ik heb altijd in ieder geval C.B. , niet van een huismerk ofzo… en iets zonder streepjes waarop staat zwanger of niet zwanger…
ik heb geen ervaring met huismerken… je hebt er ook een die gevoeliger is… en al 4 dagen voor ongi gebruikt kan worden die wilde ik ook nog halen… zodat ik er 2 heb… en van alle 2 kan proberen hi…
last van me buik… mijn darmen rommelen weer en heb het gevoel dat me eierstokken/baarmoeder ook gevoelig zijn…
heb weinig honger en zit snel vol… zelfs vanmiddag taart laten staan!
ben ook wel gestrest…super nerveus… beetje bang… wil zwanger zijn echt heel graag maar ook bang voor alles wat er komen gaat…
matsjo: ik weet voor 80% dat ik gelijk heb… maar ben niet helderziend haha … zou ik wel willen…
mijn man praat er niet veel over over zijn moeder,ik heb ooit gezegd als je er over wil praten moet jij er mee beginnen ik dring het je niet op.
waar ik wel van baal is dat als ik zwanger ben en het kindje er is… mijn ouders als eerst op bezoek komen en zijn moeder er niet is en zijn vader ook niet. die woont in een verzorgings huis. (61 jaar)
dit zou dan het 2e ding zijn wat een belangrijke stap/gebeurtenis is in je leven. bij ons trouwen mis je toch ook iemand.
Hey meiden,
Wij hebben een behoorlijk druk weekend achter de rug, en ik heb nu nogal hoofdpijn en behoorlijk last van mijn darmengesodemieter, dus ik ga even lekker bank hangen… Ik reageer morgen weer op iedereen. Dan gaat de normale gang van zaken weer in, dus dan heb ik weer meer tijd voor mezelf!!! En dus ook voor jullie… :mrgreen:
knuffies!!!
Goeieavond allemaal!!! Deel vier alweer zeg, we blijven hard gaan!!!
Matsjo wat lees ik nou… een vaag streepje!!! Spannend joh!!! Jeetje!!
Wij hebben lekker genoten van het mooie weer vandaag; verder niet veel bijzonders gedaan.
Hoe is het met de zwangeren??
Tweet, hopelijk voel je je morgen weer wat beter! :hug:
Mirag, ik laat je je snel weten! :mrgreen:
Lieve meiden, ik ga vast naar bed. Ben moe en heb een beetje hoofdpijn. Morgen horen jullie of er weer een (vaag) streepje te zien is of niet. Spannend!
Dikke kus! :-*
Matsjo weltrusten meid.
mijn duimen draaien voor jouw
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
matsjo weltrusten en hopelijk goed nieuws morgen!!!
ik duim mee!!! :thumbup: :thumbup:
angela: en zet het bij jou al door?? of nog niet…
tweet: beterschap! weet hoe je je voelt!..
@lins wrote:
angela: en zet het bij jou al door?? of nog niet…
nee nog steeds niet,kreeg trouwens net wel wat lichte krampjes in mijn onderbuik,dus wie weet!!
vervelend dat je niet weet wanneer je ongi word… of misschien toch zwanger… hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
iedereen zal wel heerlijk al op bed liggen…IK KAN NIET SLAPEN! ben echt klaar wakker!!! pijn in mijn buik… en zit te piekeren…
Hopelijk sta ik morgen weer goed gemutst op…
goedenmorgen dames
ik dacht ik kij even snel op kok voor ik naar mijn werk ga.
ik hoopte dat er nieuws was van jow matjo.
dan moet ik toch nog geduld hebben :lol:
vanavond ben ik er pas laat.moet vanavond uit mijn werk naar mijn nagelstyliste.
dan draaien mijn duimen nog even verder matsjo :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik denk trouwens dat mijn ongi door gaat komen.
vanochtend met het afvegen lichtroze.dus ik hoop dat het doorzet.
:mrgreen:
Hoi meiden!! Alweer een nieuw deeltje :dance:
Matsjo, je maakt het erg spannend. Al een niewe test gedaan??
Hoe is jullie weekend geweest?
Ik heb voor moederdag een heerlijke parfum gekregen en N. had op het kinderdagverblijf een grote knijper geschilderd waar ik recepten aan op kan hangen :inlove:
Gitser lekker bijna de hele dag bij mijn iouders in de tuin gezeten, het was heerlijk weer 8)
De ongi hier is niet normaal joh. Ik heb er verder geen last van qua pijntjes ofzo, maar ik stroom wel leeg :sick: :evil:
:-*
MATSJO!!! kom op met die test!!!
ik heb me voorgenomen om echt vrijdag pas te gaan testen haha… ik ben benieuwd of ik het zolang volhoud… eigenlijk verwacht ik niet veel deze maand. ik heb al enkele dagen alsof ik ongesteld ga worden, een zeurderig gevoel in mijn onderbuik…
ik krijg voor moederdag een naaimachine! ik heb m nog niet want er waren niet genoeg centjes deze maand. maar ik heb die van mn moeder te leen om een beetje te oefenen want ik heb hetn og nooit gedaan haha.
x
Sorry voor het wachten dames!
Heb getest en die was weer zo ontzettend vaag. Toen maar een digitale test gedaan en die gaf “niet zwanger” aan dus daar vertrouw ik dan maar op. Deze test kon je vanaf 4 dagen voor je nod gebruiken. Ik ben er niet echt van onder de indruk eigenlijk want ik kon het me al niet voorstellen! Ben wel blij dat ik nu toch wat meer zekerheid heb. Op naar ronde 2!! Tenminste… eerst die :evil: :evil: maar eens afwachten natuurlijk!
Matsjo: en en en en en???
Ylerion: Veel plezier met je naaimachine!
Patricia: Jij veel plezier met je knijper! Hopen dat je :evil: snel over is en jullie weer aan de klus mogen…
Angela: Hoop dat je :evil: doorzet, zodat je de volgende ronde in kunt meid…
Lins: Heb je het nog laat gemaakt gister? Buikpijn weer over? :hug: Snap dat jouw man dingen als moederdag en trouwen en de geboorte van jullie kindje moeilijk vindt… :hug:
Ik heb gister een handspiegeltje, gemaakt van alufolie en karton, beplakt met hartjes en bloemetjes, gekregen van mijn dochter, en een mok thee van mijn lief, plus van elk kindje een beschuitje met boter en jam, die ze zelf voor mij mochten smeren, op bed! Wat een verwennerij! :inlove: Daarna zijn we op visite gegaan bij de broer van mijn lief en zijn (zwangere) vrouw en hun zoontje van ruim een jaar. :inlove: Na de lunch zijn we vervolgens met zijn allen, dus ook zwager en schoonzus plus krummeltje, naar mijn schoonouders. Heeeeeeeeeeeeerlijk 's morgens EN 's middags buiten gezeten. En ook heerlijk gefietst in het zonnetje!!! :mrgreen:
Jammer Matsjo! Maar als je er toch al niet van uitging dat je niet zwanger zou zijn, valt die uitslag natuurlijk wel wat mee, toch? :-*
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt niet zo erg vind. Alleen wel van de testen… het is zo zonde :doh:
Ach ja, alles voor het goede doel he?