Maart/aprilstoppers '09 deel 4! ** 4 kindjes op komst! **

weltrusten!!!

Trusten dames!!!

Goedemorgen dames, allemaal lekker geslapen?

:-*

Mogge!

Ik heb helaas weer meer last van mijn buik helaas, dus heb ook slecht geslapen… :frowning:

Zo eerst even een potje thee en iets te eten voor mijzelf maken, en dan zal ik foto’s maken voor jullie! :wink:

Ik zat net even het lijstje te bekijken, volgende week hebben we weer een hoop testers!! Spannend!!

Matsjo, test jij morgen weer?

Angela, al ongesteld geworden? :eh:

@Matsjo wrote:

Ik ga ook naar bed. En voordat jullie er op gaan zitten te wachten… morgen test ik niet! :mrgreen: :wink:

Truste! :-*

balen… Ik dacht ga even snel op kok kijken of matsjo al getest heeft :wink:

Jaja, en Eros staat er zelfs twee keer in!!! 8)

hoi dames.

ik heb drukke dagen achter de rug.

alaina moest gisteren naar het consultatiebureau (cb). aardige mensen maar ik moest 3kwartier wachten voor ik eindelijk aan de beurt was. ze heeft 2 prikjes gehad en ze was stoer! ze weegt nu 8820 gram en is 75cm lang.

ik moet me heeeeel erg inhouden om niet te gaan testen. ik heb ook verschrikkelijk veel last van mijn buik. ik heb een nare darmbacterie gehad die nu dus alles overhoop heeft gemaakt dus heb de halve nacht lopen draaien (zoals meerdere zo te lezen)

oh ja. stemmen op alaina. kan op www. babyvanhetjaar.n l , zoek baby, en dan alaina … daar is er maar 1 van haha. gisteren was ze bijna door. ik hoop vandaag wel! haha je kunt 10x stemmen per dag.

gisteren lekker spontaan bbq gedaan. c 1000 verkoopt hele bbq pakketten voor 10 euro. was erg lekker! ik heb nog een poging tot taartbakken gedaan. de taart is gelukt, aleen het versieren niet, t was de eerste keer dat ik met fondant werkte en dat ging voor geen meter. hij is dus echt oerlelijk maar wllekker whaha

vanmiddag weer lekker vrij, ik ga lekker poetsen denk ik. mn keuken is een enorm rampgebied door gisteren want ik ben heel laat gaan slapen, en had echt geenz in meer in afwas enzo whaha… :naughty:

hoe is het met de zwangere?

@ matsjo, ik vind het nog wel spannend voor jou hoor. kijk uit naar je test!

:inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ylerion, jij kan over een paar dagen al testen toch?

Lekker hoor bbq en taart! :drool:

@ patricia, ja ik ga zaterdag testen

Ik ga heel hard voor je duimen Ylerion!!! :pray:

Ik heb inmiddels absoluut geen symptomen meer, zoals ik ze vorige week had… Dus denk niet dat het raak is voor ons! Wie weet de volgende ronde… :pray:

Al kan mijn :evil: nog altijd gewoon uitblijven volgende week natuurlijk… :roll:

@ Tweet :inlove: :inlove: :inlove: en we gaan natuurlijk heel hard duimen voor je volgende week

@Ylerion Spannend nog een paar dagen voor je mag testen. de druimen draaien hier voor jullie!

Ik ben gelukkig van mn ongi af, wij gaan dr helemaal voor deze ronde :mrgreen:

Veeeeeeeeeeeel plezier met klussen Sanne!!! :inlove:

Hoi allemaal,

Ben erg benieuwd Matsjo, spannend…

Hebben jullie ook nog iets van Angela gehoord???

Ik moet me ook echt inhouden als ik aan het winkelen ben, zie zoveel leuke spulletjes… maar wacht er toch nog maar even mee.

Een vriendin van mij is nu 25 weken zwanger en mijn zus is 16 weken zwanger dus ik kan inkopen voor hun doen…

Ik kan de 19e testen, tenminste als mijn cyclus 30 dagen is. Dat is een beetje het gemiddelde van afgelopen maanden.

Maar denk dat ik pas test als ik een paar agen over tijd ben… Ben zo bang teleurgesteld te worden. En die spaning heeft ook wel wat. Was vorige maand 2 dagen over tijd en zolang je niet test heb je toch stiekem even het gevoel om zwanger te zijn.

Nou, ik ga zo even de boel opruimen hier, gister zijn mijn vriendinnen op bezoek geweest en ik had daarna ook geen zin meer om op te ruimen.

Ben gister ook voor de eerste keer wezen trimmen. Volgens het schema van de hartstichting. Dus 2 minuten trimmen 2 minuten lopen en dit 4 keer herhalen. Best vermoeiend… :oops:

Ga vanmiddag ook nog even paardrijden, het zonnetje schijnt hier lekker.

En morgen weer lekker werken.

Tot snel

Liefs :vlinder:

Go Sanne!! :dance:

Tweet, volgens mij is het nog veel te vroeg voor jou om conclusies te trekken hoor!

Leuk dat je zus ook zwanger is Vlinder! Hopleijk kunnen jullie nog even samen zwangeren :inlove:

Mijn zus is ook bezig… dat maakt het best wel extra spannend.

Alleen heeft zij hulp nodig helaas… ze gebruikt clomid (voor de 2e keer).

:-*

Hey Tweet,

Wij hebben tegelijk onze NOD dag 19 mei. SPANNEND!!!

XXX :vlinder:

@patricia26 wrote:

Tweet, volgens mij is het nog veel te vroeg voor jou om conclusies te trekken hoor!

Misschien, maar we hebben na de nacht van dinsdag op woensdag ook niet meer geklust, dus tja… Dan is de kans sowieso al heel klein he?

@Vlinder27 wrote:

Hey Tweet,

Wij hebben tegelijk onze NOD dag 19 mei. SPANNEND!!!

XXX :vlinder:

Ik zag het ja! En Sase ook op de 19e!!!