Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

ik werd net wakker van behoorlijk heftige steken links in mijn buik… nu klaarwakker…steken zijn inmiddels weg hi maar wat dat nou is geweest…

Hoop dat het niks ernstigs is en dat je je geen zorgen hoeft te maken!! :hug:

Sem: Werkze vandaag! En gefeliciteerd nogmaals!!!

Lins: Ik heb vaak steken als ik een vreemde of erg abrupte beweging maak, alsof de banden daar niet tegen kunnen/zich niet snel genoeg uit kunnen rekken zeg maar. :wink:

Tweet ook nogmaals thnx :-* haha!! :mrgreen:

Zo heb vandaag ECHT een veeeeeeeel betere dag dan gister!! :mrgreen:

Alles ging goed vanmorgen en had geen eens file!! :dance:

Op me werk is alles weer bijgewerkt en kan ik lekker rustig aan verder werken aan onze website:

www.intercodam.com

En!!

Lekker om 16:00 uur weg vandaag!!

pfff ik verveel me…ben moe het liefste ga ik gewoon weer slapen hi… heb wel wat aan het huishouden gedaan maar niet echt veel heb er geen puf voor…

net moeders voor moeders gebeld om me aan te melden. Ik word terug gebeld dus ik ben benieuwd!

Tis ook echt rustig hier he!! :shock:

Maar dan ga je toch lekker bankhangen Lins…

Dan maar ff geen huishouden hoor :mrgreen:

heb lekker ff tukkie gedaan hahahah net wakker…

nog steeds moe hi.

Meestal als ik rond deze tijd op de bank ga liggen tv kijken, zo net na het avondeten, val ik ook al gauw in slaap, Lins. :wink: :inlove:

tweet ja normaal als ik dus gewerkt heb dan na het eten val ik in slaap maar zo op mijn vrije dag…

vanavond komt er iemand van moeders V moeders…

ben benieuwd!!!

waar is iedereen???

Hier beetje druk :?

Afgelopen nacht bereikbaredienst gehad, en jawel hoor: wordt je wakker gebeld continue tot de klok van 4 uur.

En daarna slaap je pas rond half 5 en om half 8 ging me wekker weer. Toen klaar maken en met een client naar de rechtbank. Vanmiddag om half 3 was ik thuis, bleh!

Ben kapot nu!!!

Dus weinig te vertellen haha, gewoon druk

Me bazin weet dat ik zwanger ben, heb het haar vanochtend verteld (was vandaag terug van vakantie). Ze vond het echt super leuk!!!

Was kei lief!

heb net samen met manlief een pizza gegeten (besteld). En het is me best goed bevallen! Eerste warm eten wat ik fatsoenlijk binnen krijg zeg!

cin dus jij hebt daar ook last van…ik vind echt niks lekker…vanavond 3 happen macroni op en toen moest ik het niet meer…ben niet misselijk of spugen dat doe ik allemaal niet maar mijn eetlust is ver te zoeken…

@lins wrote:

cin dus jij hebt daar ook last van…ik vind echt niks lekker…vanavond 3 happen macroni op en toen moest ik het niet meer…ben niet misselijk of spugen dat doe ik allemaal niet maar mijn eetlust is ver te zoeken…

Ja ik was er nu echt wel een beetje zwakjes van! Erg vervelend hoor!!

Maar dat komt allemaal wel een keertje terug :roll: haha

Ook dat had ik! Pas de laatste week begin ik weer wat trek te krijgen in lekkere dingetjes. Maar moet mezelf nog steeds dwingen te ontbijten en lunchen en avondeten… :roll:

Fijn dat je bazin het leuk vond Cin! :smiley:

@Tweet wrote:

Fijn dat je bazin het leuk vond Cin! :smiley:

Ja dat vond ik ook erg fijn! aangezien me contract eind deze maand afloopt :roll:

Maar daar moest ik me geen zorgen over maken zei ze al.!

Iedereen lekker geslapen?

Moguh dames…

Hoe is het hier??

Wij hebben gister een leuke avond gehad!! :mrgreen:

Me vriend is lekker verwend en we zijn heerlijk uit eten geweest…

@ Lins: Hoe is het gegaan met MvM??

@ Cin: Jeetje wat een nacht heb jij di op wo gehad zeg… :hug:

Wat fijn dat je bazin het super leuk vind!! :inlove:

Hoef je je iig niet druk te maken over je contract!!

Hier verder weinig nieuws… :-*

Helaas pindakaas, ik slaap al nachten/weken slecht… Toch maar eens leren hoe ik die akelige wallen kan camoufleren zeg. :? :wink:

Nu wakker worden bij een giga mok (halve liter) hete thee met melk en suiker… :drool:

Sem: Super dat het leuk was! En dan van het weekend alweer!!! Mazzelkontje! :mrgreen:

Lins: Hoe was het inderdaad gisteravond?

Cin: Tof dat je bazin meteen ook aan gaf dat je je geen zorgen hoeft te maken over je contract!!! :thumbup:

Hallo allemaal,

Cin wat goed dat je bazin zo leuk reageerde. Een zorg minder weer!

Lins dat ‘geen eetlust’ probleem heb ik ook. Krijg 's ochtends en 'smiddags amper 1 boterham op en 's avonds gaat het eten redelijk, maar dan heb ik er de hele avond last van. Totaal geen zin in snoepen enz. 't is voor het goeie doel :wink:

Matsjo; voel jij je inmiddels alweer wat beter??

Sem fijn dat jij gisteren een topdag had na die dipdag van dinsdag. En nog gefeliciteerd met je ventje!

Tweet, das wel vervelend zeg :hug:

Hopelijk gaat dat snel over!!

Hahaha ja zaterdag weer feest !! :mrgreen:

Pffff net een huilende collega aan me bureau!!

Toonzaal chef was weer is uit ze plaat gegaan tegen haar… Arm kind!!

Echt die vent… Als die een pen en een potlood tegelijk vast moet houden is ie al overspannen!!

Echt niet normaal! :wall:

Ben blij dat ik boven zit op kantoor en niet bij hem beneden!! :dance:

gisteravond was moeders v moeders hier…opnieuw een test gehad en idd positief hahaha wel gaaf dat je dat in een mapje krijgt… ik ga maandag beginnen met de blauwe flessen vullen…

heb gekozen voor een boek , kon idd ook service kiezen van nijntje maar daar houik niet zo van hi…

dus tot maandag nog ff lekker op wc zelf en daarna tot november in een pot!

tweet vervelend dat je slecht slaapt!

sem en wat voor restaurant zijn jullie geweest?

Ik doe niet aan moeders voor moeders.

Moet echt gewoon te veel werken, en 's nachts hou ik er niet echt rekening mee in zo’n ding te plassen.

Ben erg ik weet het :roll: