mja… maar ik heb ook steekjes in mijn buik,.,
vandaag iets minder…
ik weet niet of het er bij hoort, en ik heb toch het idee dat ik mij toch ff verbeeld dat ik zwanger ben… en dat het toch niet zo is… (we wachten gewoon geduldig op de test)
maar heb de hik, ben misselijk, steken in mijn buik… en ik ruim en vouw de was op en ruim de kleding kast op…
2 jaar lang was ik onze kleren en pleur het in de wasmand in de slaapkamer en zoekhetermaaruitversie. nu ligt alles netjes opgevouwen in de kast… thats so not me…
@pearlie wrote:
hey buurvrouw lisette
ik wens je heel veel sterkte met je vader en je oma en natuurlijk je zus…
en toich leuk te zien dat er iemand uit lelystad is… dacht dat ik de enige was
goeiemorgen allemaal…
ooh Sem toch weer spannend dan he… ik moet zo nog ff 2 afsprakken afbellen en dan vanmiddag naar het ziekenhuis… naar de plastisch chirurg voor een babbeltje…
Tweet al waker
Moguh Pearlie :mrgreen:
Ja, tis zeker spannend :shifty:
Suc6 bij de plastie! :-
En inderdaad leuk dat jij en Li beide in Lelystad wonen…
Misschien nog wel bij elkaar om de hoek ook :shock: :lol:
@Sem wrote:
Suc6 bij de plastie! :-*
dank je sem… zal wel loslopen…
en ja zeker leuk… loert ff naar buiten om te kijken
woon achter het lelycentre bij het oude waterbedrijf/belastingskantoor
@pearlie wrote:
mja… maar ik heb ook steekjes in mijn buik,.,:silenced:
vandaag iets minder…
ik weet niet of het er bij hoort, en ik heb toch het idee dat ik mij toch ff verbeeld dat ik zwanger ben… en dat het toch niet zo is… (we wachten gewoon geduldig op de test)
maar heb de hik, ben misselijk, steken in mijn buik… en ik ruim en vouw de was op en ruim de kleding kast op…
2 jaar lang was ik onze kleren en pleur het in de wasmand in de slaapkamer en zoekhetermaaruitversie. nu ligt alles netjes opgevouwen in de kast… thats so not me…
@pearlie wrote:
mja… maar ik heb ook steekjes in mijn buik,.,
vandaag iets minder…
Zoekhetmaaruitversie :lol:
Geweldig!!
Vervelend dat je last heb van die dingen :hug:
Hoop toch dat je WEL zwanger bent
@pearlie wrote:
@Sem wrote:
Suc6 bij de plastie! :-*
dank je sem… zal wel loslopen…
en ja zeker leuk… loert ff naar buiten om te kijken
woon achter het lelycentre bij het oude waterbedrijf/belastingskantoor
Dan wonen jullie volgens mij nog erg dicht bij elkaar ook :mrgreen: :silenced:
die houden wij der gewoon in dan… “zoekhetmaaruitversie”
nou als we echt zo dicht bijelkaar wonen… een bak koffie en een lekkere taart is zo gehaald hier hoor… ((heb wel een hond en 4 katten)
Met alle vijf al net zo’n idiote gebruiksaanwijzing als Pearlie zelf ook heeft!!! :mrgreen: :inlove:
hoe bedoelie din
@Lisette24 wrote:
Hey lieverdjes van me!
Allereerst wil ik de “nieuwe” zwangeren van harte feliciteren!!! :dance:
Ik las net van Sem op msn jullie berichtjes… Superlief dat jullie aan me denken, ik vergeet jullie ook zeker niet hoor! Want soms ben ik heel stiekempjes aan het mee lezen
Ik kom hier niet meer zo vaak omdat ik gewoon echt TE veel aan mn koppie heb op het moment… Mn papa gaat alleen maar weer slechter, longontsteking hier, longontsteking daar, zn blaas heeft het begeven dus moet waarschijnlijk een stoma of catheter… Mn oma is godzijdank ( ) die 5 weken bestraling en chemo door gekomen, maar vraag niet hoe! :doh: Ze is nu nog erg moe en trekt het allemaal niet. Ze zit onder de brandblaren van de bestraling en kan ook helemaal niet eten of drinken omdat de bestraling dr slokdarm heeft aangetast. Erg sneu… Aangezien we de 27e een etentje hebben omdat ze 80 wordt, maar het waarschijnlijk een aantal maanden moeten opschuiven omdat ze het gewoon niet trekt… Mn zus zit met een hernia dus ik help ik ook veel op het moment, dus druk druk druk.
Mn vriend doet vreemde dingen op i-net dus ja… gaat niet zo lekker hier!!!
Ik zal af en toe proberen wat te schrijven…
Dikke :-* :-* :-* :-* !!!
Li. meissie…,
Heel erg veel sterkte met alles!!! Als je je verhaal kwijt wilt kan dat altijd he meid :hug:
Is niet niks allemaal.
Dikke knuffel en kus :-*
Sem. enenenenenenenenenenenenenenenenen???
Nog steeds niks???
Dank jullie wel voor de steun dames, ondanks dat ik bijna niet meer geweest ben… Heb jullie een klein beetje verwaarloosd… :oops:
Hey Pearlie, welkom trouwens
Ik woon in het Bastion… DUS>>>>>>>>Erg dichtbij! :lol:
whahahahahaha lisette… ik oooook… zwaaaait
@Lisette24 wrote:
Dank jullie wel voor de steun dames, ondanks dat ik bijna niet meer geweest ben… Heb jullie een klein beetje verwaarloosd… :oops:
Hey Pearlie, welkom trouwens
Ik woon in het Bastion… DUS>>>>>>>>Erg dichtbij! :lol:
Geeft niks hoor meid. Privéleven gaat altijd voor!!! :-*
@pearlie wrote:
whahahahahaha lisette… ik oooook… zwaaaait
achhhhhhhhhh ga weg!!! wat leuk! whahahahah
- Zwaait ff terug*
nee ik blijf hier hoor…
we hebben een blaffende hond en een nieuwe schutting
Naaaaaaaaaaaaaah wat leueueueueuek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Cin. wrote:
Sem. enenenenenenenenenenenenenenenenen???
Nog steeds niks???
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! :dance:
HOOP dat het zo blijft!!
@pearlie wrote:
nee ik blijf hier hoor…
we hebben een blaffende hond en een nieuwe schutting
uhm… zie zoveel om me heen hahaha… heb zelf ook een blaffende hond… ach kan mij ook schelen… woon in WB 9…