Precies, dat is wel weer zo. Ach die spanning maakt het ook wel weer leuk.
Jeetje, wat ben jij goed verwend gisteren zeg! :inlove:
Ja lekker he? :inlove: Was helemaal vergeten: heb van mijn lief ook nog een mini-orchidee in hartjesvorm gekregen!!! Met een kaartje eraan waarop staat: Voor de hardst werkende mama ter wereld! :inlove:
Wat liefff!! :inlove:
Angela, ik hoop ook dat het doorzet!
Goeiemorgen allemaal!
Jammer Matsjo, hopen dat die :twisted: nu snel doorkomen!!
Wat leuk al die moederdag cadeautjes en beschuitjes!
Wij waren gisteren bij mijn schoonmoeder met een bosje bloemen. Toen we het afgaven kreeg ze een ontzettende huilbui. Zo sneu. Haar dochter, mijn schoonzus dus, is ernstig ziek; ligt sinds januari op een palliatieve afdeling. En dan zijn dagen als moederdag, verjaardagen enz. voor haar erg moeilijk. We hebben ook lang getwijfeld of we er uberhaupt iets aan zouden doen, maar ze blijft toch ook de moeder van mijn vriend en hij wou haar juist omdat ze het zo moeilijk heeft eens extra in de bloemetjes zetten. En ik ga op zulke momenten altijd een potje meehuilen :(.
Verder weinig nieuws van deze kant. Mag zo weer gaan werken. Maar morgen ben ik vrij, daar kijk ik al naar uit. Lekker naar de kapper morgenmiddag.
Matsjo: Ik heb het maar getroffen gister met mijn drie schatten! :inlove:
Mirag: Jeetje wat moeilijk!!! :hug:
heb weinig geslapen vanacht… ging om 1 uur richting bed…maar manlief is verkouden geworden dus lag te hoesten en te proesten…ben er om 2 uur uit gegaan en heb tot 4 uur op de bank gelegen… toen ging de wekker van mijn man en ben ik weer in bed gaan slapen…
dus 2 oorzaken: man die hoest en ik die pieker…
matsjo: balen …had niet verwacht hoor…hoop dat je dan snel wat weet of je ongi word of niet…
tweet: heb nog wel wat buikpijn maar niet zo als gisteren. nog wel beetje raar gevoel…alsof buik op me tenen hangt hi…
en met jou goed?
angela: hoop voor je dat het doorzet!
Heb nog wel een strak gevoel in mijn buik en mijn hoofd, plus wat dof zeg maar, maar echt pijn gelukkig niet meer! Heb gelukkig ook redelijk goed geslapen vannacht… Jammer dat jij zo’n rotnacht hebt gehad Lins! :hug:
Zo, weer veel bijgelzen…
Ik hoop voor degene die negatief testen de ongi snel mag komen, dan kun je je weer op de volgende ronde richten. Anders ben je zo aan het afwachten he…
Voor degen die zwanger zijn, hoop ik dat alles goed gaan en jullie niet teveel last hebben van de bekende kwaaltjes…
Voor degene die rond de vruchtbare dagen zitten… SUCCES.
En voor degene die voor de NOD dag zitten, nog even geduld… die spanning heeft ook wel weer wat…
Hebben de moeders onder ons een fijne moederdag gehad?
Deze week wel een spannende week, hoor of ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, ik hoop het echt.
We gaan bij een ander huis kijken en de NOD komt natuurlijk steeds dichter bij.
Volgend weekend nog wedstrijd met paardrijden en ik ga deze week beginnen met trimmen, samen met een vriendin van mij.
Fijne dag allemaal!!
Liefs Vlinder :vlinder:
Zat even bij mijn vorige forum te kijken “februari stoppers”, daar is vanaf 4 mei niks meer bijgekomen. Ben blij dat ik nu dus hierbij zit…
Liefs :vlinder:
Wij vinden het ook fijn Vlinder! :thumbup: :-*
Matsjo, toch blijf ik jouw verhaal raar vinden… en denk ik dat je best over een dag of 2 nog eens kan testen. Ik bedoel, een lijntje is een lijntje, hoe vaag ook.
