op mijn vent die ik ga bespringen straks haha
weltrusten matsjo
o en voor ik het vergeet…
SUCCES MORGEN LINS!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
EN nu ben ik echt weg! :-*
thanks!!
ik ben geen vroege opstaner op mijn vrije dag…dus mocht ik vroeg zijn dan pies ik in bakje… test en ga nog ff terug om of te vieren of verdrietig te zijn…dus ben er denk ik zo tussen 11 en 12uur!
Ik ga ook mijn bedje opzoeken.
Lins ik wens je heeeeel erg veel succes morgen en we gaan natuurlijk uit van een positieve test :mrgreen:
MinnieMin duurt indd nog maar een paar dagen haha. Maar heb er me twijfels over, maar we blijven positief!
Voel al een week alsof ik ongesteld moet worden, maar ja ik denk er soms ook teveel aan :?
Thanx voor het welkom heten meiden! :mrgreen:
En weerrrrrrr ben ik midden in de nacht klaarwakker!!! :evil:
Matsjo: Weer die rotvlekken!!! Netelroos… Bahbah… Hoop dat je ha je er snel vanaf kan helpen! :hug: :-*
Lins: Ook middenin de nacht denk ik aan je!!! Hoop zo dat je sterk kunt zijn vandaag, met je man naast je zijde!!! En nog harder hoop ik op een positieve uitslag!!!
Sase: Hoe is het met jou ondertussen?
Sem: Ga jij het volhouden pas dinsdag echt te testen?
Patripiex: Wanneer wil jij testen? Jouw NOD is ook nog maar drie dagen!
Hupsakee, sneeuw, Ellen4: Hoe gaat het met jullie nu? Jullie zijn (helaas) erg stil! (Of heb ik iets gemist?)
Bieslookje: Met jou ook alles goed?
OOH Tweet…midden in de nacht weer …hopelijk kun je uitslapen vanochtend :mrgreen:
Hier heeeel moe en wel trekken onder inde buik…verder : superblij en nog steeds onwerkelijk soms :inlove:
Lins: ik ga heel hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: …hoop ook dat je idd straks de moed kunt vinden om te testen (en dit hier neer te zetten :oops: :oops: )
O alweer een aantal testers bijna…spannuuuuund…
beloofd warme dag te worden…helaas hier aan zo weer aan het werk in het nieuwe huis :roll: …ben het wel zoooooooooooooo zat en het lijkt alsof er nooit een einde aan komt :wall: … heeft iemand geen toverstokje liggen dat ineens ,zomaar het huis af is :mrgreen: …ach straks als het ingericht is (met nieuwe meubels :dance: ) denk ik er vast anders over…
maar goed ben er vanaaf wel weer…
doeiiiiiiiii :-*
Nope, vergeet het maar… Zeven uur was ik weer wakker… Liggen draaien tot half acht… :wall: :wall: :wall:
Rare realisatie is het he? Bij mij begint het nu ook half en half aan te komen dat we toch echt zwanger zijn… Het blijft vreemd om geen rood te zien als ik naar de wc ga!!! :inlove:
Succes met het klussen in jullie nieuwe huis!
Lins: Ik duim nog steeds voor je!!!
Sase, succes vandaag. Ik was het klussen toen ook helemaal zat! Komt natuurlijk ook omdat ik toen al 20 weken zwanger was.
Tweet :hug: balen dat je zo slecht slaap!!
Lins :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Mja… Ik snap er geen ruk van!
Overigens zijn wij dus momenteel ook druk bezig met klussen aan ons huis, zodat we dit kunnen verkopen, en een groter huis kunnen gaan bewonen… Ben erg benieuwd wanneer wij eindelijk klaar gaan zijn!!! :roll:
Vind het wel ronduit vervelend dat ik nu minder mee mag helpen, uit veiligheidsoverwegingen voor onze kleine spruit, want mijn vent heeft twee linkerhanden, en ik ben gewend om alle klussen grotendeels zelf te doen… :?
O dat is wel even wennen dan ja!! Jemig… dan moet je maar heel goed gaan regiseren! Slaap je daarom ook slecht (een beetje veel spanning misschien?) :hug:
Heb croissantjes gemaakt… die gaan we nu even opeten! :drool:
Smakelijk!!! Mijn vent heeft gister beloofd vandaag wentelteefjes te gaan maken… :drool:
Ik kan wel gaan regiseren, maar mijn vent kan gewoon echt NIET klussen… Zelfs een muurtje sauzen moest ik hem laatst voordoen hoe hij het beste resultaat kon krijgen… :roll: En zo gaat het bij alle klussen in huis. Zo heb ik hem laatst bijvoorbeeld ook moeten leren hoe hij een deur moet schuren als die net geplamuurd is, of een kozijn… Heeeeeeeeeeeeeel irritant… Maar ik moet wel bekennen dat ik er ook maar weinig geduld mee heb hoor. Heb dan altijd zoiets van: laat mij maar doen, is zo klaar! Heb bij de zwangerschap van mijn dochter ook alles zelf staan schilderen en sauzen en opknappen en zo! Toen had ik sowieso geen vent om het voor me te doen, maar ook mijn moeder is/was niet bijster handig…
Jij bent wel handig zeg als ik het zo lees! Maar des te irritanter natuurlijk als een ander het niet kan. Er is toch nog een hoop wat je nog wel mag doen?