@Tweet wrote:
Geen bloed geeft moed Zeilertje!!!
Precies!! Daar sluit ik me helemaal bij aan!!
@Tweet wrote:
Geen bloed geeft moed Zeilertje!!!
ik had alleen maar elke week flinke krampenā¦ en dan net voor dat ik ongi moest worden giga krampenā¦ dat was echt geen doenā¦ dus ik was er goed zat vanā¦ en ook omdat ikook wel graag kids wilde en dat spontaan zou zijnā¦ maar nooit gedacht dat ik gewoon niet ongesteld zouworden nu voorlopigā¦ vind het vreselijk maar nu zou ik gewoon willen weten of het nog werkt daar binnenā¦
nee gister beslotenā¦ geen anitconceptie zooi meer in mijn lijfā¦ ben der klaar mee
Patricia: krijgen we nog een foto van je buikje te zien voor je gaat??? :inlove:
@patricia26 wrote:
Sem, ik ben hier na vandaag 17 dagen nietā¦ Zo lang kun je me toch niet in spanning laten???
Ik was trouwens ook erg tevreden over de mirena, heb hem 2x gehad.
Vanmorgen weer op controle geweest bij de gyn. Bloeddruk netjes 90/60, hartje gehoord en verder geen bijzonderheden. 15 okt mag ik weer.
:-
@Tweet wrote:
Patricia: krijgen we nog een foto van je buikje te zien voor je gaat??? :inlove:
@pearlie wrote:
ik had alleen maar elke week flinke krampenā¦ en dan net voor dat ik ongi moest worden giga krampenā¦ dat was echt geen doenā¦ dus ik was er goed zat vanā¦ en ook omdat ikook wel graag kids wilde en dat spontaan zou zijnā¦ maar nooit gedacht dat ik gewoon niet ongesteld zouworden nu voorlopigā¦ vind het vreselijk maar nu zou ik gewoon willen weten of het nog werkt daar binnenā¦
nee gister beslotenā¦ geen anitconceptie zooi meer in mijn lijfā¦ ben der klaar mee
misschienā¦ maar voor nu neeā¦niksā¦ en als we er twee hebben legt ie er maar een knoopje in
fijne vakantie patriciaā¦
@pearlie wrote:
we laten ze gewoon nog ff in spanningā¦ nou ja ons zelf eigenlijk ook wel een beetje toch
@pearlie wrote:
misschienā¦ maar voor nu neeā¦niksā¦ en als we er twee hebben legt ie er maar een knoopje in
@patricia26 wrote:
@Tweet wrote:Patricia: krijgen we nog een foto van je buikje te zien voor je gaat??? :inlove:
Hahaā¦ Nee want de camera zit ingepakt :mrgreen:
oow die van mij welā¦ 2 is genoegā¦ knoop er inā¦
en ja ik vind het ook moelijkā¦ ook omdat ik niet ognesteld wordā¦ heb wel kwaaltjes maar kan mij in beelden natuurlijkā¦ heb al 1 test gedaan en dat was niksā¦ en nu durf ik het gewoon nietā¦
als het wel zwanger is ben ik super blijā¦ maar als het niet zo is baal ik welā¦ brrr
@patricia26 wrote:
@Tweet wrote:Patricia: krijgen we nog een foto van je buikje te zien voor je gaat??? :inlove:
Hahaā¦ Nee want de camera zit ingepakt :mrgreen:
@pearlie wrote:
en ja ik vind het ook moelijkā¦ ook omdat ik niet ognesteld wordā¦ heb wel kwaaltjes maar kan mij in beelden natuurlijkā¦ heb al 1 test gedaan en dat was niksā¦ en nu durf ik het gewoon nietā¦
als het wel zwanger is ben ik super blijā¦ maar als het niet zo is baal ik welā¦ brrr
vind 2 echt wel genoeg hoorā¦ kom zelf uit 1 van 5ā¦ nee das mij echt teveelā¦ 2 niet meer
@pearlie wrote:
@Tweet wrote:
@pearlie wrote:oow die van mij welā¦ 2 is genoegā¦ knoop er inā¦
Wij zijn al bezig aan de derde!!! Wij vinden twee echt niet genoeg!!! :inlove:
En misschien zelfs drie niet!!!
Ć?k kom uit een gezin van 2, en had toch graag meer broers/zussen gewildā¦
Mijn man komt uit een gezin van 4 en vond dat ook wel gezellig.
@Sem wrote:
One Big Happy Family :mrgreen:
Wij weten het nog nietā¦
Laten we eerst maar beginnen met die iene :roll:
Dat is waar, dat is wel mooi dat jullie samen een kiddo willen! :inlove:
Ik ben enigs kind en had ook heel graag broers of zussen gehad!!
Majaā¦ Dat zat er niet inā¦
Heb wel echt respect voor me ma dat ze mij in dr 1tje heeft opgevoed.
Mijn vader, tsjaā¦ :silenced:
Ha ladies,
Daar ben ik weer. We zijn gister terug gekomen uit Dubai, en we hebben het echt super naar onze zin gehad. Het was er echt fantastisch. Het is dat we onze honden misten, anders waren we daar gebleven.
Ik heb er de hele dag over gedaan om hier bij te lezen. Wat hebben jullie een hoop gekletst in 10 dagen.
@Sanne gelefeliciteerd!!!
@ Sem en partiplex ik hoop voor jullie. Ik zit nu op dag 25 van mijn cyclus, vorige maand werd ik deze dag ongi. En voor mijn gevoel zit het er weer aan te komen nu. Maar geen bloed dus we houden moet.
Pearlie en Zeilertje welkom hier.
Voor de rest fijn dat de meeste zwangerschapskwaaltjes wat minder worden.