Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

Fijn dat je weer terug bent Bianca!!

En top dat jullie het naar jullie zin hebben gehad :smiley:

Jaaa we kunnen er wat van he, met dat geklets van onsā€¦ :roll: :mrgreen:

Thnx voor het hopen, hoop ook dat het voor jou nu raak is!! :pray: :pray:

Niks :evil: WEG ERMEE!!

welkom terug Biancaā€¦

ik weet dus echt niet of ik al zwanger benā€¦ maar heb toch ff de kwaaltjes die ik heb opgeschrevenā€¦

afscheiding is wat cremerig en meer dan anders

opgeblazen buik

sterker reukvermogen

sterker reukvermogen

vieze smaak in de mond (ijzersmaak)

geen zin in eten

spierpijn in de buik

sterk voorgevoel over zwanger zijn

nestdrang (zin om op te ruimen/poetsen)

misselijk (up en down hele dag)

Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoop het zo voor je!! :pray:

Ik heb die kwaaltjes nietā€¦ :frowning:

Majaā€¦ You never know he!!

Dames, ik ga naar huisā€¦

Vanaaf naar Li :mrgreen:

Tot strakkies :-*

tot straks bij lisette Sem

@Bianca-k wrote:

Ha ladies,

Daar ben ik weer. We zijn gister terug gekomen uit Dubai, en we hebben het echt super naar onze zin gehad. Het was er echt fantastisch. Het is dat we onze honden misten, anders waren we daar gebleven. :slight_smile:

Ik heb er de hele dag over gedaan om hier bij te lezen. Wat hebben jullie een hoop gekletst in 10 dagen.

@Sanne gelefeliciteerd!!!

@ Sem en partiplex ik hoop voor jullie. Ik zit nu op dag 25 van mijn cyclus, vorige maand werd ik deze dag ongi. En voor mijn gevoel zit het er weer aan te komen nu. Maar geen bloed dus we houden moet.

Pearlie en Zeilertje welkom hier.

Voor de rest fijn dat de meeste zwangerschapskwaaltjes wat minder worden.

Welkom terug!!!

Fijn dat jullie huwelijksreis zo geslaagd was!!!

@Sem wrote:

Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance: Zwanger :dance:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoop het zo voor je!! :pray:

Ik zeg niets meer!!! :silenced: :inlove:

@Sem wrote:

Ik heb die kwaaltjes nietā€¦ :frowning:

Majaā€¦ You never know he!!

Dames, ik ga naar huisā€¦

Vanaaf naar Li :mrgreen:

Tot strakkies :-*

Ik had ze ook niet, schrok me een ongeluk toen ik dus toch positief testte!

Maar daarvan hebben jullie min of meer mee mogen genieten toen! hihihi :lol: :wink:

GEZELLIE! :dance:

Zie jullie straks dan :smiley:

mja toch vind ik het engā€¦ heb die kwaaltjes wel, maar straks zegt de test nietusā€¦ wat dan :frowning: aaaarrrg

Veel plezier vanavond samen dames!!!

@pearlie wrote:

mja toch vind ik het engā€¦ heb die kwaaltjes wel, maar straks zegt de test nietusā€¦ wat dan :frowning: aaaarrrg

Tjaā€¦ Ik weet het ook nietā€¦ Vind het zo verschrikkelijk moeilijk je hierin te adviseren! En dan voel ik me toch weer schuldig dat wij in no time raak mochten schietenā€¦

@Tweet wrote:

dank je welā€¦ zalwel lukkenā€¦

@Tweet wrote:

Tjaā€¦ Ik weet het ook nietā€¦ Vind het zo verschrikkelijk moeilijk je hierin te adviseren! En dan voel ik me toch weer schuldig dat wij in no time raak mochten schietenā€¦

mja ach ja we zien wel denk ik dan maar weer. tochā€¦

Is ook zo lieffieā€¦

:-*

Stelletje kletskousen, jeetje :mrgreen:

Uhm ik had ook geen kenmerken van te voren, alleen die witte puntjes op me tepels (haha). Maar ja als je niet wist dat die er nooit zaten, had dat net zo goed ook geen teken kunnen zijn, snappie :think: :eh: :roll: :lol:

SEM:

IK VIND GEWOON DAT JE MOET TESTEN. PUNT.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Donā€™t let the pregnant lady wait :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Ben eigenlijk een beetje boos

de moeder van de client die ik nu zo goed mogelijk probeer te begeleiden en al (me extra uren gaan er allemaal bij hem inzitten en werk me te pleuris voor hem) vind dat ik een onstabiele factor ben in het team :cry: :cry: :cry:

Waarom? Omdat ik zwanger benā€¦,

En daar doe je dan zo je best voor, ze had nog meer dingen die echt onzin zijn. Vind dat best naar allemaal.

Gemene vrouw! :wall:

Morgen 12.00 uur even 2 dagen echt zonder werk zitten, heerlijk!!!

Dinsdag mogen we dan weer genoeg werken.

Maar morgen na 12.00 uur stel ik de telefoon in op alleen familie (met overgaan) en de rest kan de pot op :mrgreen:

Iedereen nog spannende dingen voor het weekend?

:-*

Lisette. Ik zou Rob inderdaad ook voor de keuze zetten hoor!

Jij verdiend echt veel beter, je verdiend iemand die voor de volle 100% voor je gaat!

Snap van de andere kant ook heel goed dat het zo ontzettend moeilijk is, als je een kindje hebt samenā€¦, :hug:

Sterkte meidā€¦,

@pearlie wrote:

tot straks bij lisette Sem

Owwwwwwwwwwwwww wat leuk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tot strakkies!! :dance:

@Tweet wrote:

Moeten inderdaad nog een datum prikken voor de meeting he!!

Want wil jou en de andere dames ook heel graag ontmoeten :inlove:

@Sem wrote:

@Tweet wrote:

Moeten inderdaad nog een datum prikken voor de meeting he!!

Want wil jou en de andere dames ook heel graag ontmoeten :inlove:

Ja lijkt mij ook heeeeel erg leuk!

ik ben een KIDDO trouwens :mrgreen: