patricia26: heb ik afgesproken met mijn huisarts… dit ivm mijn geschiedenis… en wil gewoon ook nog is bevestiging…
ja het kan aardig in de buurt komen dan…als ik 10 dagen overtijd zou zijn…
@Vlinder27 wrote:
Zo, weer veel bijgelzen…
Deze week wel een spannende week, hoor of ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, ik hoop het echt.
We gaan bij een ander huis kijken en de NOD komt natuurlijk steeds dichter bij
Liefs Vlinder :vlinder:
spannend! nieuw huis nieuwe baan en misschien baby??
Fijn, had ik een heel stuk geschreven en op iedereen gereageerd druk ik op een verkeerde knop en nu is alles weg. Ga dus maar weer even opnieuw terugkijken.
Ben even niet geweest, ben erg moe de laatste dagen en heb nog steeds last van mijn buik. Kan niet echt omschrijven hoe het voelt. Het kan nog geen zwangerschap zijn, we hebben het 1 keer gedaan na het stoppen met de pil en net voordat ik een heel klein beetje :twisted: werd en nu dan om de dag.
Moet deze week 4 dagen werken, ben alleen donderdag vrij, lekker dus voor mijn vermoeidheid hopelijk hou ik het vol. Zal proberen om een beetje bij te blijven.
Bianca: jammer hoor, hopelijk deze ronde meer succes
Eros: super dat je het zo naar je zin heb gehad bij het concert.
Lins: kan me voorstellen dat het voor je man erg moeilijk is die moederdag maar ook zeker de aankomende baby, je wilt dat soort dingen toch met je ouders vieren.
Ik zelf had een erg raar gevoel zondag het blijft toch je moeder he!!
Ylerion: leuk dat je een naaimachine krijgt. Ik kan je echt naailes aanbevelen, ik heb er een hoop aan.
Miraq: Zeker moeilijk voor je schoonmoeder
Lins: sterkte met de verkoudheid van je man
Matsjo: jammer dat de test negatief was, maar het kan nog steeds te vroeg zijn ik blijf voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Vlinder: succes met je sollicitatie
Ik had zo’n lief beertje gezien met een mutsje en sokjes maar had het niet gekocht omdat ik dacht dat het stom zou zijn, maar als ik dit nu lees dat jullie ook al dingetjes kopen denk ik dat ik hem toch ga halen want hij was zooooooooo lief!!!
Oh en die kleine rompertjes zijn ook zo schattig :oops:
Mijn man zei op moederdag dat hij toen we bij zijn ouders waren er an had gedacht dat we volgend jaar misschien met drie zouden zijn :mrgreen: Lief he!!!
Zo en nu ga ik even bankhangen, blijf wel even kijken of er nog wat gekletst wordt.
zo wij hebben net even heerlijk in de zon gewandeld… ff eruit…nu kruip ik op de bank tegen mijn man aan…
buik is nog steeds gevoelig en als ik nies dan krijg ik een flinke steek in mijn buik… dus gaat lekker haha…
komt wel weer goed…
ik hou ook in de gaten of er nog wat gezelligs gekletst word…
@Patripiex wrote:
Fijn, had ik een heel stuk geschreven en op iedereen gereageerd druk ik op een verkeerde knop en nu is alles weg. Ga dus maar weer even opnieuw terugkijken.
Irritant he! Dat heb ik ook regelmatig! :wall:
@Patripiex wrote:
Ben even niet geweest, ben erg moe de laatste dagen en heb nog steeds last van mijn buik. Kan niet echt omschrijven hoe het voelt. Het kan nog geen zwangerschap zijn, we hebben het 1 keer gedaan na het stoppen met de pil en net voordat ik een heel klein beetje :twisted: werd en nu dan om de dag.
Vervelend zeg, dat je o’n last van je buik hebt :hug:
@Patripiex wrote:
Matsjo: jammer dat de test negatief was, maar het kan nog steeds te vroeg zijn ik blijf voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Dat is lief… jullie duimen allemaal zo hard… dat moet wel werken! :mrgreen:
@Patripiex wrote:
Ik had zo’n lief beertje gezien met een mutsje en sokjes maar had het niet gekocht omdat ik dacht dat het stom zou zijn, maar als ik dit nu lees dat jullie ook al dingetjes kopen denk ik dat ik hem toch ga halen want hij was zooooooooo lief!!!
Oh en die kleine rompertjes zijn ook zo schattig :oops:
Is niet stom… gewoon doen! :inlove:
@Patripiex wrote:
Mijn man zei op moederdag dat hij toen we bij zijn ouders waren er an had gedacht dat we volgend jaar misschien met drie zouden zijn :mrgreen: Lief he!!!
:inlove: :inlove: :inlove:
@Patripiex wrote:
Zo en nu ga ik even bankhangen, blijf wel even kijken of er nog wat gekletst wordt.
Hangse! :mrgreen:
@lins wrote:
zo wij hebben net even heerlijk in de zon gewandeld… ff eruit…nu kruip ik op de bank tegen mijn man aan…
buik is nog steeds gevoelig en als ik nies dan krijg ik een flinke steek in mijn buik… dus gaat lekker haha…
komt wel weer goed…
ik hou ook in de gaten of er nog wat gezelligs gekletst word…
Jij ook hangse dan! :mrgreen:
Matsjo, ik duim nog steeds voor je… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Angela hebben de :evil: al door gezet bij jou?
