met mij gaat het goed…afgezien het feit dat ik moe ben en zo mijn bed in schiet haha…
vandaag te veel gedaan denk ik!
@lins wrote:
met mij gaat het goed…afgezien het feit dat ik moe ben en zo mijn bed in schiet haha…
vandaag te veel gedaan denk ik!
Gelijk heb je! Truste alvast!
Zo… en toen kon ik ff 10 pagina’s bij gaan lezen hahha…
Gelukkig ging het meeste nergens over :mrgreen: dus hoef ik ook niet zo veel te reageren :mrgreen:
Oh lekker lins de Griek… Ik moet zeggen, wij zijn sinds de geboorte van N nooit meer uit eten geweest, samen dan, dus geniet er maar lekker van
Patripiex wat ga je maken van al je stoffen??
Jeetje Tweet wat een heftig verhaal :hug: Goed van je dat je het durft op te schrijven op kok.
Pearlie heerlijke foto van jou en dochter Tweet :inlove:
Cin heerlijk een weekendje weg. Waar gaan jullie heen??
Ik voel me echt hondsberoerd… Emn ik moet nlog zo veel doen voordat we op vakantie gaan… zucht… KLeine meid is ook niet helemaal lekker.
Sem, nog niet ongi??
:-*
Hi!
Ik heb maandagavond eindelijk een pos.ovulatietest gehad!! Wel vreemde dag, was al bijna gestopt…zit op dag 21 van mijn cyclus! Mijn NOD ook maar aangepast. Hopelijk gaat temp ook omhoog vanaf morgen…Maar goed, zondag, maandag en gisteren geklust…vanavond rust, morgen weer. Hoe vaak klussen jullie rondomeen pos.ovulatietest?
Liefs zeilertje!
@patricia26 wrote:
mijn arme rug, arme ik… maar ondertussen geniet ik wel van dat kind… :inlove:
@zeilertje76 wrote:
Hi!
Ik heb maandagavond eindelijk een pos.ovulatietest gehad!! Wel vreemde dag, was al bijna gestopt…zit op dag 21 van mijn cyclus! Mijn NOD ook maar aangepast. Hopelijk gaat temp ook omhoog vanaf morgen…Maar goed, zondag, maandag en gisteren geklust…vanavond rust, morgen weer. Hoe vaak klussen jullie rondomeen pos.ovulatietest?
Liefs zeilertje!
Hee Zeilertje, ik ken je nog helemaal niet :oops:
Maar harstikke welkom geheten!
Ik zit ook rond de 20ste-23ste deze en vorige cyclus. Het kan allemaal hoor! Dat vrouwenlichaam is wel iets wonderlijks.
Ik klus gezien mijn onregelmatigheid zo veel mogelijk om de dag. Als ik zeker weet dat ik een ovulatie heb, doe ik er zo mogelijk nog eentje bij.
@pearlie wrote:
@patricia26 wrote:Sjeetje, nog iemand die ik nog niet ken. Of loop ik echt heel erg achter? :oops:
mijn arme rug, arme ik… maar ondertussen geniet ik wel van dat kind… :inlove:
Welkom Pearly. Het ziet er wel heel leuk uit die foto :inlove:
hey hallo Minnie… dank je wel…
ik hoor eigenlijk bij de buren (mei/juni) maar vind het hier iets te gezellig… (ben wel gestopt met mirena in april) en 2 maandjes nuvaring gehad tot eind juni… maar komt ook omdat Tweet hier hangt enzo…
ik ga maar is naar bed… tot morgen en slaap lekker voor straks
Hey lieverdjes van me!
Allereerst wil ik de “nieuwe” zwangeren van harte feliciteren!!! :dance:
Ik las net van Sem op msn jullie berichtjes… Superlief dat jullie aan me denken, ik vergeet jullie ook zeker niet hoor! Want soms ben ik heel stiekempjes aan het mee lezen
Ik kom hier niet meer zo vaak omdat ik gewoon echt TE veel aan mn koppie heb op het moment… Mn papa gaat alleen maar weer slechter, longontsteking hier, longontsteking daar, zn blaas heeft het begeven dus moet waarschijnlijk een stoma of catheter… Mn oma is godzijdank ( ) die 5 weken bestraling en chemo door gekomen, maar vraag niet hoe! :doh: Ze is nu nog erg moe en trekt het allemaal niet. Ze zit onder de brandblaren van de bestraling en kan ook helemaal niet eten of drinken omdat de bestraling dr slokdarm heeft aangetast. Erg sneu… Aangezien we de 27e een etentje hebben omdat ze 80 wordt, maar het waarschijnlijk een aantal maanden moeten opschuiven omdat ze het gewoon niet trekt… Mn zus zit met een hernia dus ik help ik ook veel op het moment, dus druk druk druk.
Mn vriend doet vreemde dingen op i-net dus ja… gaat niet zo lekker hier!!!
Ik zal af en toe proberen wat te schrijven…
Dikke :-* :-* :-* :-* !!!
@pearlie wrote:
hey hallo Minnie… dank je wel…Ik hoor eigenlijk ook bij de buren van februari, maar die bestaan niet
ik hoor eigenlijk bij de buren (mei/juni) maar vind het hier iets te gezellig… (ben wel gestopt met mirena in april) en 2 maandjes nuvaring gehad tot eind juni… maar komt ook omdat Tweet hier hangt enzo…
ik ga maar is naar bed… tot morgen en slaap lekker voor straks
Gezellig hoor! Nogmaals welkom
@Lisette24 wrote:
Hey lieverdjes van me!
Ik las net van Sem op msn jullie berichtjes… Superlief dat jullie aan me denken, ik vergeet jullie ook zeker niet hoor! Want soms ben ik heel stiekempjes aan het mee lezen
Ik kom hier niet meer zo vaak omdat ik gewoon echt TE veel aan mn koppie heb op het moment… Mn papa gaat alleen maar weer slechter, longontsteking hier, longontsteking daar, zn blaas heeft het begeven dus moet waarschijnlijk een stoma of catheter… Mn oma is godzijdank ( ) die 5 weken bestraling en chemo door gekomen, maar vraag niet hoe! :doh: Ze is nu nog erg moe en trekt het allemaal niet. Ze zit onder de brandblaren van de bestraling en kan ook helemaal niet eten of drinken omdat de bestraling dr slokdarm heeft aangetast. Erg sneu… Aangezien we de 27e een etentje hebben omdat ze 80 wordt, maar het waarschijnlijk een aantal maanden moeten opschuiven omdat ze het gewoon niet trekt… Mn zus zit met een hernia dus ik help ik ook veel op het moment, dus druk druk druk.
Hee Lisette, toch leuk dat je nog even langskomt. Ik wens je heel veel sterkte toe met alles! liefs Minnie
Moguh!!
Hier (nog) geen ongie
Maar wel pijn in me buikie… Maja…
Balen dat je je zo voelt Patricia… :hug:
Hopelijk voel je je beter voordat jullie op vakantie gaan!
Welkom Zeilertje :mrgreen:
Suc6 met zwanger worden!!
Ik gebruik geen ovu testen, maar klus om de dag…
Lisette :hug: :hug:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
En hoppa naar het werk…
hey buurvrouw *lisette
ik wens je heel veel sterkte met je vader en je oma en natuurlijk je zus…
en toich leuk te zien dat er iemand uit lelystad is… dacht dat ik de enige was
goeiemorgen allemaal…
ooh Sem toch weer spannend dan he… ik moet zo nog ff 2 afsprakken afbellen en dan vanmiddag naar het ziekenhuis… naar de plastisch chirurg voor een babbeltje…
Tweet al waker
@Lisette24 wrote:
Hey lieverdjes van me!
Jemig meis!!! :shock: Dat is niet niks allemaal!!! Hoop dat JIJ het allemaal een beetje trekt. En weet zeker dat je in ieder geval veel steun zult hebben aan Sem… Sterkte Lisette!!! :hug: :-* Ik vind je maar moedig, als ik je zo hoor!
@Sem wrote:
Moguh!!
Hier (nog) geen ongie
Maar wel pijn in me buikie… Maja…
Balen dat je je zo voelt Patricia… :hug:
Hopelijk voel je je beter voordat jullie op vakantie gaan!
Welkom Zeilertje :mrgreen:
Suc6 met zwanger worden!!
Ik gebruik geen ovu testen, maar klus om de dag…
Lisette :hug: :hug:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
En hoppa naar het werk…
Werkze vandaag Sem!!!
Enne… Nog geen :evil: !!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@pearlie wrote:
hey buurvrouw *lisette
ik wens je heel veel sterkte met je vader en je oma en natuurlijk je zus…
en toich leuk te zien dat er iemand uit lelystad is… dacht dat ik de enige was
goeiemorgen allemaal…
ooh Sem toch weer spannend dan he… ik moet zo nog ff 2 afsprakken afbellen en dan vanmiddag naar het ziekenhuis… naar de plastisch chirurg voor een babbeltje…
Tweet al waker
Jaja, ben er al!!! :mrgreen:
Neeeeeeeeeeee nog geen :evil:
Heb me witte broek aan vandaag dus mag het niet eens worden :lol:
Wel steekjes in me buik, dus ik vrees het ergste…
Maar we wachten af :roll:
Dat kan ook iets anders zijn, dus ik geef de moed nog steeds niet op!!!
@Tweet wrote:
@Lisette24 wrote:-
Jemig meis!!! :shock: Dat is niet niks allemaal!!! Hoop dat JIJ het allemaal een beetje trekt. En weet zeker dat je in ieder geval veel steun zult hebben aan Sem… Sterkte Lisette!!! :hug: :-* Ik vind je maar moedig, als ik je zo hoor!
Ik ben dr zeker voor dr!! :thumbup:
Zij is mijn maatje voor het leven :inlove:
Als het goed is komt ze vanaaf gezellig een bakkie doen bij ons… :dance:
@Tweet wrote:
Dat kan ook iets anders zijn, dus ik geef de moed nog steeds niet op!!!
Ik ook niet hoor… Zou het ZO fijn vinden Tweet :inlove:
Als ik er zo overnadenk, dat het misschien wel zo zou zijn, verschijnt er vanzelf een SUPER VETTE BIG SMILE op me gezicht :mrgreen: