Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

mirag! Puistjes heb ik ook haha. Vervelend he :wink: :roll:

@Mirag wrote:

Sem; met mij gaat t best goed nu. Buiten de misselijkheid en de vermoeidheid; maar die zijn voor het goeie doel :slight_smile: Ik probeer me zo weinig mogelijk druk te maken en dat gaat de ene dag al beter dan de andere :wink:

:: :: :: :: :: :: :: :: Voor Sem!

Thnx Mirag!! :-*

Hoe meer :**: hoe beter hoop ik :pray:

Fijn dat het goed met je gaat, buiten de misselijkheid en de vermoeidheid om dan…

Maaaaar die zijn inderdaad voor een goed doel!! Een HEEL goed doel :inlove:

@Cin. wrote:

mirag! Puistjes heb ik ook haha. Vervelend he :wink: :roll:

Pfffffffff :wall:

Sinds ik ben gestopt met de pil zit ik onder met die krengen!!

Zelfs op me schouders, rug en borstkas… :doh:

Heb een zalfie gekregen van de HA, voor me gezicht werkt ie uitstekend!!

Maar smeer wat minder op me schouders enz… omdat het afgeeft op je kleren, dus dan daar maar wat minder smeren…

Heb sinds 2 weken wel last van die pijnlijke rode onderhuidse krengen in me gezicht… ( daar blijf ik ook lekker vanaf!! )

En ook echt op de raarste plekken: Tussen me ogen ( was vorige week net een Hindoe hahaha! )

Op me wenkbrauw, op me neusvleugel :?

Heb er nu zelfs 1 op me haarlijn op me voorhoofd hahaha!!

Wat doen jullie er tegen?? Offuuuh… Laten jullie het gewoon voor wat het is??

Lekker onderwerp he :roll: :lol:

We zijn gewoon aan onze tweede jeugd begonnen :lol:

Zat net zomaar eens geboortekaartjes te speuren op internet; wat een hoop leuke dingen hebben ze zeg! Dat wordt straks nog moeilijk kiezen!

@Mirag wrote:

We zijn gewoon aan onze tweede jeugd begonnen :lol:

Hahahaha, denk dat ik gewoon blijf hangen ofzo :lol: :lol:

@Mirag wrote:

Zat net zomaar eens geboortekaartjes te speuren op internet; wat een hoop leuke dingen hebben ze zeg! Dat wordt straks nog moeilijk kiezen!

Ja erg he!! :shock:

Zit soms ook te speuren naar dat soort dingen, zitten echt veel leuke dingen tussen he!!

Maar je heb nog alle tijd hihi :smiley:

mirag: ja moeilijk is dat he…wij hadden het ook met de trouwkaarten en die hebben we maar zelf gemaakt…

misschien doe ik de geboorte kaart ook wel zelf ontwerpen…

wil iets aparts…anders dan anders waar er niet 13 in een dozijn van zijn dus tja…

vandaag gekeken voor behang in de babykamer.is maar goed dat we nog maanden de tijd hebben aangezien ik en mijn man alletwee een totaal andere mening hebben hihi

ik kan nooit van bultjes afblijven, krab ze altijd kapot :?

De geboortekaartjes. Ik ken iemand die ze doet ontwerpen en echt kei leuk. En duur is zij niet (ligt ook aan de drukkerij waar je ze laat drukken trouwens)!

Dus denk dat wij daar een gesprekje een keer mee gaan plannen :mrgreen:

:mrgreen: Dat heb ik met korstjes!! LOL…

Lady’s nog plannen voor vanavond??

Wij niet echt… Gaan lekker bankhangen, filmpie kijken… :thumbup:

geen plannen voor vanavond…heb een en ander op marktplaats gezet om te verkopen…moet toch iets ruimte krijgen in huis hi…

verders bank hangen…

mijn buik is flink aan de rommel vandaag … krampjes en vaak duizelig…

veel geslapen vandaag en heb het idee dat ik zo weer in slaap val op de bank…en …ik pies me een ongeluk vandaag!!!

Hallo allemaal,

Wat rustig was het hier gisteren!

Ik moet zo gaan werken, maar heb nog he-le-maal geen puf. Zou het liefst nog enkele uren slapen.

Ik had gistermiddag iets raars; kreeg zomaar ineens verschrikkelijk zin in appelmoes. Dat eet ik anders nooit! Gek hoor zo’n zwanger lichaam. Maar ja, zolang het bij appelmoes blijft en geen frikandel speciaal wordt haha kan het weinig kwaad.

Gisteravond had ik m toch n krampen in de buik. Ik ging me bijna weer zorgen maken. Hebben jullie dat ook wel es? En sinds gisteren als ik buk dan heb ik een raar steekje rechts van mijn navel? Ook bizar…

Matsjo weer druk aan het werk?? Of voel je je nog steeds beroerd?

