Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

@Sem wrote:

Ah het scheelt dat het niet altijd even boeiend is wat je terug moet lezen :roll:

Ik ben ook wel benieuwd, maar ik ga mezelf nog even niet gek lopen maken…

Wacht morgen nog af en dan test ik het weekend…

Oeei je maakt t spannend…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ik ben der weeeeeeer…

was een goed gesprek… ze gaat het ankaarten bij de zorgverzeraar… dus dat is afwachten of zij akkord gaan met een buikwandcorrectie… en als het zo is dan moet het waarschijnlijk wel in 4x gedaan worden :(… heb een dubbele buik enzo… en moest mijn andere dokter nog bellen om te vragen of hij echt niks anders weet om toch de laatste 20 kilo kwijt te raken…

want val al 3 jaar niks af en het enige wat ie zegt is je bent goed bezig… yeah right…

woooot spannendddd… en dan als dat allemaal klaar is dan doe ik mijn borsten ook nog…

@Lisette24 wrote:

@pearlie wrote:
whahahahahah … damnz womann… begin jij ook al

YUP!!! Ben het volledig met Tweet eens!

:dance: ZWANGER :dance: ZWANGER :dance: ZWANGER :dance: ZWANGER :dance:
:inlove:

@pearlie wrote:

nou dan kom ik ook gelijk bakkie doen hoor… :slight_smile:

mag ik er ook op ondanks dat ik in juni ben gestopt met nuva ring… maar ben ook gestopt in aprik met mirena vind dit clubie leuker dan die andere

Ik vind die ringen niet tellen hoor… :silenced:

right… pas op hoor kan veel taarten bakken nu, dus kan gaan gooien grins

nu zijn de jelly beans op :frowning:

@Tweet wrote:

Ik vind die ringen niet tellen hoor… :silenced:

ik vind het eigenlijk ook niet… 3 ringen was dat nu dan…3x 28 dagen…en 2 jaar de spiraal en darvoor jaren de pil… die ik nu toch niet meer mag slikken

@pearlie wrote:

mirena dat klote spiraal…

Ervaringen verschillen!!! :inlove:

Ik was zelf erg tevreden over de mirena… :slight_smile:

Ok fijn dat het een goed gesprek was Pearlie :thumbup:

Hopen dat de zorgverzekeraar ook akkoord gaat!!

Heb je echt al alles geprobeerd om af te vallen??

En die dokter van je weet ook niks meer??

@Tweet wrote:

@pearlie wrote:
mirena dat klote spiraal…

Ervaringen verschillen!!! :inlove:

Ik was zelf erg tevreden over de mirena… :slight_smile:

Heb geen id, heb alleen maar de pil gebruikt… :wink:

@Sem wrote:

Moet eigenlijk aan het werk maar ben er met me koppie niet bij…

Me lijf zegt je word ongie, met koppie zegt nee hoor helemaal niet!! :wall:

En me hart zegt, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Matsjoooooooooo!! Nieuw Deeltjeeeeeee!! :dance:

Anders lopen we weer is teveel uit… hihi… :lol:

ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR TESTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik hoop het zo Tweet!! :pray:

Getsie!!

Elke keer denk ik dat ik wat voel down under…

Dan sprint ik naar de wc en dan is er niks! :doh:

@Sem wrote:

Ik hoop het zo Tweet!! :pray:

Getsie!!

Elke keer denk ik dat ik wat voel down under…

Dan sprint ik naar de wc en dan is er niks! :doh:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

@Sem wrote:

Ok fijn dat het een goed gesprek was Pearlie :thumbup:

Hopen dat de zorgverzekeraar ook akkoord gaat!!

Heb je echt al alles geprobeerd om af te vallen??

En die dokter van je weet ook niks meer??

uhm maagbandje, met complicaties, en nu een maagverkleining/bypass… en dan ook nog dieeten… nu mag ik niet meer dieeten want anders krijg ik nog meer tekorten

@Tweet wrote:

ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR TESTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Sem we hebben het nu wel erg zwaar hoor… ze weten het al… gek he… nou ja misschien zijn we dan tochzwanger… ik ga ergens volgende week nog een keer testen

Jeetje meid dat is ook niet niks allemaal :hug:

Van mij mogen ze echt gelijk hebben hoor!! :pray: :pray:

ECHT WEL…

Jij houdt het dus ook nog ffies spannend met testen… :wink:

Zijn we goed in he… hihihi…

Spam in het showtopic!!! :inlove:

we laten ze gewoon nog ff in spanning… nou ja ons zelf eigenlijk ook wel een beetje toch

:silenced: Ik weet het lekker toch al!!! :snooty:

ik heb gevoel dat ik weer ongi ga worden, terwijl ovulatietest afgelopen maandag psitief was…:(( er is nog niks te zien. Vreemd!!

Geen bloed geeft moed Zeilertje!!! :pray:

:hug: zeilertje… duimt met Tweet mee :pray:

Sem, ik ben hier na vandaag 17 dagen niet… Zo lang kun je me toch niet in spanning laten???

Ik was trouwens ook erg tevreden over de mirena, heb hem 2x gehad.

Vanmorgen weer op controle geweest bij de gyn. Bloeddruk netjes 90/60, hartje gehoord en verder geen bijzonderheden. 15 okt mag ik weer.

:-*