Mirag: Fijn dat het bloeden weer gestopt is!!! :hug:
Sem: :hug:
Thnx Tweet!!
Achja… Shit happens sometimes…
ZO EN NOU WEER LACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH :mrgreen: :roll: :wall:
Mirag, heb je de VK al gebeld??
Hoop dat je er snel terecht kan!!
Suc6!! :-*
6 oktober mag ik naar de vk. Eerder vond zij niet nodig, gezien ik nu geen bloedverlies meer heb. Krijg ik dat opnieuw dan mag ik bellen voor een vroegere afspraak.
@Mirag wrote:
6 oktober mag ik naar de vk. Eerder vond zij niet nodig, gezien ik nu geen bloedverlies meer heb. Krijg ik dat opnieuw dan mag ik bellen voor een vroegere afspraak.
Mooie datum
Heb ik ook weer een echo…,
Enne helemaal top dat er geen bloeding meer is!!! :dance:
Dames ben naar me werk hihi
:-* :-* :-*
Werkse Cin!! :-*
@ Mirag: Duurt best lang dan of niet?? Maja als de VK het niet nodig vind zal het vast wel goed zijn met die krummel in je buikie
Wel fijn dat je mag bellen als het weer terug komt… Hopelijk blijft het nou lekker weg!!
Ego:
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Wat kunnen kinderen toch godsgruwelijk vervelend zijn!!!
Wilde ze mee nemen naar de speeltuin, maar ben er niet geweest.
Oren in de was/vol pepernoten/vol rozijnen/vol weet ik het wat.
En verstand verloren ook al!!!
Altijd als hij terug komt na een periode bij zijn moeder, is hij hier nauwelijks te hanteren, en is hij schijnbaar ineens alle regels vergeten…
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Tweet is er weer hoor… :roll: :roll: :roll:
PS:
Quinn Matteo of Isabelle Caitlynn :inlove:
tweet :hug: :hug: wat vervelend dat de regels ver te zoeken, dat het lijkt alsof hij ze vergeten is.
Sem :hug: kan me voorstellen dat het een baal-dag is, ik heb ook wel eens van die dagen dan zit echt alles tegen!!
Mirag, ik heb dat ook gehad aan het begin van deze zwangerschap, ik geloof dat ik toen 5w+5d was…hopen dat het net zo’n innesteling is als het bij mij was.
Ben nog steeds verliefd op mijn echo… :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :mrgreen:
Vanmorgen bij de mensendiecktherapie geweest en oefeningen gekregen voor mijn rug. Ik kon meteen merken dat het onspant.
Moet wel alvast gaan oppassen met stofzuigen en dweilen, dit zo min mogelijk doen…ach moet vriendlief dat maar doen (stofzuigen doe hij zowiezo al het meeste)
Nog meer ego:
Mijn man heeft net voor het eerst Spruit Elf zelf voelen schoppen!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
bieslookje: Hoe voel je je verder? Nog veel last van kwaaltjes?
@Tweet wrote:
Nog meer ego:
Mijn man heeft net voor het eerst Spruit Elf zelf voelen schoppen!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat tof…!! :inlove:
tweet gaaf!!! mijn man kan nu al niet van mijn buik afblijven…
vandaag geklust…wel vreemd gevoel hoor nu ik weet dat ik zwanger ben…toch beetje eng… en voelt raar…
sem voel je je al wat beter in je vel zitten???
Tweet, wat balen zeg dat als ie bij ma geweest is dat ie dan niet meer te hanteren is :wall:
Suc6 ermee!! :hug:
Maar wat LEUK dat hubbie de Spruit gevoeld heeft :inlove: :dance: :inlove:
Lijkt me ook zo prachtig :mrgreen:
Mooie namen trouwens! :inlove:
Kiezen jullie bewust voor 2 namen??
Bieslookje, inderdaad die dagen heb je er helaas bij zitten :wall:
Snap dat je verliefd bent op je echo!! Zou ik ook zijn :inlove:
Precies, laat vriendlief maar wat meer swoegen hihi :mrgreen:
@lins wrote:
tweet gaaf!!! mijn man kan nu al niet van mijn buik afblijven…
vandaag geklust…wel vreemd gevoel hoor nu ik weet dat ik zwanger ben…toch beetje eng… en voelt raar…
Hihihihiiiiiiiiiiiii Lins :mrgreen:
Zou dat ook best vreemd vinden denk ik… :mrgreen:
Kan er helaas nog niet over meepraten :roll:
Ja, zit al wat beter in me velletje, thnx :-
Waren vanaaf bij me mams eten, was wel gezellig
Morgen is vriendlief jariggggggggggg!! :dance: :dance: :dance:
Gaan we gezellig uit eten met ze mams, zus, mijn mams en stiefpaps :mrgreen:
En zaterdag is me stiefpaps jarig, dan gaan we met ze alle 's middags een rondvaart doen met happies en drankies door Katwijk en omgeving…
En dan weer lekker uit eten…
Dus heb een paar leuke dagen in het vooruitzicht :mrgreen:
Gaan nu nog even filmpie kijken en dan lekker slapen… :-
Lins: Ik vind het ook nog wat vreemd en eng inderdaad. Gelukkig weet ik uit ervaring dat het ECHT geen kwaad kan! :inlove:
Sem: We hadden eerst zelfs drie namen voor elke versie, maar dat vonden we toch wat te. Onze twee oudste kids hebben ook beiden twee namen, mijn dochter twee buitenlandse namen, en zijn zoon twee oerhollandse namen.
@Sem wrote:
@lins wrote:tweet gaaf!!! mijn man kan nu al niet van mijn buik afblijven…
Hihihihiiiiiiiiiiiii Lins :mrgreen:
Zou dat ook best vreemd vinden denk ik… :mrgreen:
Kan er helaas nog niet over meepraten :roll:
Ja, zit al wat beter in me velletje, thnx :-
Waren vanaaf bij me mams eten, was wel gezellig
Morgen is vriendlief jariggggggggggg!! :dance: :dance: :dance:
Gaan we gezellig uit eten met ze mams, zus, mijn mams en stiefpaps :mrgreen:
En zaterdag is me stiefpaps jarig, dan gaan we met ze alle 's middags een rondvaart doen met happies en drankies door Katwijk en omgeving…
En dan weer lekker uit eten…
Dus heb een paar leuke dagen in het vooruitzicht :mrgreen:
Gaan nu nog even filmpie kijken en dan lekker slapen… :-
Veel plezier en gefeliciteerd!!! :mrgreen:
sem filmse kijken!! en veel plezier
tweet wij hebbben ook gekozen voor 2 namen… waarom weet ik niet misschien omdat wij er zelf maar 1 hebben hi
ik vind caitlynn erg leuk!
Tweet, wel leuk hoor 2 namen!!
Thnx :-
Lins, jij ook thnx :-
Ik ben zo moeoeoeoeoeeeeeee en ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiin om te werken!! :mrgreen: :mrgreen:
Achja, mag gelukkig een uurtje eerder weg hihi…
Vriendlief is jarig en moet nog even wat dingen regelen
Nou lady’s fijne dag!! :-*