Maart/aprilstoppers '09 deel 4! ** 4 kindjes op komst! **

deel 1: KLIK!!

deel 2: KLIK!!

deel 3: KLIK!!

deel 4: KLIK!!

We hebben ook een showforum!!!

Voor wijzigingen graag een pb sturen!

Kletsen maar weer!

we gaan hard!!!

Ja inderdaad we gaan echt heel erg hard!!!

he bieslookje waar blijft je banner :mrgreen: :mrgreen:

Ja idd, die banners zijn zo mooi!! :inlove:

We gaan zeker hard. deel 4 alweer. Hoeveel zwangeren dit deel??

tja die banner, die moet ik idd maar eens gaan maken, al blijf ik het nog wel een beetje onwerkelijk vinden hoor…ben natuurlijk wel superblij! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

@Matsjo wrote:

Ja idd, die banners zijn zo mooi!! :inlove:

We gaan zeker hard. deel 4 alweer. Hoeveel zwangeren dit deel??

19 natuurlijk :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Zo zo dames! Jullie gaan echt hard zeg!

Gisteravond een topavond gehad. Nick & Simon waren super en het was daar zo gezellig! Iedereen lekker mee bleren enzo! Wij hebben echt genoten.

Vanochtend gezellig op visite geweest bij mijn moeder.

Vanmiddag nog even lekker behang van de muren afgehaald.

Met Pinksteren gaan we hier behangen namelijk.

Ik heb ook nog een leuk uitje in het vooruitzicht.

Ik, mijn zusje met haar dochtertje en mijn moeder gaan de 23ste gezellig een dagje naar de Efteling. Mijn beste vriendin met haar gezin gaat ook mee.

@Matsjo, dat je toch een licht streepje hebt gezien op je test zeg! Spannend hoor, hoop voor je dat je over een paar dagen dan toch echt een vette streep ziet!

@Angela, zou wel gaaf zijn hé dat we straks met zijn 19en zwanger zijn.

@Eros wrote:

Zo zo dames! Jullie gaan echt hard zeg!

Gisteravond een topavond gehad. Nick & Simon waren super en het was daar zo gezellig! Iedereen lekker mee bleren enzo! Wij hebben echt genoten.

Vanochtend gezellig op visite geweest bij mijn moeder.

Vanmiddag nog even lekker behang van de muren afgehaald.

Met Pinksteren gaan we hier behangen namelijk.

Ik heb ook nog een leuk uitje in het vooruitzicht.

Ik, mijn zusje met haar dochtertje en mijn moeder gaan de 23ste gezellig een dagje naar de Efteling. Mijn beste vriendin met haar gezin gaat ook mee.

@Matsjo, dat je toch een licht streepje hebt gezien op je test zeg! Spannend hoor, hoop voor je dat je over een paar dagen dan toch echt een vette streep ziet!

@Angela, zou wel gaaf zijn hé dat we straks met zijn 19en zwanger zijn.

Klinkt als een heerlijk weekend! :thumbup:

Rustig hier!

Ik ga vanavond maar eens op tijd naar bed. Morgen nog een dagje vrij maar dinsdag weer werken dus na deze vakantie moet ik maar weer eens in het werkritme gaan komen en dus voor 23.00 naar bed!

Oei, dat wordt weer wennen voor je Matsjo!

Wij gaan lekker bankhangen en de afleveringen van Prison Break van gisteravond even kijken!

Fijne avond allemaal!

Hangse! :-*

matsjo, spannend zeg, ik hoop dat je je vanaf morgen ook aan kunt sluiten bij de januari mama’s.

Eros, klinkt idd als een lekker weekend.

Ik heb een banner aangemaakt, maar kom nu op een andere uitgerekende datum uit als ik zelf dacht, namelijk op 15 januari, dus heb daar ook mijn banner op gemaakt.

meteen testen of ie er staat.

Dan ga ik maar eens was vouwen en strijken en bankhangen

jajajaja gelukt :smiley:

Moooooooie banner!! :inlove: :inlove:

eh wat doe ik fout?

ik had er ook een van zoontje gemaakt, maar dan krijg ik die van de zwangerschap er dubbel in :?

Geen idee? Heb je 'm wel goed gekopieerd?

Zoooo ben ff middagje weg en zijn al in een nieuw deel!!

vandaag was als het goed is de dag… dus vanmorgen nog ff geklust voor we naar mijn ouders gingen…

Mijn man heeft geen moeder meer … (al vanaf zijn 7e niet) dus die had eigenlijk niet zo zin om naar mijn ouders te gaan…kan ik wel begrijpen hij toont het niet maar weet zeker dat hij diep van binnen verdriet heeft dat we niet naar zijn moeder kunnen… moederdag zal altijd een dubbele betekenis blijven…

hoe is het met de zwangere??

en degene die ongesteld moeten worden??

angela: ongesteldheid kan idd weg blijven bij veel stress… ik heb 1 x overgeslagen toen wij de sleutel kregen vna dit huis…dat was november en we moesten er voor kerst in…het liep niet zo lekker en mijn man moest vaak overwerken…maar ik hoop natuurlijk dat je toch zwanger bent…

matsjo: hopelijk weet je morgen of overmorgen meer…maar ik heb sterk een gevoel dat het wel is raak bij jou is…

eros: leuk dat je het naar je zin hebt gehad! ik zou ook wel is een keer naar een concert van nick en simon willen… alleen danniet in ahoy… heb niks tegen die zaal ofzo maar hou niet van mensenmassa…

Lins, ik kan mij voorstellen dat dit een zware dag is voor je man :hug: niet niks om zonder moeder op te groeien :frowning: :-*

Ik hoop dat je gevoel klopt. Ik heb (HEEL DOM) net nog eens naar de test gekeken en het streepje is al beter te zien. Zegt niks natuurlijk maar was wel weer eens leuk om te zien :mrgreen:

Morgen ga ik nog eens testen. Als deze weer zo onduidelijk is dan haal ik 's middags nieuwe. Welke kan ik dan het beste kopen?