Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

Mja, ik weet het niet…



Ben er gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeel bang voor dat ik me dan niet aan het kindje zal hechten en het een probleem krijgt later daardoor.

Gelukkig kan ik er met mijn man goed over praten…



Aan de andere kant heb ik gister tot twee keer toe drie kwartier lang ons neefje van net 8 weken op de borst gehad, en hem in slaap gewiegd, zo snel, dat iedereen verbaasd was, want dat lukte niemand… En echt enorm genoten van dat kleine warme lijfje tegen me aan…Maar dat is niet hetzelfde als luiers verschonen en wassen…




:oops: :cry: Het is gewoon heel erg moeilijk…

@Mirag wrote:

Hallo allemaal,



even ego; ik zag net na het plassen dat ik bloed verloor. De huisarts gebeld, daar mag ik om 13u40 heen voor een onderzoek



ik kan niet stoppen met huilen


Oh meis, ik :pray: :pray: :pray: heel hard dat alles goed is!!! :hug: :-*

@Tweet wrote:





:oops: :cry: Het is gewoon heel erg moeilijk…




hey meis, ik leef met je mee… enne ben der voor je he

Tweet :frowning:

Jeetje meid… :hug:

Vind het wel begrijpelijk dat je voorkeur dan uitgaat naar een meissie…

Maar hoop toch, dat mocht het een jongen worden, dat jullie er samen uit gaan komen en dat je, ondanks je verleden, super veel van je kleine ventje zou gaan houden!! :hug: :-*

Wel heel erg fijn dat je er goed met hubbie over kan praten!



Wat goed van je prinsessie dat ze naar groep 3 gaat!!

En super dat jullie haar zo gemotiveerd hebben :thumbup:



@ Mirag: :hug: :hug:

Hoop dat het snel 13:40 is!!

En dat er niks aan de hand is :pray: :pray:

@Mirag wrote:

Hallo allemaal,



even ego; ik zag net na het plassen dat ik bloed verloor. De huisarts gebeld, daar mag ik om 13u40 heen voor een onderzoek



ik kan niet stoppen met huilen


:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Duim dat alles goed is meid!



Verlies je veel bloed?

:hug:

@Tweet wrote:

Wij willen het geslacht wel weten ja…



Ik durf het bijna niet te zeggen, en schaam me er enorm voor, vandaar onder spoiler, ook omdat sommige mensen dit als behoorlijk schokkend kunnen ervaren…:

Ik hoop HEEL erg hard op een meisje, want, waarschijnlijk door een verleden van lichamelijke, geestelijke en sexuele mishandeling, ik kan echt NIKS met jongens… Het idee dat ik een zoon zou krijgen staat me zo verschrikkelijk tegen… Dat ik dan zijn… spulletje moet wassen en weet ik het wat… Ik word er echt onpasselijk van… Vandaar dus dat we het met de 20 weken echo wel laten uitzoeken. Dan heb ik eventueel 20 weken om me voor te bereiden op de komst van een jongen… :oops: :cry:


Tweet kan mij er wel iets bij voorstellen. Ik moest ook nooit iets hebben van jongens, ook door een beetje rot verleden (laten we het daar op houden).



Toch is het bij je eigen kind anders, tenminste bij mij.

En ik weet ook dat ik deze kleine jongen veel dingen kan leren over omgang met vrouwen e.d.

Dat geeft ook vertrouwen!!!



Hier mag en kan je altijd over praten meid! :hug:

Mirag, ik hoop dat het allemaal goed is :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Tweet, ik kan het mij voorstellen hoor. En dat moet je hier gewoon kwijt kunnen. Daar zijn we ook voor :hug: :hug: Weet je alleen even geen advies te geven, sorry.

@Sem wrote:

@ Cin: Jeetje :hug:

Das ook super vervelend dat je steeds naar minnaar moet vluchten!!

Hopelijk gaat het bij jou ook snel weer over.



Had je het nou al op je werk verteld?? Of heb ik dat gemist?? hihi…

Sommige collega's weten het, maar me clustermanager is nog niet terug van vakantie dus die weet het niet!
Tis alleen wel dat ik natuurlijk nog geen vast contract heb he, die ik nu eigenlijk wel zou krijgen. Dus hoop ook dat ik die gewoon nog krijg!

De jeugd/jong volwassenen weten het ook. Ze waren dolblij voor mij, enne A. zei al: zie je wel dat ik toen gelijk had dat je zwanger was :mrgreen:

wat wel pijnlijk is: me collega's en clienten zijn er nog blijer van dan me schoonfamilie :( :o

MIRAG??? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dat is wel rot Cin!! :hug:

Uiteindelijk zullen ze wel blij moeten zijn lijkt me??



Hahaha die A was die gast die dat “voorspelde” toch?? hihi…

Had ie het toch goed :mrgreen:



@ Mirag: Meid, hoe was het bij de dokter??? :hug: :hug:

Hoop echt dat alles goed is!! :pray:

@pearlie wrote:

@Tweet wrote:




:oops: :cry: Het is gewoon heel erg moeilijk…




hey meis, ik leef met je mee… enne ben der voor je he


Thanks lieffie… Likewise!!! Love you so much!