Mijn testen was geen lijn op te zien, zelfs iet na een uur of 6. En voor die digitale kan het natuurlijk te vroeg geweest zijn.
Trouwens, als ik nu uitga van een cyclus van 29 dagen, en ik raak deze ronde zwanger, dan ben ik 14 feb uitgerekend, op valantijnsdag! :inlove:
Ahhh dat is een mooie datum!! :inlove:
Ja ik ben er ook nog niet helemaal zeker van maar ga echt pas testen als ik overtijd ben, anders vind ik het zonde.
@Matsjo, wat raar zeg! Bij de ene test wel een streepje en de andere zegt gewoon niet zwanger! Ik zou, net wat Patricia zegt, over een paar dagen weer testen! Een streep blijft toch een streep die komt toch niet zomaar uit niets tevoorschijn!
@Vlinder, welkom! Geloof dat ik dat nog niet gedaan hebt!
@Lins, een concert blijft gaaf! Als je inderdaad niet van mensenmassa’s houdt, moet je zeker niet naar Ahoy gaan, dan is een klein theater beter!
Ik ga in oktober weer naar een concer, maar dan van de italiaanse zanger Eros Ramazzotti. Hij is al jaren mijn idool en ik geloof dat dit nou ongeveer mijn twaalfde concert wordt van hem. De taal kan goed meezingen, want ik heb 6 jaar in Italie gewoond!
Ik ben stout geweest!!! 8)
Ik heb witte slofjes, met bijpassend wit mutsje, en een haarborsteltje plus kammetje gekocht!!! :inlove: Als ik straks zwanger zou zijn, ga ik dat aan mijn lief geven, samen met de positieve test ingepakt… :inlove:
@Tweet wrote:
Ik ben stout geweest!!! 8)
Ik heb witte slofjes, met bijpassend wit mutsje, en een haarborsteltje plus kammetje gekocht!!! :inlove: Als ik straks zwanger zou zijn, ga ik dat aan mijn lief geven, samen met de positieve test ingepakt… :inlove:
Wat een leuk idee tweet!
ik heb laatst een slabbetje gekocht met de tekst “mijn papa is de liefste!”:oops:
Hahaha, ik had voordat ik zwanger was al een speen gekocht met de tekst ‘papa is the best!’ en die dus ook ingepakt en gegeven toen ik zwanger was.
:-*
@patricia26 wrote:
Hahaha, ik had voordat ik zwanger was al een speen gekocht met de tekst ‘papa is the best!’ en die dus ook ingepakt en gegeven toen ik zwanger was.
:-*
die wou ik dus ook, maar kon ik nergens vinden :eh: Toen kwam ik die slab tegen :inlove:
ik en mijn man testen samen…maar wil idd wel iets leuks voor m kopen…
en ook voor mijn ouders.daar gaan we gelijk heen als we bij de dokter zijn geweest.
(mijn ouders roken en kom er elke ochtend voor ik naar mijn werk ga ontbijten dus wil het vertellen ook ivm ochtendziekte en roken om mij heen)
zo vandaag gewerkt leek wel een zaterdag erg druk en kwam niet door mijn werk heen…
ik heb ook nieuwe ingewerkt dat is wel weer leuk maar vergt veel tijd en energie. Morgen nog een daggie en dan 2 dagen vrij!!!
tweet: eros ramazotti daar ben ik als tiener helemaa gek van geweest!
buik is rustiger (ben
ook 3 x naar wc geweest )
zo voor nu ff eten…
wokschotel…
ik ga vrijdag heerlijk uiteten!!! grieks!!!mmmmmmmmmmmmmm
14 feb is idd wel een hele mooie datum.als ik deze ronde zwanger ben dan zit ik rond de 4e feb geloof ik…
Lins, ff vraagje… Waarom zou je naar de dokter gaan? :think:
Enne 4 feb, je kunt makkelijk 10 dagen over tijd gaan he :-*
Goedenavond!
Vlinder, spannende week voor jou!! Succes met je sollicitatie! :thumbup:
Tweet, wat lief :inlove: Ik moet ook maar eens iets origineels verzinnen :lol: