Volgende week ben ik niet van kok weg te slaan met al die nod’s hahahaha…
:lol:
hoi meiden ff snel een berichtje.heb weinig tijd de laatste dagen.
dus zal niet op iedereen persoonlijk kunnen reageren sorry daarvoor.
hier dus nog steeds geen ongi. :?
ik denk haast dat ik een mandje aan het overslaan ben.
toch de spanningen voor de bruiloft denk ik.
heb net nog de cd zitten luisteren met de liedjes die we gaan draaien tijdens de ceremoinie
ik hield het nu al niet droog…dat wordt wat op onze bruiloft :lol:
Goeiemiddag allemaal,
Eventjes bijgelezen hier.
Wij moesten gisteravond naar een verjaardag, dus ik heb jullie gemist
Toen we thuiskwamen en in bed lagen vroeg vriendlief: “en… moeten we nog? of kunnen we een avondje overslaan?” LOL Hij is zo lekker romantisch ook he :mrgreen:
Hij wilde eigenlijk zeggen dat ie moe was, maar als het dé dag was wou hij nog wel even een inspanning doen wahahaha. Maar goed; ik concludeer er maar uit dat hij er ook mee bezig is en het graag wil
Ik ga zo lekker naar de kapper.
Tot laters
Geniet lekker bij de kapper mirag, heerlijk!
Balen joh Angela. Schiet niet op zo :hug:
@Hahahaha, ik sta twee keer op het lijstje!
Mijn nod is dus op 22 mei en dit is de tweede ronde al!
Denk zelf alleen niet dat deze ronde iets wordt, want voel helemaal niks.
lekker aan het genieten bij de kapper mirag?
Ik verveel me hier te pletter, heb koppijn, ben moe (ook niet geslapen vannacht), kortom baaldag :wall: :wall:
Ik ken dat gevoel Sanne… :hug: Ik zit maar de hele tijd wat stomme spelletjes te spelen, omdat ik totaal niet weet wat ik verder nog moet of wil doen! Dochter is nu ook thuis van school, en zit tv te kijken, hebben net al samen een cake staan maken, die staat in de oven…
Angela: lastig dat je nu nog niet :evil: bent zeg!!! Misschien tijd voor een bezoekje aan de ha? :roll:
@Tweet wrote:
Angela: lastig dat je nu nog niet :evil: bent zeg!!! Misschien tijd voor een bezoekje aan de ha? :roll:
Volgens mij helpt een ha je pas bij > 60 dagen. Zeker als je net met de pil gestopt bent. :x
Meen je dat nou Patricia??? :?
Ik vind dat niet bepaald ok… :naughty:
Nee ik ook niet. Ik bedoel, je hebt toch een kinderwens en dara moeten ze aan meewerken.
Ik heb een onregelmatige cyclus en daar baal ik van, maar helemaal geen cyclus is natuurlijk helemaal niets :hug:
je zou ze in elk geval eens kunne bellen voor advies toch? dan staat dat in elk geval ook in je dossier vermeld. kan je later dan altijd weer een keer op terug komen
Ja, dat is wel zo.
Hallo allemaal,
Terug van de kapper, geknipt en gekleurd én een nieuwe outfit gescoord voor een bruiloft volgende week. Kortom: teveel geld uitgegeven. :oops:
Verder weinig te melden eigenlijk. Hier is het ook vrij rustig zo te zien…
ooovanaaf of morgen een bijlezen…ben er nog wel hoor :mrgreen:
zo ook ik ben net thuis…net bijgelezen en ondertussen aan het koken…moet opletten dat er niks aanbrand…
ik ben er na het eten weer!
volgens mij hebben er een hoop last van hun buik hihi…ik loop er ook nog steeds mee… rot darmen…of…mischien… nou ja we zien wel…
tot strakkies!
Poeh wat een dag…had vandaag cursus en heb er 2 uur over gedaan om er te komen ipv 1 uur. Daarna dus de hele dag suf luisteren en dan weer 1,5 uur naar huis rijden. Ben helemaal kapot.
Ik was al moe en deze dag heeft me dus geen goed gedaan, straks nog even klussen :mrgreen: en dan vroeg naar bed.
Nog steeds last van mijn buik maar ik lees dat er meer zijn die dat hebben dus ik maak me al minder zorgen.
Even ego:
Ik irriteer me erg aan mijn vent, mogen jullie me vertellen hoe jullie je zouden voelen…
Mijn dochter eet ronduit slecht. Dat doet ze al jaren ook, dus wat dat aangaat zijn we inmiddels wel al wat gewend met haar. Nu stelde ik vandaag voor om haar te proberen stimuleren beter en sneller te gaan eten, door haar te beloven dat ze op vrijdag een zelf gekozen koekje of snoepje mee naar school mag, als ze de gehele week haar boterhammen en haar bordje avondeten netjes leeg heeft.
Tot dusver geen enkel probleem, want hij is het er absoluut mee eens, en vindt het een prima idee.
Maar als zijn zoon dan niet OOK een koekje of snoepje mee krijgt op vrijdag, vindt hij het weer niet ok! Waarop ik aangeef dat ik vind dat zijn zoon veeeeeeeeeeeeeeeel beter eet dan mijn dochter, en hij dus een dergelijke stimulans niet nodig is… Is hij het op zich ook wel weer mee eens… Bovendien krijgt zijn zoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer koekjes en snoepjes mee naar school dan goed voor hem is, wanneer hij de week bij zijn moeder is… En toch krijg ik nul op het rekest!
Ik wil gewoon een goede stimulans proberen te vinden voor R, zodat zij goed gaat eten en op vrijdag blij is, omdat ze iets lekkers mee naar school mag, en wij blij zijn, omdat zij eindelijk eens iets beter gaat eten!!! Ligt dit nu aan mij? :?
Ik had vroeger ALTIJD andere regels en andere consequenties dan mijn broer… Waarom moet hier dan zonodig alles gelijk??? :roll: Ik snap het niet hoor… zucht
Volgens mij zijn we inderdaad met zijn drietjes hier met buikproblemen! Kunnen we elkaar tenminste een beetje op proberen te beuren als we het moeilijk hebben!