Sem, Cin, Matsjo: Dank!!! Ik doe mijn best… Als het wel zo mocht zijn, dan leer ik daar vast wel mee om gaan, en vinden we zeker een manier om ervoor te zorgen dat alles goed komt… :-*

Mirag: Hoe is het??? Wat zei de dok? Is alles goed? :pray:

Hallo,

Gisteravond had ik weer wat bloedverlies…maar op de echo vanmorgen was een heel erg beweeglijk kindje te zien!!! Dus waarschijnlijk toch een adertje wat is geknapt.

Ook de nekplooimeting was goed!!



Mirag…waar ben je???



Tweet, ach een voorkeur hebben mag toch best. (ik heb dat niet) en ik kan het me ook ergens wel indenken in jou situatie, maar ik denk wel dat als het een jongetje is dat je je er toch aan gaat hechten, omdat het je eigen kind is.



Cin, fijn dat ze zo blij zijn, tja wat je schoonfamilie betreft…grrrrr…



zo nu eerst maar even koken

Bieslookje. Erg fijn zeg! Enne mooi om te zien he?!



Tweet. Was jij dat toen niet, die dacht al heel vroeg toen de kleine te voelen? Terwijl dat eigenlijk niet kon, wat ik toen zei/dacht?

Nou volgens mij snap ik nu wat je bedoeld! Af en toe denk ik echt heilig dat ik de kleine voel bewegen, maar dat kan helemaal niet. :think:



Sem. Ja hij was diegene die het toen voorspelde inderdaad. Hij was zo enorm blij. Hij is homo en zo wie zo al wat uhm vrouwelijker :mrgreen:

En nu dus al helemaal. Enigste wat hij niet hoopte was dat ik na verlof niet meer terug zou komen (is vorig jaar ook gebeurt bij een favo begeleidster van hem, ze stopte er toen mee).

Maar ja zei al: moet eerst nog dadelijk een contract krijgen :shifty:



Nogmaals: Mirag???

begin me een beetje zorgen te maken :shifty:

Hallo allemaal,



Bedankt voor jullie bezorgdheid.



Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Ik verlies nog steeds een weinig bruin bloed telkens ik naar de wc ga. Niet veel en niet helder; geen hevige buikpijn. Daarom vermoed de dokter een innestelingsbloeding, maar het kan ook een begin zijn van een miskraam. Afwachten dus. (en daar word ik gek van!)

Morgen moet ik even een afspraak maken bij de vk. Daar heeft mijn huisarts vandaag ook mee gebeld om evt een echo te maken om me gerust te stellen/te zien of er iets aan de hand is. Maar 6 weken is nog wat vroeg; grote kans dat ze nog niks zien (ook omdat ik niet een van de slankste ben) en dat er nog geen duidelijkheid komt.



Ben behoorlijk gesloopt van deze dag vol emotie;

@Mirag wrote:

Hallo allemaal,



Bedankt voor jullie bezorgdheid.



Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Ik verlies nog steeds een weinig bruin bloed telkens ik naar de wc ga. Niet veel en niet helder; geen hevige buikpijn. Daarom vermoed de dokter een innestelingsbloeding, maar het kan ook een begin zijn van een miskraam. Afwachten dus. (en daar word ik gek van!)

Morgen moet ik even een afspraak maken bij de vk. Daar heeft mijn huisarts vandaag ook mee gebeld om evt een echo te maken om me gerust te stellen/te zien of er iets aan de hand is. Maar 6 weken is nog wat vroeg; grote kans dat ze nog niks zien (ook omdat ik niet een van de slankste ben) en dat er nog geen duidelijkheid komt.



Ben behoorlijk gesloopt van deze dag vol emotie;


Ze kunnen gewoon een inwendige echo doen! Dan maakt het helemaal niet uit of je flinker bent ja of nee. En soms zien ze al best heel erg veel.

Dat je maar snel mag komen meid! Dit is niks…,



Heel veel sterkte :hug: :hug: :hug: :hug:

mirag hoop dat het inderdaad innesteling is!! en dat je je wat beter voelt en het snel stopt!



verders ben ik zelf nu aardig moe…geen puf om te reageren op de rest…morgen weer een dag of misschien vanavond nu bankhangen

maar wil even mirag een dikke knuf geven en laten weten dat ik aan je denk!

Mirag, waarschijnlijk deden ze nu geen echo omdat met 6 weken het hartje net wel/net niet klopt. Dus ben je enkele dagen minder ver, dan zie je soieso geen hartslag maar maak je je misschien wel nog meer zorgen!



Met 7 weken moet er zeker een hartslag te zien zijn dus dan gewoon om een echo vragen hoor!



:hug:

Sjee, Mirag, ik ga even heel hard voor je duimen dat alles in orde is hoor! :pray: :pray: :pray: