Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

@bieslookje wrote:

ja tuurlijk laat ik wat weten, pfffff wat kan eens mens dan stress hebben…


:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@bieslookje wrote:

sorry, heel erg ego, de vk komt dadelijk langs…ik had net wat bloedverlies, ze komt proberen of ze het hartje kan zinden, misschien kan ze hem niet vinden en is het toch goed, maar als ze hem wel kan vinden ben ik wat gerust gesteld




Getsie!! Ik :pray: dat het allemaal goed is! :hug:

ik ook, wat duurt een uur wachten dan lang…

t is goed…hartje hebben we gehoord, was lastig vinden en kolonk ver weg, maar goed we hebben t gehoord

@ Bieslookje gelukkig.



@ Cin jemig, ik hoop dat je relatie met je minnaar snel over is.



@ Angela ik duim voor je.



IK ben nog steeds total loss na de bruiloft het was een super feest. Maar door toch wel wat spanning van te voren ben ik echt ko.



Ik heb wat foto’s op mijn hyves geupload.

@bieslookje wrote:

t is goed…hartje hebben we gehoord, was lastig vinden en kolonk ver weg, maar goed we hebben t gehoord


Erg fijn!!!

Leuke mooie foto’s Bianca!!!

bianca nog gefeliciteerd!!! en wauw wat een mooie fotos!!! jullie stralen helemaal!

Dank jullie wel. Het is nog steeds erg onwerkelijk dat we nu echt getrouwd zijn. Ik ben er zo lang mee bezig geweest, qua voorbereiding en nu is het voorbij en vertrekken we morgen naar Dubai.



Dus ik vermoed dat ik de eerst komende 11 dagen niet hier langs kom. En als we terug komen is ook bijna mijn nod dus hopelijk heb ik dan nog meer goed nieuws. :slight_smile:

Bieslookje:

Gelukkig het hartje gehoord.



Bianca-K:

Geniet maar lekker van jellie huwelijksreis en hopelijk kom je idd terug met heel goed nieuws :pray:

jij komt zwanger terug dat weet ik zeker hihi!!! :pray:

Bianca, fijne vruchtbare vakantie!!



Jeetje bieslookje, das ff schrikken dan. Gelukkig heb je het hartje gehoord en is het goed.



:-*

bieslookje gelukkig ben je gerustgesteld!!

cin sterkte weer met spugen! hoop echt voor je dat je er snel af bent!!



sorry ben soms zo waas dat ik over bepaalde berichten heen lees…

Heeey dames :mrgreen:

Hoe is het hier??

Iedereen een fijn weekend gehad??

Ikke wel hoor… Hadden weer visite het weekend, was erg gezellig :smiley:



@ Lins: Leuk behang hoor!! Echt apart!! Hou d’r van :mrgreen:

Inderdaad wel op 1 wand dan hihi…



Suc6 bij de dokter, hoop dat het niks vervelends is :pray: :hug:



@ Angela: Balen dat je zoveel moet werken, maar inderdaad, je ziet het gelukkig wel weer terug op je loonstrookje :mrgreen:

Spannend, morgen de nieuwe auto!!

Hoop niet dat je ongie word :pray: :pray: :pray:



@ Bieslookje: Vervelend dat je je zo voelt meid :hug:

Rustig aan!! :-



Gelukkig dat de VK het hartje kunnen vinden en dat alles goed is!! :smiley:



@ Tweet: Lekker dat de kwaaltjes bij jou al wat minder worden!!

Hoe issie verder?? :-




@ Cin: Jeetje :hug:

Das ook super vervelend dat je steeds naar minnaar moet vluchten!!

Hopelijk gaat het bij jou ook snel weer over.



Had je het nou al op je werk verteld?? Of heb ik dat gemist?? hihi…



@ Bianca: Super mooie foto’s!! :inlove:

Maar dat had ik al gezegd op hyves he hihi…

Hoe voel je je nou als getrouwd vrouw??



Heeeeel veeeel plezier op Dubai!!

Hoop ook op goed nieuws als je weer terug bent :pray:



Zo, volgens mij heb ik alles gehad… :roll:



Nou, wij zijn net uit de groene dagen!!

:pray: :pray: :pray:

Ik weet niet wat het is, maar sinds een paar dagen hoop ik er echt zo erg dat het raak is deze ronde, weet niet wat het is… :think:

Maja, zal wel weer niet zo zijn… :wall:

Hoi dames,



Hierbij meld ik me ook even!



Bieslookje; gelukkig is alles goed!!!



Cin :hug:



Bianca; superfijne honeymoon gewenst!!!



Angela :thumbup: :pray:



En nu ga ik mij eens op mijn gemak op mijn huishouden storten; ben nu al moe en kom nog maar net mijn bed uit :oops:



Tot later!

Ik ben er weer!!! :inlove:



Hoe is het met iedereen?

Hoe gaat het met alle buikjes en NOD’s?

Wie is de volgende?

Zal zo eens in ons lijstje kijken!



Hier gaat het super!

Zoals ik gister al even tegen bieslookje zei: ik ben steeds minder moe nu gelukkig!

Ik moet wel opletten wat ik eet, en wat voor bewegingen ik maak, want anders heb ik accuut een harde buik en giga pijn…

Gelukkig wordt alles vanaf vandaag weer lekker rustig en normaal! :wink:

Dochterlief mag vandaag voor het eerst echt naar Groep 3!!! Vind het zo verschrikkelijk gaaf, en ben zo gruwelijk trots op haar! Er was namelijk sprake van, begin 2009, dat ze een extra jaar zou kleuteren. Ze vond het namelijk veel leuker om te spelen dan om werkjes te maken. Daar hebben wij toen een stevig gesprek met haar over gehad, en haar heel duidelijk gemaakt dat als ze zo door bleef gaan, ze niet naar groep 3 zou mogen. Dat heeft indruk gemaakt, want ze wil natuurlijk dolgraag leren lezen en schrijven, want haar Grote Broer kan dat ook al! :wink: Dus het laatste half jaar hebben we haar flink gestimuleerd toch vooral zoveel mogelijk werkjes te maken, en dat heeft supergoed uitgepakt!!! :inlove:

Ik zal de verhalen wel te horen krijgen als ik die twee (b)engeltjes uit school ga halen vanmiddag! :wink:

Geweldig Tweet, kan me voorstellen dat je super trots bent!!



Gelukkig heb je mij eraan herinnerd dat ik even een paar kennismakingsafspraken moet maken bij scholen hier in de buurt. Ons meisje is 2 geworden, dus al tijd om in te schrijven… :o



Harde buiken hier soms ook last van. Gisteren werd ik er snachts zelfs van wakker. Ik kan me dat helemaal niet herinneren van devorige zwangerschap.



Tweet, wil jij straks het geslacht weten?



Zo, nu ga ik ff douchen :mrgreen:



:-*

Wij willen het geslacht wel weten ja…



Ik durf het bijna niet te zeggen, en schaam me er enorm voor, vandaar onder spoiler, ook omdat sommige mensen dit als behoorlijk schokkend kunnen ervaren…:

Ik hoop HEEL erg hard op een meisje, want, waarschijnlijk door een verleden van lichamelijke, geestelijke en sexuele mishandeling, ik kan echt NIKS met jongens… Het idee dat ik een zoon zou krijgen staat me zo verschrikkelijk tegen… Dat ik dan zijn… spulletje moet wassen en weet ik het wat… Ik word er echt onpasselijk van… Vandaar dus dat we het met de 20 weken echo wel laten uitzoeken. Dan heb ik eventueel 20 weken om me voor te bereiden op de komst van een jongen… :oops: :cry:

Jeetje Tweet, kan me er wel iets bij voorstellen hoor :hug:



En een voorkeur hebben vin dik persoonlijk heel normaal, maar in jouw situatie helemaal begrijpelijk. Maar ik denk wel, als het wel zo mag zijn, en het is je eigen kind… dat je er anders mee om gaat.



:-*

Hallo allemaal,



even ego; ik zag net na het plassen dat ik bloed verloor. De huisarts gebeld, daar mag ik om 13u40 heen voor een onderzoek



ik kan niet stoppen met huilen