Ik zou ook wel op naailes willen. Heb alleen niet eens een naaimachine :oops:
Ja naailes lijkt mij ook heel leuk.
ik heb wel een naaimachine maar dat is een hele oude.ooit van mijn oma gehad.
dat ding is nog nooit van zolder af geweest.
we zitten in de volgende ronde dicht bij elkaar met de NOD’s
@Angela_84 wrote:
Ja naailes lijkt mij ook heel leuk.
ik heb wel een naaimachine maar dat is een hele oude.ooit van mijn oma gehad.
dat ding is nog nooit van zolder af geweest.
Nou dat wordt dan wel eens tijd :naughty: :silenced:
Ja leuk toch?? Juni klinkt wel heel ver weg. Gelukkig krijg ik het druk voor die tijd dus dan gaat de tijd wat sneller
@Matsjo wrote:
Ja leuk toch?? Juni klinkt wel heel ver weg. Gelukkig krijg ik het druk voor die tijd dus dan gaat de tijd wat sneller
en wij maken het hier gewoon druk :oops: :mrgreen: :mrgreen:
ohw ik moet gaan, spreek julllie later
Ook dat natuurlijk :mrgreen:
Ik duik er maar weer eens vroeg in vanavond. Ben morgen dan wel lekker vrij maar Mats kennende begint de dag om 6.00 :roll:
Slaap lekker jullie!! :-*
matsjo:: slaap lekker…balen dat je tijdens je week op werkweek bent…
angela: heel mooi kaartje! hoop dat je ongi doorzet…dan is die spanning ook weg!super dat je dat contract getekend hebt… nog wat verder van die ander gehoord??
ylerion: lijkt me een hele mooie! zet je een foto neer als je m hebt??en hebben jullie al een naam bedacht?
ik heb vroeger naailes gehad. en dat gebruik ik nu alleen om dingen te reparen. verders heb ik er geen geduld voor. ik doe liever dingen die binnen een uur af zijn …anders blijft het liggen.
jullie hebben al weer lekker gekletst…
man lief ligt nu op bed dus nu heb ik weer alle tijd om te kletsen.
vandaag geklust een goedmakertje zeg maar van gisteren haha…
merk wel dat nu ik in mijn belangrijke dagen zeg maar meer zin heb… ik ben nog net geen krolse kat maar scheelt weinig. Toen ik de pil slikte had ik daar echt geen last van.
anderszijds, omdat je weet dat je bezig bent om zwanger te worden er toch meer druk oplicht. als anders. ik ben er best veel mee bezig… zal ook wel komen omdat het pas 2e ronde is en nog beetje onwennig enz maat toch.
Daardoor ben ik eigenlijk te gefixeerd met "hopelijk is het raak"dan te genieten van een veel beter sexleven dan ooit te voren!
ja hier ook hoor,sinds het stoppen van de pil (Nuva) niet meer te houden hoor. :mrgreen: :mrgreen:
ik ben echt van mening dat door al die hormonen van de pil je sexleven op een laag pitje zitten.
en die mannen altijd maar zeurten dat je nooit zin had.
vind je het gek met al die rotzooi in je lijf.
ja is echt zo… ga toch ooit iets anders verzinnen maar wil geen pil meer…maar ook geen spiraal! brrrr
is stil vanavond! word altijd begin van de avond veel geklets hi dan ben ik nog niet achter de compu…
toen ik ooit met de pil begon ben ik flink aangekomen kreeg borsten en mega heupen…ik heb ooit marvelon gehad en toen naar micro…nog wattes…
bekende verhalen, mijn man weet ook niet wat m overkomt :mrgreen:
Bedoel je Microgynon? Heb ik ook gehad, en dat vond ik de fijnste pil die ik gehad heb, maar mn apotheek veranderde van merk en toen kreeg ik de ene na de andere voorgezet. :?
Slaap lekker allemaal, ik duik dr ook maar eens op tijd in. Slaap de laatste tijd erg slecht
Zo ben weer terug van naailes, er is lekker doorgekletst.
Ik ben eigenlijk te moe om te reageren dus ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken. Morgen eindelijk eens uitslapen!!!
ja microginon en idd ook over naar goedkope merken…
het slecht slapen komt mij ook bekend voor…is nu bijna half 12 en nog klaar wakker! en geen zin om naar bed te gaan…
weltrusten allemaal ! tot morgen
Goedemorgen!!
Ylerion… en?
Over de pil… ik slikte vrij vroeg de pil al om mijn :evil: te regelen. Dat was een hele lichte. Later ging ik over op microgynon. Op mijn 21ste ben ik er mee gestopt. Ik kreeg er echt een slechte huid van en het maakte mij elke avond weer misselijk. Sinds ik geen pil meer slik voel ik mij veel beter! Het enige voordeel van de pil is dat je niet met andere dingen hoeft te klooien tijdens het klussen
nou valse hoop hoor. er is nog minder dan gisteren te zien… niks dus… maar ik heb t nog niet opgegeven. zaterdag is nod… misschien dat ik zondag pas test… maar niet eerder. is toch zinloos merk ik wel.
argh!! ik ben ziek! bah ik haat dat. ik had gisteravond al keelpijn maar nu dus ook buikpijn, diarree en misselijk. sta op het punt om er een emmer bij te gaan pakken ielg. gister was een van mn oppaskindjes ziek. ik hoop niet dat het besmettelijk is…
alaina vermaakt zichzelf gelukkig. die zit in haar loopstoeltje een broodkapje te eten.
@ lins. ja ik zal zo snel mogelijk een foto maken dan. ik heb er nu wel een, maar die moet ik eerst even opzoeken, die is gemaakt door de eigenaar van de moederpoes. ze gaat trouwens Silly heten. heeft jeffry verzonnen hihi.
@Ylerion wrote:
nou valse hoop hoor. er is nog minder dan gisteren te zien… niks dus…maar ik heb t nog niet opgegeven. zaterdag is nod… misschien dat ik zondag pas test… maar niet eerder. is toch zinloos merk ik wel.
argh!! ik ben ziek! bah ik haat dat. ik had gisteravond al keelpijn maar nu dus ook buikpijn, diarree en misselijk. sta op het punt om er een emmer bij te gaan pakken ielg. gister was een van mn oppaskindjes ziek. ik hoop niet dat het besmettelijk is…
alaina vermaakt zichzelf gelukkig. die zit in haar loopstoeltje een broodkapje te eten.
@ lins. ja ik zal zo snel mogelijk een foto maken dan. ik heb er nu wel een, maar die moet ik eerst even opzoeken, die is gemaakt door de eigenaar van de moederpoes. ze gaat trouwens Silly heten. heeft jeffry verzonnen hihi.
Wat jammer :hug: ik blijf duimen hoor!!
Sterkte… je zou inderdaad weleens aangestoken kunnen zijn door dat kindje. Hopelijk is het zo weer over! :hug: