Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

We hebben ook een showforum!!!



Ons meetingtopic!!!







De lijstjes pas ik z.s.m. aan!

en iedereen rtl 4 aan het kijken?? ik heb net mijn eerste jankbui gehad en sago… nu nog moe maar wil niet slapen anders slaap ik vanacht niet



NOu hopelijk dit deel weer op zijn minst 3 zwangeren!!! het liefste allemaal natuurlijk!!!

Hier geen rtl, want ik ben aan het werk tot 01.30 uur :zzz:

ah… dan lig ik al op mijn bedje… wat voor werk doe je dan?dat je tot zo laat moet werken?

http://www.behangwereld.nl/full6891504_a.jpg

behang vind ik echt super! voor de babykamer…ik wil echt iets anders dan anders…

meld, en ben weer weg :zzz:

hallo lady’s

Wat is er toch weer veel gekletst door jullie.



lins:

super dat je ouders zo reageerden en ik vind je behang erg mooi hoor.



Ik haak weer in vanaf hier.

Hier gaat alles zijn gangetje.

erg druk momenteel met werk.

ik heb deze week al 6 dagen gewerkt.

en ben echt helemaal op.

afgelopen week 64 uur gewerkt en ben vanavond lekker op de bank geploft en er niet meer vanaf gekomen :mrgreen:

en morgen ben ik ook niet veel van plan.

ja lekker uitslapen.

de komende 2 weken ook nog eens 6 dagen werken.

maar komt allemaal goed,vooral als ik strax mijn loonstrookje in mijn handen heb :inlove:



dinsdag krijgen we onze nieuwe auto :dance: :dance: :dance:



verder voel ik weer van alles,heb last van pijnlijke borsten en steekjes in mijn onderbuik.

ga er vanuit dat ik ongi ga worden.zo voelt het wel iig.

Angela, ik duim voor je, dat je niet ongi wordt!!



Lins, ik vind het behang erg mooi, maar zou het niet op alle muren doen, dan wordt het zo druk.



Ik werk trouwens op een alarmcentrale. Vergelijkbaar met anwb, maar dan voor autoschades. Dus ik regel takelwagens, taxi’s en huurauto’s na ongevallen. (het nummer wat op je groene kaart staat ;-))



:-*

behang is ook maar voor 1 wand hoor…anders vind ik het ook erg druk…



angela ik duim voor je!!!



ok…hopelijk hoeven we dat nummer op de groene kaart niet te bellen ooit hihi maar goed dat het er is! kan me dan voorstellen dat je dan 24uur bemand moet zijn…



angela: ook ik dacht ongesteld te worden…zo voelde het namelijk…en dat was het toch niet :wink:



maandag bel ik trouwens even toch de dokter denk ik… namelijk:heb sinds 2 dagen mega jeuk rond mijn clitorus enz…misschien door dat ik zwanger ben maar zit me niet lekker…



heb trouwens zo geen zin meer in klussen :frowning: :think:

Eentje om het topic terug te kunnen vinden, daarna gauw naar bed.



Maar eerst nog even duimen voor Angela



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



:pray:

Meld!!!



Lins: Ja, zal zeker ERG blij zijn als de vakantie voorbij is… Eindelijk weer rust… :roll: Niet alleen de kids, maar ook ik vaar wel bij rust, reinheid en regelmaat… :wink:



Patricia: Nog maar een uurtje meid! :-*



Angela: :pray:



Patripiex: :hug:



De rest ben ik vergeten wat er geschreven is! Maandag ben ik er weer!!!

Morgen weer :inlove: naar ons jongste neefje, mag hem vast weer vast houden!!! :inlove: Eén na jongste neefje is maandag jarig, dus gaan op verjaarsvisite, hoop zo dat ik zijn broertje weer ff mag kroelen!!! :inlove:

ik kom me ook even snel melden, ben echt toto na die dagen werken, gister ook de hele dag beroerd op bed en bank gelegen, dadelijk eerst maar eens even zooi ruimen…sorry dat ik jullie zo verwaarloos :oops:

Lins: Succes bij de dok… Zal vast allemaal wel mee vallen… :hug:

Bieslookje: Hoe is het met je buikje? Ben blij dat mijn verschrikkelijke moeheid ietwat aan het verminderen is! Lastig is dat he? :-*

tweet, ik merk dat op de dagen dat ik niet werk, dat het wel gaat, maar die andere dagen pfffffffffffffffffffffff dan ben ik echt moe

@bieslookje wrote:

tweet, ik merk dat op de dagen dat ik niet werk, dat het wel gaat, maar die andere dagen pfffffffffffffffffffffff dan ben ik echt moe


Heel herkenbaar!



Gisteravond kwam ik terug van me werk, en voelde me zoooo beroerd.

Rob keek me al aan, en 5 minuten later ging ik maar weer naar me minnaar :sick:

Deed zo’n pijn in me maag! Was zo goed als leeg namelijk, en dan trekt hij zo hard samen om uhm zuur eruit te werken, aiaiaiai.

sorry, heel erg ego, de vk komt dadelijk langs…ik had net wat bloedverlies, ze komt proberen of ze het hartje kan zinden, misschien kan ze hem niet vinden en is het toch goed, maar als ze hem wel kan vinden ben ik wat gerust gesteld

@bieslookje wrote:

sorry, heel erg ego, de vk komt dadelijk langs…ik had net wat bloedverlies, ze komt proberen of ze het hartje kan zinden, misschien kan ze hem niet vinden en is het toch goed, maar als ze hem wel kan vinden ben ik wat gerust gesteld


Laat je weten hoe het is meid??? Sterkte er mee! :pray: :pray: :pray:

:hug:

ja tuurlijk laat ik wat weten, pfffff wat kan eens mens dan stress hebben…