spannend hoor, ik ga heel hard voor je duimen.
Hoi dames!
Ik ben vanmiddag toch ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde! Ik ben wel blij met deze zekerheid. Ben er niet zo treurig om. Toch bedankt voor het duimen iedereen!
Ylerion, wat spannend!!! Hopelijk is die streep bij jou wel echt! :thumbup:
Vandaag weer gewerkt⦠morgen een dagje vrij. :dance:
Ylerion: Foei!!! Dat hij morgen wel heeeeeel duidelijk zichtbaar is!!!
Matsjo: Op naar de volgende ronde!!
Sanne: Hup, werken jij! :lol:
Ben terug van de tandarts met mijn dochter, en beiden weer helemaal goed gekeurd! :mrgreen:
matsjo: balen had ik echt niet verwacht!!op naar volgende ronde!
ylerion: spannend!! hopelijk morgen duidelijkere test!!
sanne: inmiddels klaar met werken??
tweet: gelukkig! weer half jaar van tandarts verlost!!
vandaag heerlijk onder de zonnebank geweest! dus weer beetje gekleurd. Ook 3 truitjes die ik besteld had meegenomen.
mijn moeder zit volgens mij niet zo in haar velā¦die maakt zich druk om de uitslag van haar bloed. ze kampt met haar schildklier⦠maar in iedergeval was ze erg stil ā¦en aangezien ik hekel heb aan stilte kletsten ik dus de oren van haar kopā¦
heb haar verteld dat ik op een forum klets met andere meidenā¦alleen haar wijs gemaakt dat het ivm spastiche darm isā¦hihiā¦maar wilde toch ff vertellen dat ik het hier ontzettend gezellig vind!!!
ohā¦ik wil ook testenā¦maar ja kan pas volgende week!!!
wel raar gevoel beetje weeig in mijn onderbuik. geen idee. misschien hoop ik wel te veel
Hallo allemaal,
Ik ben weer thuis van mijn werk. Pfff wat een dag; vandaag alleen maar vervelende kids Best vermoeiend!! Ben ook echt moe nu, vanavond maar eens vroeg gaan slapen.
Matsjo; meer succes in de volgende ronde en dan gewoon gelijk een dikke vette streep op die test
Ylerion: spannend meid! Nog buikpijn?
Tweet: tandarts brrr daar ben ik best huiverig voor. Ik mag binnenkort ook weer :sick:
Tot laters
Hoi dames,
Vandaag weer lekker gewerkt!!
Jammer Matsjo maar nu heb je idd wel zekerheid en kun je er deze ronde weer vol tegenaan!!
Spannend Ylerion⦠ben benieuwd!!
Onze kat is krols⦠wordt je echt gestoord van, loopt de hele dag te mauwen!! De andere kat trekt zich er gelukkig niet veel van aan maar wordt er stiekum denk ik ook helemaal simpel van!
Ik ga even een pizza in de oven gooien en lekker reaxen op de bank! Mijn vriend is werken dus ik moet helmaal alleen eten, ongezellig.
Vanavond na een week een avond lekker helemaal niks. Lekker soaps kijken. ONM en GTST.
Zijn hier nog meer soapkijkers??
Misschien ben ik er vanavond nog even en anders morgen weer. Ben morgen lekker vrij!!
Liefs Vlinder :vlinder:
ik kijk geen soaps maar zijn wel een aantal series die ik erg leuk vind zoals csi,law en order,ghost wisperer,mentalistā¦
dus als manlief op bed ligt heb ik tv alleen hahaā¦hij kijkt zo meteen sportjournaal dus vandaar dat ik nu alvast achter de compu zitā¦
ik heb verders wel nog hobbys zoals tekenen en kettingen maken. wandelen en sparen van parfum en zo nu en dan is een heerlijk boekā¦
vlinder: een kat die krols is kan idd erg iri zijnā¦die van mij zijn allemaal geholpen dus geen last meer van!
Vlinder, ik kijk soms ook gtst. Ik merk dat je het verhaal ook prima kunt volgen als je 1x in de week kijkt :mrgreen:
Lins, jij bent volgens mij wel een creatieve! Ik ook hoor. Ik teken en schilder weleens, maak soms ook kettingen, ik schrijf, fotografeer en doe aan fotobewerken. Dat laatste vind ik echt het allerleukst!
Dat doet me er aan denken⦠iemand vroeg mij laatst een foto te bewerken :think: was jij dat niet Patricia??
Even Mats de fles geven en naar bedje brengen. Hij is een beetje verkouden. Hub gaat in bad dus ik heb straks alle tijd om even te kletsen hier! :mrgreen:
Ylerion: leuk dat je een katje krijgt, en geeft toch niet als je taart er niet mooi uitzag als hij maar lekker is!!!
Lins: lekker zoān schoonmaakdagje, vind het verschrikkelijk om te doen maar als het eenmaal gedaan is dan ben ik altijd wel weer blij.
Ylerion: hopelijk is op je volgende test de streep duidelijk zichtbaar⦠:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Matsjo: jammer dat je :twisted: is gekomen, volgende ronde meer succes
Tweet: gelukkig die tandarts is weer een half jaar weg
Lins: sterkte met je moeder, is spannend wachten op de uitslag
Vlinder: ik ben absoluut geen soapkijker, kijk eigenlijk niet echt veel tv meestal gooien wij er een filmpje in.