Patricia en Tweet leuk he die zelfgemaakt kadootjes…
Ylerion, die zeurende steekjes had (nog steeds wel hoor) ik ook, en zie mijn resultaat…er is hoop hoor. O ja op naailes wil ik eigenlijk ook al heel lang, maar het komt er steeds niet van.
Mirag, wat moeilijk moet dat zijn voor jullie :hug:
Vlinder, wat een leuke veranderingen zeg…
Patripiex, hopelijk heb je snel minder last van je buik, wel vervelend zo.
Hier alles goed, gisteren dus ook flink verwend
Vandaag gewerkt, maar ben morgen lekker een dagje vrij…
We hadden vorige week op mijn werk een kindje met de 5e ziekte (tenminste dat zei moeders), ik na lang nadenken vanmorgen toch maar al tegen mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben, we besproken wat we zouden doen (nu nog niets, pas als er nog 1 kindje het meer zou krijgen), heb ik later die moeder aan de tel…blijkt dat het geen 5e ziekte was, maar netelroos…gelukkig maar (voor mij)
Dadelijk ga ik lekker naar een masseur…heerlijk ontspannen.
@Patripiex, vervelend dat je zo’n last hebt van je buik!
@Lins, wel goed van de huisarts dat je dan eerst hem moet bellen!
@Tweet, wat leuk dat je dat gekocht hebt!
@Ik was vandaag lekker vrij! Heb lekker mijn huisje doorgewerkt en het terrarium van de hamster schoongemaakt, dus die heeft ook weer een schoon huisje.
Vandaag behang gekocht, lekker simpel wit die we daarna gewoon kunnen sauzen.
Ook hebben we toch maar besloten om laminaat te gaan leggen in huis. Ik wilde het eigenlijk nooit, maar had nu hele mooie gezien en toen ging ik twijfelen. Manlief die vond het ook helemaal geweldig en we hebben het dus toch maar doorgezet. De kleur is grijs wengé met voelbare houtnerf. Pinksteren dus behangen en eind juni gaat manlief met zijn vader laminaat leggen. Begin juli hebben wij dus weer een mooi huisje!
En nu maar hopen dat we onze andere wens ook nog kunnen vervullen en dat ik mijn schoonouders blij mag maken met een kleinkind!
Lijkt mij zo geweldig om het hun te vertellen!
En nu ga ik weer lekker bankhangen en naar Grey’s Anatomy kijken!
Fijne avond allemaal!
@Matsjo, succes morgen weer met werken!
wat zijn we vandaag allemaal lekker hangerig!!! op de bank dan hihi
ik ga csi kijken! daarna ben ik er weer helemaal!!!hopelijk is er dan nog iemand…
Vinden jullie die buikbanden ook zo leuk, zit nu op een site te kijken???
Voor degene met kinderen, hebben jullie die gedragen???
Moet wel veeeeeeeeeel moeite doen om niets te verklappen!!! Ga er morgen de hele dag naar kijken!!! 8) Heb ze nu onder mijn kleren, in de kledingkast verstopt, hihihi… :lol:
Patripiex: Nee ik heb nooit een band gedragen, ik had sowieso maar 1 zwangerschapsbroek, meer dan dat kon ik me toen helaas niet veroorloven!!! Dat is toch wel een groot nadeel van alleenstaand moeder zijn, en moeten zien rond te komen van een erg karige uitkering…
@Patripiex wrote:
Vinden jullie die buikbanden ook zo leuk, zit nu op een site te kijken???
Voor degene met kinderen, hebben jullie die gedragen???
ik had er 2 maar heb ze niet veel gedragen. Ik droeg de laatste 15 weken zo’n buikband met versteviging onder mijn kleren omdat ik erg last van mijn rug had.
@Tweet wrote:
Moet wel veeeeeeeeeel moeite doen om niets te verklappen!!! Ga er morgen de hele dag naar kijken!!! 8) Heb ze nu onder mijn kleren, in de kledingkast verstopt, hihihi… :lol:
kun je niet even een foto showen?? :inlove: of een bestaande foto van internet?
Meiden ik ga naar bed, morgen heb ik cursusdag in Leusden (is ruim uurtje rijden vanaf hier) dus ik moet vroeg op.
Hopelijk voel ik me morgen wat beter, want ik heb het nu al een week. Als het na het weekend niet over is wil ik toch maar even naar de dokter gaan.
Fijne avond allemaal en Tweet ben toch wel heel benieuwd…
@Matsjo wrote:
@Tweet wrote:Moet wel veeeeeeeeeel moeite doen om niets te verklappen!!! Ga er morgen de hele dag naar kijken!!! 8) Heb ze nu onder mijn kleren, in de kledingkast verstopt, hihihi… :lol:
kun je niet even een foto showen?? :inlove: of een bestaande foto van internet?
Zal morgen fotootjes maken

Trusten en veel plezier morgen! :-*
@Patripiex wrote:
Meiden ik ga naar bed, morgen heb ik cursusdag in Leusden (is ruim uurtje rijden vanaf hier) dus ik moet vroeg op.
Hopelijk voel ik me morgen wat beter, want ik heb het nu al een week. Als het na het weekend niet over is wil ik toch maar even naar de dokter gaan.
Fijne avond allemaal en Tweet ben toch wel heel benieuwd…
:hug:
slaap lekker! :-*
Ik ga ook naar bed. En voordat jullie er op gaan zitten te wachten… morgen test ik niet! :mrgreen:
Truste! :-*