Maart/aprilstoppers '09 deel 4! ** 4 kindjes op komst! **

iedereen is al vroeg weg vanavond…aan de klus…vroeg slapen…

hallo,

ik heb net wel even bij gelezen, maar heb nu geen puf meer om te reageren op iedereen, dat doe ik morgen of overmorgen weer (ben morgen waarschijnlijk erg laat thuis)

Heb vandaag een afspraak gemaakt voor een echo en de 1e afspraak bij de vk, heb dan dezelfde als die bij zoontjes bevalling was, vind ik wel leuk, daarna krijg ik de andere wel weer een keer te zien zei ze.

Sorry voor het ego-bericht

Welterusten

bieslookje: spannend!! en prettig dat je dezelfde hebt…ene is niet ego hoor…

Goedemorgen allemaal!

Lins wat jammer dat je je zo dipperig voelt. Wat zwanger zijn betreft ben ik ook wel wat huiverig hoor. Spugen is iets waar ik echt een hekel heb en alle andere kwaaltjes waar je last van kan krijgen zit ik ook niet op te wachten, maar wat moet dat moet; wil toch wel heel graag zo’n klein hummeltje! En voor hetzelfde geld heb je een probleemloze zwangerschap; gewoon op je af laten komen joh! :hug:

En als mijn vriendlief het zo snel afraffelde omdat ie iets op tv wilde zien, dan was ik waarschijnlijk ook pissed geweest hoor. Die mannen zijn soms zoooo romantisch :wink:

@ Bieslookje: spannend lijkt me zo’n bezoek bij de verloskundige!!! Maar ook heel leuk.

Ik hoop dat iedereen lekker geslapen heeft!!

Ben er vanavond weer;

Hoi meiden!!

Bioeslookje wat spannend en leuk! Wanneer heb je de afspraken staan?

Tweet, ik ben het volledig met je eens. Elk kind is anders, en dus heeft elk kind zijn eigen aanpak nodig. Ik hoop dat jullie eruit komen :hug:

Ik moet weer gauw aan het werk, maar hou jullie in de gaten vandaag!

Oh ja, Matsjo, volgens mij ben jij ook gewoon zwanger hoor!!

Gek idee trouwens dat vandaag mijn nod zou zijn… :think:Maar ik heb er vrede mee en ga helemaal voor deze maand!

:-*

Ik hoop ook dat wij er uit komen, maar voorlopig wordt het heel hard doodgezwegen… :frowning:

Lins: Jammer dat hij zo weinig aandacht voor je had. Dan hoeft het voor mij niet hoor! Ik merk dat soort dingen altijd meteen, dus dan wil ik ook geen sex meer…

Sowieso doen wij niet in die zin klussen. Wij zijn beiden niet goed met ‘moeten’ dus dan wordt het toch al niets! Wij hebben gewoon lekkere sex als we er zin in hebben, en anders maar gewoon niet! (zoals nu dus al zeven dagen niet… :roll: )

Nog even snel een berichtje voordat ik ga werken.

Matsjo, ik denk ook echt dat je zwanger bent… :thumbup: :thumbup:

SPANNEND!!

Wij zijn gister lekker wezen zwemmen! Heerlijk relaxen in alle kruidenbaden!!

Kan ik er vandaag weer vol tegenaan!!

Wij klussen trouwens ook echt alleen als we daar beide zin in hebben… Nou heeft mijn vriend bijna altijd zin :oops: :inlove: en kan ik het dus eigenlik zelf bepalen. Best handig.

Afgelopen maand hebben we maar twee keer in de vruchtbare dagen geklust. dus geloof niet dat ik nu zwanger zal zijn, voel me ook echt helmaal niet anders als anders. Maar we wachten af!!

Ik ben er vanavond misschien weer even en anders morgen!!

