Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

sterkte en succes Mirag…

Mirag :hug: :thumbup: :thumbdown:

Mirag:

:pray: :pray: :hug:



Ik denk dat mijn ongi komt.veel steken in mijn onderbui,maar heb ook weer mijn twijfels.

vanochtend en gisterochtend ging ik bijna over mijn nek van de smaak van de boter op mijn brood :sick: ik vond het echt goor!!!

s’middags ging het wel.

hoop stiekem dat het toch een kans is dat we zwanger zijn.

ook al dagen last van mijn (.)(.) maar vandaag weer niet :? :?

word gek van mijn zelf :roll: :roll:

Hey lady’s



Allereerst!!

@ Mirag: Hoop echt dat je snel terecht kan bij de VK!! :pray:

en dat alles ok is :pray:

Sterkte, ik zal aan je denken morgen! :hug:



@ Tweet: Zeker weten dat alles goed komt :inlove:



@ Bieslookje: Vervelend van dat adertje, maar fijn dat voor de rest alles goed is :smiley:



@ Cin: Hahahaa, ok schattig zeg…

Ja eerst je contract afwachten, hoop echt dat het gewoon door gaat!! :pray:

Maar wat denk je zelf?? Zullen ze moeilijk gaan doen als ze het weten??



@ Angela: Hoop niet dat het ongie kwaaltjes zijn!! :pray:



Ga ook even bankhangen nog en dan naar bed…

Trusten…

Mirag: :hug: Hoop dat uiteindelijk mag blijken dat alles gewoon nog steeds prima is met jullie kleintje!!! :pray:

angela ook ik had ongi pijntjes… 1,5 dag lang zonder bloed…toen dacht ik laat ik toch is testen…en paar keer duizelig…zuur wat omhoog kwam…

dus wie weet!!



ik ben nog steeds niet helemaal er van overtuigd het kwartje is nog niet echt gevallen…komt denk ik ook door de kwaaltjes die ik heb alleen vaak duizelig of niet lekker en moe…maar verders eigenlijk niet veel…

Goedemorgen! Nou ja goed…



Vannacht een vreselijke nacht gehad. Slecht geslapen, misselijk, buikpijn (gewoon erg zwanger dus) en Mats was ook regelmatig wakker. Vanmorgen stond ik op en heb ik me meteen weer op bed laten ploffen. In combinatie met mijn lage bloeddruk is zo’n drama-nacht voor mij finest. Ik heb mij ziekgemeld vandaag. Even een dagje bijkomen. Ik ga er vanuit morgen wel weer te kunnen werken. Voel mij toch schuldig als ik mij ziekmeld. Niet dat iemand mij hierom veroordeeld maar in het onderwijs is het gewoon echt wat lastiger. Zij zitten nu toch met een “probleem” als er geen invaller te regelen is.

Maar goed… even aan mezelf en deze kleine purk denken. Hub vond het ook een slecht plan als ik ging werken. Dus… een mindere dag vandaag.



En het is nog wel onze trouwdag vandaag…





Angela… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Mirag, hoe is het nu? :pray: :hug:



Lins, you better believe it girl! :inlove:

Matsjo: Hoop dat je gauw weer opknapt, en alsnog van je trouwdag kunt genieten meid! :hug: :-*



Angela: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Cin: Ja, ik voelde mijn Spruit Elf al voordat ik tien weken was, dit keer! :wink:

@Sem wrote:

@ Cin: Hahahaa, ok schattig zeg…

Ja eerst je contract afwachten, hoop echt dat het gewoon door gaat!! :pray:

Maar wat denk je zelf?? Zullen ze moeilijk gaan doen als ze het weten??


Weet ik niet, hoop het niet. Ze hebben niemand eigenlijk voor daar te werken. Op de een of andere manier vinden mensen dat te zwaar en zo om daar te werken (bij de jong volwassenen).

We hebben nu wel 2 nieuwe, alleen eentje daarvan is denk ik niet capabel genoeg om bij hun te staan. Ze belde me vanmorgen al op dat ze er eentje niet naar het werk kreeg, terwijl hij altijd gaat (uitproberen dus).

Denk dat ze te zoet is.