Hallo dames,

Heb me vandaaf ziek moeten melden.het is ineens in mijn rug geschoten en ik kan geen kant op.

liggen,zitten,staan ik kan niks. :thumbdown:

net al een kwartier geprobeerd de huisarts te bellen,cotinu in gesprek :snooty: nu eindelijk iemand aan de telefoon gehad,ik kan om 10 uur komen.heb ook al 2 nachten niet geslapen om dat ik last had van mijn rug maar nu is het wel heel erg. :thumbdown: :thumbdown:

Verder nog niet ongi,heb ook nog geen test gedaan.

vorige keer was mijn cylus ook al 44 dagen dus heb eigenlijk ook nog niet de drang gehad om te testen.

maar denk dat ik zo wel even een testje ga doen voor ik naar de huisarts ga.je weet maar nooit.misschien ben ik wel zwanger en krijg ik dalij iets bij de huisarts wat je niet mag gebuiken tijdens deen zwangerschap.

sorry voor het ego bericht maar moest het ff kwijt.

ook nog goed nieuws hoor:

mijn buuf is gisteren bevallen en heeft een hele mooie zoon Dylan.

super mooie naam vind ik. :inlove:

enne onze nieuwe auto is ook super :mrgreen:

Mirag. Jahoor die steekjes en al heb ik nu nog!

Soms zo vervelend. Vooral als ik Levi vaker getild heb op een dag, dan protesteerd me lijf blijkbaar een klein beetje.

Oh ja en het appelmoes verhaal: laatst zag ik iemand op tv geloof ik frikandel met appelmoes eten. Jeetje me hele lijf hunkerde er meteen naar haha. Nog niet gehad trouwens :roll:

Angela. Beterschap en sterkte er mee meid! Lijkt mij zo enorm vervelend als het in je rug schiet.

Bedoel heb nu alleen maar last van me onderrug (door de groei buik, te snel) en dat vind ik al vervelend.

Laat staan als je er echt door heen gaat.

Dikke knuffel voor jou! :hug:

Spannend zeg, testen!

Ben erg benieuwd

:-*

@Cin. wrote:

Mirag. Jahoor die steekjes en al heb ik nu nog!

Soms zo vervelend. Vooral als ik Levi vaker getild heb op een dag, dan protesteerd me lijf blijkbaar een klein beetje.

Angela. Beterschap en sterkte er mee meid! Lijkt mij zo enorm vervelend als het in je rug schiet.

Bedoel heb nu alleen maar last van me onderrug (door de groei buik, te snel) en dat vind ik al vervelend.

Laat staan als je er echt door heen gaat.

Dikke knuffel voor jou! :hug:

Spannend zeg, testen!

Ben erg benieuwd

:-*

Ja Cin,en het vervelendste is dat je je gewoon super goed voelt maar je kan niks erg frustrerend.dus maar met de laptop en een bak koffie op bed liggen :?

ga nu ff een testje halen en daarna naar de dokter.

Moguh dames,

we zijn weer op werk hoor!!

Nog 1 daggie en dan weekend!! :dance:

@ Mirag: Balen van die steekjes, hopelijk gaat het snel over!! :-*

Ook nog 1 daggie werken en dan weekend??

@ Angela: Jeetje :hug:

Vervelend dat je zoveel last heb van je rug, hopelijk kan de dokter de pijn wat verzachten…

Dussuuuuh je gaat zo een testje doen??? :pray: :pray: :pray:

Spannennnnnnnnnnnnnd :pray: :pray: :pray:

TOPPIE dat jullie nieuwe auto super is!! :mrgreen:

Angelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaaaaaaaaaaaaa!! :roll:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

test negatief :frowning:

heb spit in mijn rug,dus ben weer even zoet daarmee.

dyclofynac gekregen(niet te gebruiken bij zwangerschap)

dus kan ik het gelukkig gewoon gebruiken.

moet wel blijven bewegen maar rustig aan.

ik denk dat ik morgen ook nog thuis blijf want dan ga ik het toch weer te veel belasten.

He bah…

Net te laat…

:hug: Angela

@Angela_84 wrote:

test negatief :frowning:

heb spit in mijn rug,dus ben weer even zoet daarmee.

dyclofynac gekregen(niet te gebruiken bij zwangerschap)

dus kan ik het gelukkig gewoon gebruiken.

moet wel blijven bewegen maar rustig aan.

ik denk dat ik morgen ook nog thuis blijf want dan ga ik het toch weer te veel belasten.

:hug: He!! Balen zeg!!

Klte van je rug meid!! Hoop dat de pijnstillers hun werk goed doen!

Je heb gelijk dat je morgen ook nog lekker thuis blijft!!

Rustig aan meid!! Dikke Knuf :hug:

:-