XXX :vlinder:

hey dames. ben ik weer even. heb t druk haha.

gezeik met jeffry’s familie over met wie we wel en geen contact hebben. oh ik word zo schijtziek van mensen die de hele tijd aan de telefoon hangen om te roddelen in slechte zin. en die de hele tidj vragen warom en waneer ik met die en die was… I LIVE MY OWN LIFE!

ikh eb zo een pijn in mijn buik en dit zijn niet mijn darmen meer. ik vrees dat ik ongesteld ga worden ondanks dat het wel heel erg snel is want dat zou betekenen dat ik een cylcus van 24 dagen had. het kan, maar wel erg kort natuurlijk.

als ik zaterdag nog niet ongi ben, dan doe ik een test, maar ik denk dat ik die kan bewaren tot volgende maand!

oe ik heb een taart gebakken! voor de eerste keer dat hij echt gelukt is. behalve dat ik rotfondant heb gekregen en de layout wel een beeeeetje lelelijk is… oke heel erg lelijk! maar hij smaakt lekker :slight_smile:

over 2 weken mogen we onze nieuwe aanwinst ophalen! ons nieuwe katje!

@matsjo, ik vind het spannend haha! donderdag ga je testen?

wij klussen ook alleen als we zin hebben, maar opvallend meer in de klusdagen haha. jef kan de heel dag door wat dat betreft. maar ik sinds de zwangerschap veeel minder. als ik merk dat hij geen zin of tijd heeft (wat eigenlijk nog nooit voorgekomen is) dan mag hij van mij ook zn dingetje in zn broek houwen haha.

en matsjo al getest??? :silenced:

heb er nog wel gister over gepraat en gezegd dat het zo snel ff tussen door voor mij niet meer hoeft…baal alleen dat het presies in de dagen zijn dat de kans het grootst is… meestal doen wij ook alleen als we er echt zin in hebben… maar nu had ik wel zin hij ook wel maar je merkt dat hij er dan toch minder mee bezig is als normaal…

nu mag ik nog niet echt klagen want toen ik de pil nog slikte en het niet voor het echie was deden we het een stuk minder nu maken we (er meestal dus) wel tijd voor en niet alleen maar vlak voor het slapen gaan.

matsjo: ik denk ook nog steeds goed nieuws…

ylerion: hopelijk is het geen ongesteldheid maar innesteling ofzo. mijn eerste cyclus was ook best aan de korte kant…

balen over gezeik met familie…

tweet: balen dat het nu verzwegen word. het is moeilijk om iets te verzinnen waar je beide vrede mee hebt…

misschien een bord in de keuken/woonkamer met bij 5 magneetjes goed gedrag een snoepje?? en dan laat je hem ook mee doen…

patricia 26: werkse vandaag!

mirag: tot vanavond en ik heb goed geslapen vanaf 4uur hihi

zo volgens mij heb ik iedereen gehad…

nu net aan de schoonmaak gegaan …zo nog ff stofzuigen en dweilen… kattenbak… en dan naar mijn ouders even een bakkie doen…

zo ik ben klaar met schoonmaak voor vandaag!!!heerlijk de rest van de dag voor mezelf… is nog lekker stil hier…

straks even naar mijn moeder…ff wat ophalen… en dan weer naar huis. heb nog geen iedee wat ik vandaag zal gaan eten… ik moet koken hihi…

ooh lekker lins, de hele dag voor jezelf. Geniet er van!

ik ben stout geweest… ik heb getest

en? :shock:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

wil je dat wel weten dan? ik dacht dat jullie niet zo nieuwsgiergi waren? :naughty:

:twisted:

YLERION!!!

ben alleen maar een klein beetje nieuwsgierig :liar:

goed goed… oke heel flauw van mij.

maar als je heeeel goed kijkt… heeeel goed… dan zie ik toch een roze gloed wat een streepje moet voorstellen. maar ik ga morgen ochtend een doen. en dan zaterdag pas weer. (voor mezelf ander word ik morgenochtend gek haha)… ik twijfel heel erg want het is geens treep maar echt eeen gloed aan de onderkant waar de test streep zou moeten komen… dus ja… ik hou m op negatief tot ik echt een streep zie

oftwel… we zijn er niets mee opgeschoten whahaha :doh:

:o :o

Een streep is een streep, toch :think: En die gloed is dan een streep in ontwikkeling vind ik :pray: :pray: Spannend zeg!! Het is ook nog wel vroeg natuurlijk! Ik ben benieuwd naar je test van morgen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

nu ga ik maar weer aan t werk :oops: :oops:

foei sanne! aan het werk :stuck_out_tongue: :lol:

ja zo denk ik ook, maar ik twijfel zelfs of er ubehaupt roze op de test te zien valt dus ja… ik durf geen conclusies te trekken tot zaterdag haha