Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

Thnx Mirag!! Hoe is het verder met jou?? :-*

@ Lins: We zijn naar een Chinees restaurant geweest…

Hebben daar heerlijk genoten van een speciale rijsttafel met van alles en nog wat…

Was heeeeeeeeerlijk!! :mrgreen:

Owww dus maandag ga je beginnen voor MvM :thumbup:

Toppie!!

@Cin. wrote:

Ik doe niet aan moeders voor moeders.

Moet echt gewoon te veel werken, en 's nachts hou ik er niet echt rekening mee in zo’n ding te plassen.

Ben erg ik weet het :roll:

Kan me er wat bij voorstellen dat je het wel is zou vergeten om in zo een din te piessen!!

Lijkt me ook niet echt confortabel??? :roll:

Weet nog niet of ik het ga doen… Eerst zwanger worden!! :pray:

Sjonge… Ben nog steeds een peuter :roll: :lol:

Sem. Ook nog via hier natuurlijk:

Proficat met vriendlief nog!

Ik moest net uhm hikken (heb de hik nu) en Levi moest kei hard lachen :mrgreen:

Hij ligt nog steeds op de bank (of alweer) onder de roze prinsessendeken tv te kijken haha.

Hahahahaa How Cute!! :inlove:

Dus hij lacht je gewoon uit :shock:

Wat een boeffie!! :mrgreen:

Thnx Cin :-*

@Sem wrote:

Sjonge… Ben nog steeds een peuter :roll: :lol:

Meer reageren haha.

Ja hij vond en het geluid grappig en hij keek erg vreemd naar me en begon toen te lachen :lol:

Hij was me net zelfs aan het nadoen :roll:

Nog 6 dagen meid…,Spannend!

Of niet?

Hahahaa wat een droppie die zoon van jou he!! :inlove:

Jaaa best spannend…

Ik zou het ook echt heeeeeel erg graag willen deze ronde!! :pray:

Vorige rondes ook wel hoor, maar deze ronde voelt ook anders en me gevoel is ook anders… :think:

Maar hoe dichter ik bij me NOD kom hoe minder vertrouwen ik erin heb…

Maar goed, we merken het over 6 dagen wel… :pray:

Vooral positief blijven… zucht

HORMOONTJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS PLEASE!! :roll:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:-*

1000 x DANK!! :-*

Heb er een hele hoop weggestopt!! :mrgreen:

sem :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

cin ik weet ook niet of ik er continu aan denk hoor! maar ik ga me best doen…iedereeen moet weten of je mee doet of niet… en als jij er voor kiest het niet te doen dan is dat echt prima! hoef je geen sorry voor te zeggen…

mirag: idd ik snoep ook niet meer… lust geen macroni meer dat is wel jammer …moet echt gaan zoeken naar wat ik lekker vind…zal weinig zijn ben ik bang…overdag idd ook maar 1 boterham en soep en sochtends eet ik brinta…dat krijg ik makkelijk weg…

heb jij nog andere klachten?? ik vrij weinig zo weinig dat je soms gaat twijfelen…

angela: ben je zwanger ??? ik hoop het zo…en dat je krampen iets anders hebben betekend!!

Thnx Lins!! :-*

Ook die van jou heb ik veilig weggestopt!! :mrgreen:

Inderdaad, vraag me ook af of Angela zwanger is :pray: :pray: :pray:

En Sanne morgen dr NOD!! :pray: :pray: :pray: :pray:

ja het word weer tijd voor een zwangere erbij!!! allemaal!!!

Inderdaad!!

Nog 9 te gaan hihi… :mrgreen:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Onze doppler is binnen, met dank aan Cin!!! :inlove:

En ik heb net het hartje superduidelijk gehoord!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Jij ook super bedankt voor de :: Tweet!! :mrgreen:

Zooooo, heb er nou zoveel, past bijna niks meer bij hihi…

En met zoveel mooie :
: moet het nou toch wel is een keer raak zijn he!! :pray: :pray:

Wauwie Tweet!! Wat mooi dat je het hartje super goed heb gehoord!! :inlove:

Blijf het zeggen: Lijkt me zo mooi!! :inlove: :inlove: :inlove:

@Tweet wrote:

Onze doppler is binnen, met dank aan Cin!!! :inlove:

En ik heb net het hartje superduidelijk gehoord!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Helemaal super!!! :inlove:

Mooi geluidje he :mrgreen:

Was gisteravond ook al aan het luisteren, maar hoor alleen in de verte bewegingen hihi.

Soms lijkt het net alsof ik ook een snelle hartslag hoor, maar dat is allemaal nog veels te onduidelijk!

Sem; met mij gaat t best goed nu. Buiten de misselijkheid en de vermoeidheid; maar die zijn voor het goeie doel :slight_smile: Ik probeer me zo weinig mogelijk druk te maken en dat gaat de ene dag al beter dan de andere :wink:

Lins; kwaaltjes… nou ik ben dus misselijk en errug moe! Vanmorgen even staan kletsen met de buurvrouw (die weet het ook al) en die zei: meid wat zie jij er moe uit en wat heb je veel puistjes ineens. Dat laatste wijt ik ook aan het zwanger zijn, want als ik wat eet dan eet ik gezond de laatste weken. Ik heb verder niet het gevoel dat ik beter ruik of extra misselijk wordt van bepaalde geuren/ etenswaren; maar wie weet komt dat nog haha.

Cin wat cute dat Levi je uitlachte :lol:

:: :: :: :: :: :: :: :: Voor Sem!

mijn kwaaltjes tot nu toe: erug moe idd en pijnlijke ogen… niks lekker vinden. sterke geur maar word niet misselijk ofzo. vaak duizelig of gewoon geheel niet lekker… word er ook moe van dat ik meer afscheiding heb…elke keer als ik dat voel schrik ik…

qua puisten…ik kreeg er ineens 1 in mijn schaamstreek toen ik nog niet wist dat ik zwanger was en toen ik het eenmaal wist kwam er prompt nog een op…dus daar zitten er nu 2…ze worden nu gelukkig weer kleiner maar was wel erg iri met broeken aan…

volgens mij veranderd mijn gezicht ietsjes maar dat kan ook zijn dat ik het niet goed zie hihi

maar last van mijn (.)(.) helemaal niks…geen steken niks…

misselijkheid zal nog wel komen denk ik…hopelijk blijft het bij mij weg!

angela!! waar ben je!!! en sanne???