Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

uhm ff kijken das hier de hoek om en dan weer de hoek om… lol…

wij wonen net in het begin… wb 1 geloof ik… net waar je het trapje omhoog gaat bij de brug en belast.kantoor…

wat voor hond heb jij… wij een kruising herder… nicky… ze heeft vorig jaar een oude hond in de nek gebeten van een oude mevr in zon wagentje en van een menr die wel eens blind is

ja klopt! 2x de hoek om…

ik zit echt in het midden… ik kijk op de “rotonde parkeerplaats” en het speeltuintje aan de uitlaat strook…

Als je op de parkeerplaats staat kijk je zo op ons balkon, we vallen ook wel op… zijn de enige met een blauwe/wit geschilderde achterkant :lol:

Dan moeten we maar een keer gaan koffie leuten :stuck_out_tongue:

Wij hebben een kruising Jack Russell / Mopshond

het speeltuintje richting de deka… bedoel je die… dan moeten we zeker een keer bakkie doen… enne jou hobby is zeker errug intresant… wink

nee niet dat speeltuintje… die andere aan het grasveld…

moeten we zeker een keer doen…

ja zeker interessante hobby :stuck_out_tongue: kan zelf ook een hoop op dat gebied dus :smiley:

intresant… hehe,.,. heb in het verleden zon 4 jaar terug veel mee gedaan… maar door alle hectic heb ik het maar ff achter mij gelegd… en vriend lief geloofd er niet zo in dus die vindhet leuk om er grapjes mee te maken

@pearlie wrote:

intresant… hehe,.,. heb in het verleden zon 4 jaar terug veel mee gedaan… maar door alle hectic heb ik het maar ff achter mij gelegd… en vriend lief geloofd er niet zo in dus die vindhet leuk om er grapjes mee te maken

Totdat ze het zelf een keer mee maken… Zo was de mijne ook… Totdat ik 23 werd en de kaarsjes uit de taart sprongen :lol:

Hij was toen gelijk helemaal om! :lol: :lol: :lol:

whahahahahaha das humor…ik mag graag dat soort tv programas loeren… nou je moet hem dan horen lol… ikvind wel geinig… zelf het een en ander meegemaakt… ook hele beangstige…

Jaaa zo heb je die vent van mij ook om gekregen LoeLi :mrgreen:

Die mannen ook altijd!! Eerst zien dan geloven he hihi…

he lisette!! goed om je hier weer is te zien…

balen van je vriend en internet…heb wel een vermoeden …als dat zo is …die fase hebben we hier ook gehad…Tot ik manlief er stevig op aan sprak…(hij weet dat als ik er weer achterkom 1mtr verder het gat van de deur is, maar dan nog… je weet niet wat hij wist…

gelukkig gaat het met je oma weer wat beter!

over je vader erg sneu dat hij er dat ook nog is bij krijgt!

hoop dat je veel steun van andere hebt die je er door heen slaan!

dikke knuf lin

internet en relatie… :frowning:

W en ik waren een beetje verslaafd aan second life… totdat wij geen oog meer voor elkaar hadden… toenheb ik de stekker er uit getrokken na een jaar… second life of onze relatie… onze relatie dus… pff gelukkig net optijd… sinds dien doen we veel meer leuke dingen samen

ja joh… mannen zijn erg daarin… :stuck_out_tongue:

Maarja, wel leuk dat je er ook ervaring mee hebt, misschien kan ik je ooit helpen met gaves ontwikkelen ofzo…

En we hebben wat om over te kletsen :stuck_out_tongue:

Ja Nigel was helemaal erg van jou Sem… Pffffff

Wanneer was ie ook alweer om?? Weet het niet meer :oops:

Ja hij stuurt berichten dat ik elke keer denk van hmmmmmm… :naughty:

Maja, als ik hem erop aanspreek krijg ik alleen maar te horen : “Tuurlijk snuffel maar weer in mn spullen” en " Heb er geen bedoelingen bij hoor, doe is normaal" :wall:

Superlief bericht van je Lins, Thnx babe! :-*

Ja vind het ook erg moeilijk en zwaar met mn papa… Ben ook naar een Psych gestapt, want trek het niet… Idee al dat ik straks mn papa kan weg brengen bah… :cry: Maar moet zeggen dat hij me er goed bij helpt

:hug: :hug: :hug:

Dikke knuf moppie!! :-

1 woord over je vent:

Zucht… :silenced: :wall:

Nigel was om toen we bij je ma waren, met z’n paps :wink:

Dat vond ie zo mooi, dat vergeet ie nooit meer!!

Ik ook niet trouwens :-

Even snel een berichtje vanaf mijn werk.

Sem ik lees dat je nog niet ongi bent ik ook niet :dance:

We houden de moed erin…

Pearlie: ik heb het contact verbroken met mijn ouders in dec nu 2 jaar geleden, helaas weet ik precies wat je doormaakt.

En nu moet ik snel aan het werk voordat iemand me ziet, ik mag helemaal niet internetten :oops:

Tot vanavond

Ik ook niet, maar doe het gewoon :mrgreen:

Anders kom ik me dag echt niet door. :snooty:

Is zo rustig de laaste tijd hier op werk…

Precies, we houden de moed er in :dance: :pray:

Werkse :-*

@Patripiex wrote:

Pearlie: ik heb het contact verbroken met mijn ouders in dec nu 2 jaar geleden, helaas weet ik precies wat je doormaakt.

dat roep ik dus ook regelmatig.. maar kan het niet over mijn hart krijgen... want de band met mijn vader is wel goed.. als ie niet bij mijn moeder is...

en ook omdat ik volgend jaar ga trouwen.. wil ik ze er gewoon bij hebben.. pfff tis zo moeilijk...

daarom hou ik het contact minimaal.. als ze mij will spreken dan bellen ze mij maar.. willen ze ons zien.. dan komen ze maar naar ons.. de deur staat open.. ik ga niet steeds naar hun toe.. het kost ons geld... de tijd maakt mij geen r**t uit.. hun wel..

werkse en tot vanavond :)

@Lisette24 wrote:

Maja, als ik hem erop aanspreek krijg ik alleen maar te horen : “Tuurlijk snuffel maar weer in mn spullen” en " Heb er geen bedoelingen bij hoor, doe is normaal" :wall:

Als hij er geen bedoelingen bij heeft, kan hij er ook wel mee stoppen, aangezien hij dus prima weet dat hij daarmee jou kwetst!!! Vind dit erg getuigen van disrespect van zijn kant... Boeit het hem uberhaupt wel iets wat jij ergens over denkt???

Vervolgens denk ik dan: Meid, ga bij hem weg, je verdient beter! Maar ja, ik ken de hele situatie verder niet, dus dat gaat misschien een beetje te ver... Kan gewoon niet goed tegen dit soort dingen... :oops:

@pearlie wrote:

@Patripiex wrote:

dat roep ik dus ook regelmatig.. maar kan het niet over mijn hart krijgen... want de band met mijn vader is wel goed.. als ie niet bij mijn moeder is...

en ook omdat ik volgend jaar ga trouwen.. wil ik ze er gewoon bij hebben.. pfff tis zo moeilijk...

daarom hou ik het contact minimaal.. als ze mij will spreken dan bellen ze mij maar.. willen ze ons zien.. dan komen ze maar naar ons.. de deur staat open.. ik ga niet steeds naar hun toe.. het kost ons geld... de tijd maakt mij geen r**t uit.. hun wel..

werkse en tot vanavond :)

Ik heb mijn biologische vader ook al ruim 14 jaar niet meer gesproken... :wink:

:hug: Pearlie!

Hahaha even iets stoms:

Elke keer als ik naar de wc ga kijk ik meteen me string in :lol:

Heb wel (voor de zekerheid) maandverband mee enzo…

Hoop dat ik die niet nodig heb!! :pray: :pray:

@Tweet wrote:

@Lisette24 wrote:

Als hij er geen bedoelingen bij heeft, kan hij er ook wel mee stoppen, aangezien hij dus prima weet dat hij daarmee jou kwetst!!! Vind dit erg getuigen van disrespect van zijn kant... Boeit het hem uberhaupt wel iets wat jij ergens over denkt???

Vervolgens denk ik dan: Meid, ga bij hem weg, je verdient beter! Maar ja, ik ken de hele situatie verder niet, dus dat gaat misschien een beetje te ver... Kan gewoon niet goed tegen dit soort dingen... :oops:

Ne hoor meis, je hebt het helemaal goed... Iedereen zegt dat al tegen me... Ik heb hem vorig jaar uit mn huis geschopt en na 3 maanden weer terug genomen omdat we elkaar begonnen te missen, maar wel met afspraak dat ie helemaal zou kappen met dat gedoe op i-net.. Nouja, hij verkl**t het weer voor zichzelf... Want dit is al vanaf vorig jaar de ZO VEEEEELSTE keer :doh:

Zat net ff te kijken of ik Pearlie zag lopen met de hond.. Maar niet dus hahahaha

@Sem wrote:

:hug: Pearlie!

Hahaha even iets stoms:

Elke keer als ik naar de wc ga kijk ik meteen me string in :lol:

Heb wel (voor de zekerheid) maandverband mee enzo…

Hoop dat ik die niet nodig heb!! :pray: :pray:

Niet alleen vanwege je witte broek, je mag gewoon uberhaupt niet!!! :naughty: :hand: :snooty: