Hallo!
Zo, ik heb weer gewerkt vandaag. De kindjes waren druk (musical e.d.) maar het was wel gezellig. Over 2 weken gaan we op kamp :mrgreen:
Jullie zijn weer goed bezig geweest… moest even lezen!
Angela :hug: wat lijkt me dat vervelend zeg!!
Mirag, lekker naar de kapper geweest?
Eros, ik zal je 1x van de lijst afhalen :doh:
Tweet, hoe smaakt de cake? :drool:
:hug: :hug: :hug: voor iedereen die er een kan gebruiken!
@Patripiex wrote:
Poeh wat een dag…had vandaag cursus en heb er 2 uur over gedaan om er te komen ipv 1 uur. Daarna dus de hele dag suf luisteren en dan weer 1,5 uur naar huis rijden. Ben helemaal kapot.
Ik was al moe en deze dag heeft me dus geen goed gedaan, straks nog even klussen :mrgreen: en dan vroeg naar bed.
Nog steeds last van mijn buik maar ik lees dat er meer zijn die dat hebben dus ik maak me al minder zorgen.
Kan me voorstellen dat het slaapverwekkend was vandaag… Ik kan me al nauwelijks langer dan een uur concentreren wanneer ik stil moet zitten om naar iemand te luisteren!!! :lol:
Leuk vlinder, een zwangere zus en vriendin! idd altijd een goed excuus om babykleren en spullen te kijken!! :inlove:
Matsjo: De cake is superlekker!!! En erg verantwoord, want er zit 50% minder vet in dan bij normale cakes!
Matsjo: Is het dan ook voor jou weer moeilijk in het ritme komen, na een schoolvakantie?
tweet: balen…snap dat het lastig is… vooral omdat je het beide goed wilt doen…ik zou hier niet weten wat de beste oplossing is…
zo heb weer heerlijk gegeten!!!
straks ook idd weer klussen bij ons…
lekker morgen en donderdag thuis heerlijk!!!
Valt mee… ik heb alleen nu hoofdpijn van het vergaderen :roll:
Jeetje, rustig hier vanavond :shock:
Iedereen aan de klus? :mrgreen:
Ik twijfel toch nog wel heel erg. Was ik eerder nog evertuigd dat ik niet zwanger was, nu voel ik weer vanalles :eh:
Ik probeer echt minimaal tot donderdag te wachten voor ik weer een test kan weggooien.
Volgende week idd een leuke testweek voor een aantal van jullie! Ik begin vast te duimen hoor!! :thumbup:
matsjo: wat voel je dan allemaal??
wij gaan idd aan de klus vanav…
meestal zit ik hier vanaf half 10 omdat manlief dan op bed ligt en ik meer tijd heb.
morgen en donderdag dan ben ik hier ook vaak te vinden…
gister en vandaag een dip gehad. hoop dat ik snel uit dip ben!
verders met iedereen alles goed??is idd erg rustig!!
Ik heb steken in mijn buik en als ik zit drukt de rand van mijn broek in mijn buik wat heel vervelend voelt, terwijl de broek niet eens zo strak zit. Ook nog steeds zere (.)(.)
Nou ja… over een paar dagen zullen we wel zekerheid hebben hoop ik.
Lins, succes met klussen meid! :thumbup:
matsjo:jij bent gewoon hartsikke zwanger!!!
tweet : lekker zo’n cake,extra genieten als je hem zelf hebt gemaakt :thumbup:
Mirag: heerlijk weer helemaal in het nieuw :mrgreen:
tweet: :hug: met je vent.
patricia:klusse vanavond :thumbup:
@Matsjo wrote:
Ik heb steken in mijn buik en als ik zit drukt de rand van mijn broek in mijn buik wat heel vervelend voelt, terwijl de broek niet eens zo strak zit. Ook nog steeds zere (.)(.)
Nou ja… over een paar dagen zullen we wel zekerheid hebben hoop ik.
Ja hoor ZWANGER Ik weet het zeker :mrgreen: :mrgreen:
Ik duim nog steeds Matsjo!!!
En hoe gaat het dan bij Angela??
Zo even teruglezen, dit keer van achter naar voren.
Matsjo: ik hoop echt dat je gewoon hardstikke zwanger bent!!!
Lins: lekker dat je vrij bent, veel klussen deze periode :lol: want wij zitten beide in DE dagen.
Hopelijk ben je snel uit je dip en anders schrijf je het hier maar van je af.
Tweet: balen zeg dat hij er anders over denkt, kan je helaas geen goede raad geven want heb er nog geen ervaring mee. Kan alleen zeggen dat ik vind dat jij een goede reden hebt om het zo te doen.
Matsjo: wel weer wennen zeker na zo lang vrij te zijn geweest, ga jij mee op kamp? En waar gaan jullie heen??
Mirag: lekker hoor nieuwe kleding en haar die weer goed zit!!!
Angela: balen zeg dat je nog steeds geen :twisted: hebt, kunnen echt wel spanningen zijn.
Tweet: wat een leuke spulletjes :dance: kan begrijpen dat je dat niet kon laten liggen, heb die schattige rompertjes al tig keer in mijn handen gehad!!!
Ylerion: jij ook al last van je buik, het gaat rond zeg…hopelijk is het snel over.
Wij hebben net weer geklust maar mijn buik wordt er alleen maar pijnlijker van, mijn man zegt misschien ben je wel gewoon al zwanger en dat je daarom zo’n pijn hebt. Maar dat kan toch helemaal nog niet??
Matsjo ik heb ook last van de rand van mijn kleding in mijn buik :roll: heel vervelend gevoel terwijl het niet strak zit. Ik heb alleen geen last van mijn (.)(.).
patripiex: jij ook klusse deze dagen!
nou bij ons was net fiasco hoor… zoals dit echt niet meer …ff snel want meneer moet wat zien op tv… ben echt pist…
was nog niet eens halve wege de piste…
tja ene verderheb ik gewoon dip …druk ophet werk…kom niet door mijn werk…(en dat met kredietcrisis nou bij ons niet)
en druk maken over zwanger worden/zijn alle kwaaltjes bevallen ect…
ben als de dood om flauw te vallen…vind kotsen echt vreselijk en duizelig vind ik ook eng…kan niet tegen pijn of bloed…presies dingen die in zwangerschap zitten dus…
matsjo: ik denk trouwens ook nog steeds dat je zwanger bent…
Lins: jammer dat hij zo snel moest doen alleen omdat er wat op tv kwam, helaas hebben we ze wel nodig anders :lol: :lol: Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt maar dat zal vast nog wel komen.
Donderdag wordt helemaal lachen bij ons want dan gaat hij 's avonds naar zijn broer tot zaterdag maar het is donderdag klusdag dus hij mag om half 6 de wekker zetten dan doen we “het” even snel voordat hij naar zijn werk moet, ik ben toch lekker vrij :mrgreen: :mrgreen:
En hij vind het nog goed ook…
Oh en lins je moet je niet zo druk maken hoor, je kan het best.
Kijk maar naar je bruiloft daar ben je toch ook super goed doorheen gekomen!!!
Ik ga trouwens gelijk afsluiten, ga mijn bed opzoeken. Had er eigenlijk al in willen liggen maar ben nu eenmaal verslaafd aan mijn laptop en ook al vallen mijn ogen bijna dicht ik ga maar door.
Tot morgenavond heel even, want dan heb ik 's avonds weer naailes :?
tot morgen patripiex, en dank je voor je lieve woorden…