Heb wel heel veel hobbies zoals: naaien, scrapbooken, kaarten maken, lezen, kettingen maken, stamboomonderzoek. Teveel om bij te houden dus ik wissel het veel af maar ben altijd wel bezig met naaien en scrapbooken.
Zo alles is weer bijgelezen.
Ik ga zo naar naailes, morgen heb ik gelukkig vrij kan ik eindelijk even mijn rust pakken.
Wij klussen om de dag en zijn het daar allebij nu nog mee eens, het zal vast wel minder worden als we niet snel zwanger worden. Voor ons is het wel beter nu want we deden het niet zo vaak hiervoor, dit kwam vooral door de antidepressivia die zorgde ervoor dat ik absoluut geen zin had en het vooral voor hem deed. Nu doen we het weer beide met plezier en nemen er ook echt de tijd voor (behalve morgen dan maar we zitten nu eenmaal in de vruchtbare periode) we genieten weer van elkaar en dat is fijn.
Zo dat is er ook uit.
Ga nu mijn spullen inpakkenā¦kom vanavond nog wel even kijken als ik terug ben.
In mijn komende vruchtbare periode ben ik op schoolkamp :roll:
Matsjo:
jammer dat je ongesteld bent geworden.en helemaal jammer dat je net op kamp bent in de goede dagen.
Ylerion:
Leuk een katje,welke kleur??
Ik hoop dat je strax zeker een duidelijke streep zult zien.
Lins:
Heerlijk dat je je huis helemaal schoon hebt en dan ook nog lekker tijd over voor jezelf.
Vlinder:
Hier staat gtst wel vaak op maar niet dat ik het echt helemaal volg.
en heerlijk hoor zoān bankhang avondje.
Nou dames ik denk dat eindelijk mijn :evil: :evil: gaan komen.
heb weer behoorlijke krampen in mijn onderbuik en al licht bloedverlies.
dus het zal nu wel door komen denk ik.athans dat hoop ik.
kunnen we er weer met frisse moet tegenaan
Gisteren te horen gekregen dat mijn neef en zijn vrouw hun eerste kindje verwachten.
echt super leuk,maar denk dan wel dat wil ik ooooook.
misschien zijn we straks wel samen zwanger :mrgreen:
ze is nu 11 weken.
Wat een leuk nieuws Angela :dance: Leuk als jullie straks samen zwanger kunnen zijn Hopelijk komen de :evil: nu goed door!
balen matsjo :hug: en de volgende ronde wordt ook lastif mte je schoolkamp, maaaarrrr niks is onmogelijk. Ga dr gewoon voor!
Angela ik hoop maar dat bij jou je ongi ook doorzet nu. Al die onzekerheid is ook verschrikkelijk. Hoe is het met de voorbereidingen voor je trouwdag, alles nu geregeld?
Ik ben ook niet echt een soapkijker, maar sommige andere series vind ik wel leuk bijv CSI, JAG, Friends, Ateam :oops:
@sanne062 wrote:
Angela ik hoop maar dat bij jou je ongi ook doorzet nu. Al die onzekerheid is ook verschrikkelijk. Hoe is het met de voorbereidingen voor je trouwdag, alles nu geregeld?
Ja alles is nu geregeld,gelukkig nog nieuwe muziek kunnen regelen.
vandaag het cotract getekend.
gisteren hebben we de bedankjes opgehaald :dance: ze zijn super!!!
we hebben gewoon van die doosjes met dragees en dan een kikker met een gouden bol en kroontje en dit op het het kaartje
we krijgen een tijgerpoesje met een rode vlek op haar smoeltje. ik zal er een foto van maken als ze er is. ik hoop dat gecastreerde suus haar met rust laat, maar dat zullen we zien. t is een tolerante ex-kater.
mja ik begin echt te twijfelen of er wel wat te zien viel op die test van vanmiddag. naja voor mn eigen gevoel morgenochtend toch maar testen⦠en dan zaterdag weer en dan zijn mn testjes voor deze maand op
naailes⦠moeilijk te vinden hier in duiven zit iemand maar die zit vol⦠bah zeg.
angela :inlove: :inlove: super! en heel persoonlijk!
ylerion we duimen hier voor je hoor, morgen moet er gewoon een dikke vette streep op die test staan.
ylerion ik duim ook hoor
Angela, leuk gemaakt! :thumbup: :inlove: Spannend zeg⦠het komt echt heel dichtbij nu!! Ik hoop iig dat je niet op je trouwdag de :evil: op bezoekt hebt!
Ylerion, ben heel benieuwd naar de fotoās! Ik vind het altijd zo schattig :inlove:
Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat je morgen een duidelijke streep hebt!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Ylerion wrote:
Ik kan me haast niet vorstellen dat er niet meer zijn. Vaak doen mensen dit ok wel aan huis enzo. Is er bij jullie in de buurt niet een naaiwinkel da zou je het daar eens kunnen vragen of zij meer mensen weten die les geven.
naailes⦠moeilijk te vinden hierin duiven zit iemand maar die zit vol⦠bah zeg.
Ik heb nooit les gehad. Ik heb het meeste van mn moeder geleerd en daarna mezelf nog het een en ander aangeleerd, maar soms zou ik ook wel ene paar lessen willen Gewoon om de dingen waar ik altijd tegen aan loop (ritsen inzetten enzo :doh: ) eens een keer goed te leren