nieuwe badschuim of shampoo???
Nee dat niet… en waarom dan altijd pas 's avonds??? Het enige dat ik kan bedenken is dat het van de olijven komt aangezien ik die elke avond op heb? Maar ik eet echt zo vaak olijven… kan ik daar dan nu ineens last van krijgen?? En waarom alleen op mijn onderlijf?
Ook geen nieuw wasmiddel ofzo :think:
of wasmiddel??
ik krijg namelijk ook altijd last van bultjes… van wasmiddel,shampoo en badschuim… heb altijd dezelfde wcpapier daar krijg ik het ook van als ik niet de goede heb…
Maar het zijn grote bulten… als een wespensteek ofzo
Ik zal er maar eens een foto van maken en meenemen naar de ha aangezien het 's ochtends weer weg is.
dan weet ik het ook niet…misschien idd een reactie op iets wat je eet…misschien ander merk olijven ofzo of in sterkere olie
ja die bultjes kunnen best flink zijn…
moet je mij is zien als ik te lang in de zon heb gezeten…lijkt wel of ik verrot ben gestoken door muggen hihi
ja foto maken is idd handig of heeeel vroeg afspreken bij de dokter
Matsjo ik dacht ook meteen aan foto maken voor de dokter.
Kan het zijn dat je een ander merk eet nu?
Nee, ik eet echt niks van een ander merk. En we gebruiken ook altijd dezelfde produkten. Ik vind het zo raar! :think:
en gek ook dat het op komt en dan weer weg trekt…
Echt heel raar, ik zou zeker even contact opnemen met de huisarts hierover.
Ja, ik denk dat ik maandag maar even ga dan.
Zou ik zeker doen, want je hebt het nu al 2 keer gehad en je wilt toch weten wat het is.
had je ook katten??
Ja ik heb een kat… maar het zijn iig geen vlooienbeten. Het ziet er heel anders uit. Heb net even wat foto’s gemaakt.
ok…ja probeer mee te denken…en dacht we hebben het al over luis gehad dus de vlooien kunnen er ook nog wel bij…
:lol: :lol:
Ik hoop echt dat de dokter je maandag meer kan vertellen
Ik heb even gegoogled en het is overduidelijk netelroos! :wall: Gaat vanzelf weer over en is niet besmettelijk gelukkig.
en hoe kom je eraan??