En 1 andere collega valt dadelijk voor lange tijd weg, ze krijgt 2 nieuwe heupen!

Dus weet niet of ik me zorgen moet maken. Hoop zo van niet! :pray:

Matsjo. Doe rustig aan en geniet van je trouwdag!



Mirag. Hoe is het???



Angela. :pray: :pray: :pray:

Hallo allemaal!



Wat zijn jullie toch lief :), bedankt voor alle lieve reacties!!



Matsjo, ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Angela, ik hoop dat je ongi niet doorzet meid!!



Ik heb gisteren echt een vreselijk emotionele avond gehad; de ene huilbui na de andere. Ocharme voor vriendlief. Gisteravond nog enkele keren wat bruinverlies op het toiletpapier; sinds vanmorgen niet meer. Dus ik hoop echt dat het wegblijft nu! Vanaf 13u30 kan ik de vk bellen.

Duimen jullie nog eventjes mee?

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Mirag, tuurlijk duimen we met je mee!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hoop echt dat het nu wegblijft en dat er verder niks ernstigs aan het handje is :pray:

Suc6 vanmiddag :-



@ Matsjo: Vervelend dat je zo een rot nacht heb gehad!! :hug:

Dan maar een daggie thuis toch… Hoop dat je nog wel een beetje kan genieten van jullie trouwdag :inlove:



@ Cin: Ok, nou dan zal het wel meevallen allemaal toch…

Hihi dus jij bent een pittige tante op je werk?

Dat ze allemaal naar je luisteren hihi…



Ik ga maar weer aan het werk!!

Fijne dag dames!! :-

@Sem wrote:

@ Cin: Ok, nou dan zal het wel meevallen allemaal toch…

Hihi dus jij bent een pittige tante op je werk?

Dat ze allemaal naar je luisteren hihi…


Nee valt wel mee, ben gewoon erg duidelijk. En ze weten dat ik pas “streng” ben als het moet. Heb graag de puntjes op de i :angel:



Werk ze meid!

:-*

Gelijk heb je!! :thumbup:



Enne Thnx…





Pffffff…

MEGA Dipdag vandaag… :cry: Meer wil ik er ff niet over kwijt…

Anders ga ik weer zitten janken hiero…

@Sem wrote:

Pffffff…

MEGA Dipdag vandaag… :cry: Meer wil ik er ff niet over kwijt…

Anders ga ik weer zitten janken hiero…


:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Thnx… :-*

Och Sem :hug:



Mirag, hoe is het nu??



Matsjo geniet van je trouwdag meid, en gefeliciteerd natuurlijk! :-*

Hallo allemaal,



:hug: Sem; ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is.



Patricia; ik heb vandaag geen bloed meer gezien, dus begin weer stilletjes te hopen dat het toch goed is! Om 13u30 de vk bellen!

Ben vandaag misselijker dan eerder, dus dat lijkt me een goed teken…

Nee niks ernstigs hoor, gewoon een super dip dag!!

Soms heb je wel is van die dagen dat alles mis gaat…

Vandaag is zo een dag…



Voor wie me dag ( tot nu toe ) wil weten:



Begon vanmorgen al…

Net me bed uit, loop via de trap naar beneden en bij de laatste tré verstapte ik me en lag dus bijna languit in de huiskamer…



Onderweg naar werk ruim 1.5 uur in de file gestaan!



Zet me auto in de garage, krap naast een andere die ASO geparkeerd staat, dus loop met me witte spijkerbroek langs me auto…

Zwarte vieze auto + witte schone broek = stukkie schone auto en dus een vieze witte broek…



Me baas die denkt dat ik niks te doen heb, me k#t klusjes geeft dat ik nu dus tot over me oren in het werk zit…



Net ook een financiele domper gehad!! Ergste van alles!!

KT verzekeringsmaatschappij!! Als wij te laat betalen dan heb je ze binnen een dag aan de telefoon en als hun iets terug moeten storten duurt het maaaaaaaaaanden…



Dus gaat weer lekker… ZUCHT!



Valt op zich allemaal nog wel mee, zijn ergere dingen in de wereld…

Maar kan vandaag echt ff niks hebben of ik zit al te janken :think:





Ga nu even lunchen met een collega…

Tot later :-