Tweet :hug:
Bad day?? :-*
Ik wil me ook wel zo vrolijk voelen als jij Sem , maar had vanmorgen iets verkleuring bij het afvegen.
Nog geen echte ongi maar ik heb nu echt wel het gevoel dat het eraan zit te komen
Dus heb ik me net schandalig gedragen op de stoffenmarkt, voelde me zo down dat ik gewoon lekker veeeeeeeeeeeeel stof heb gekocht :mrgreen:
knufff Tweet, komt goed komt goed…
en een knuffel voor een ieder die het nodig heeft…
en een knuf voor mijzelf omdat de test nee zei… denk zelf te vroeg getest…
@Patripiex wrote:
Ik wil me ook wel zo vrolijk voelen als jij Sem , maar had vanmorgen iets verkleuring bij het afvegen.
Nog geen echte ongi maar ik heb nu echt wel het gevoel dat het eraan zit te komen
Dus heb ik me net schandalig gedragen op de stoffenmarkt, voelde me zo down dat ik gewoon lekker veeeeeeeeeeeeel stof heb gekocht :mrgreen:
Gelijk heb je meid!! Jezelf zo lekker te verwennen!! :thumbup:
Hmmm hoop echt niet dat het doorzet!!
Wij mogen nou ook wel is aan de beurd komen he…
Hele dikke knuffel!! :hug: :hug:
@pearlie wrote:
Balen Pearlie :hug:
Hoop ook echt dat je te vroeg getest heb!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
HELE DIKKE KNUFFEL voor jou!! :hug:
Jeetje, je bent idd al heel lang overtijd… :shock: :hug:
@pearlie wrote:
Jeetje Pearlie wat jammer nou :hug: , ben je echt al zolang niet ongi geweest? Heb je nog enig idee waar je nu in je cyclus zou moeten zijn mocht je wel ongi geweest zijn??
Tweet en Cin voor jullie ook dikke :hug:
oow nu doet de ticker het wel hehe…
ja tussen 1 en 8 mei dit jaar voor het laatst… toen was ik net gestopt met de mirena 3 weken… 26 juni laatse nuvaring eruit gehaald… nog opwekkers gehad van de huisarts ook niks… volgende week naar de gyn…
maar laatst wel sex gehad zonder condoom… dus tis erg van ik weet het niet ik weet het niet…
voor iedereen die een knuffel kan gebruiken:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
pearlie balen!!! hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
patripiex: hoop dat het vals alarm is! en dat je mooie stoffen hebt gekocht!
tweet ook bad day?
Lijkt me heel erg vervelend Pearlie :hug:
Hopen dat de gyn wat meer duidelijkheid kan geven…
En dat het raak is natuurlijk hihi…
@Sem wrote:
@Patripiex wrote:Ik wil me ook wel zo vrolijk voelen als jij Sem , maar had vanmorgen iets verkleuring bij het afvegen.
Ja, het is tijd voor positieve testen voor ons…en de rest die nog zit te wachten.
Volgende week heb ik een gesprek bij de dokter over mijn bloedtest en ga dit dan nog even aankaarten. Heb de laatste 2 keer tussen mijn eisprong en ongi zo ontzettend veel kwaaltjes dat ik er gewoon letterlijk ziek van wordt. Dat kan toch niet goed zijn??
@Patripiex wrote:
@Sem wrote:@Patripiex wrote:Ik wil me ook wel zo vrolijk voelen als jij Sem , maar had vanmorgen iets verkleuring bij het afvegen.
Ja, het is tijd voor positieve testen voor ons…en de rest die nog zit te wachten.
Volgende week heb ik een gesprek bij de dokter over mijn bloedtest en ga dit dan nog even aankaarten. Heb de laatste 2 keer tussen mijn eisprong en ongi zo ontzettend veel kwaaltjes dat ik er gewoon letterlijk ziek van wordt. Dit kan toch niet goed zijn??
Ook voor de rest inderdaad
Ja dat is wel heel vervelend die kwaaltjes…
Soms denk ik ook van, ok het is raak ( zoals de afgelope 2 rondes )
en dan is het weer niet zo…
Nu denk ik ook gewoon dat me ongie doorkomt…
Als dat weer zo is, vind ik het wel een beetje erg lang duren allemaal…
Weet dat het lang kan duren, dat zei de HA al, maar “the need” voor een kindje word steeds groter en het verdriet als je weer ongie bent geworden ook…
Misschien is een bezoekje aan de HA idd niet zo een slecht id…
Maar we komen er wel :hug:
GVD!! Heb nu ongie pijn in me buik :wall:
FCK FCK F*CK!!
Ff checken…
@Sem wrote:
Ook voor de rest inderdaad
Weet dat het lang kan duren, dat zei de HA al, maar “the need” voor een kindje word steeds groter en het verdriet als je weer ongie bent geworden ook…
Misschien is een bezoekje aan de HA niet zo een slecht id…
Ik weet dat ze toch niets doen voordat je een jaar bezig bent maar omdat ik er toch ben en ik echt heel veel klachten heb en er goed ziek van ben steeds kan ze misschien wel wat voor me betekenen. Komt bij dat de donkere maanden er weer aankomen en ik erg gevoelig ben voor een winterdepressie (krijg ik ieder jaar weer last van) dus kan dit er niet echt goed bij gebruiken. Ik zal je laten weten wat ze tegen me zegt misschien heb jij er ook nog wat aan, al hoop ik nog steeds dat jij het niet meer nodig hebt .
We komen er uiteindelijk wel, maar ik heb er zolang op moeten wachten voordat mijn man eindelijk om was (en ik van de antidepressivia af was) dat ik gewoon niet kan wachten
@Sem wrote:
FCK FCK F*CK!!
Ff checken…
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
@Sem wrote:
FCK FCK F*CK!!
Ff checken…
nee nee nee mag niet…
duim duim duim
Pfieuw… Nog niks…
Maar denk wel dat het eraan zit te komen… :wall: :x
nee hoor!!! niet doorzetten die ongi!!
patripiex is goed om met de huisarts er over te praten…
wat ook helpt is een paar dagen lekker vakantie hihi…leuke dingen doen en dan zwanger terug komen
en sem…ongesteldheids pijn en zwanger zijn en pijn hebben in het begin is exact het zelfde! ik had me er ook op verkeken!
@Patripiex wrote:
@Sem wrote:Ook voor de rest inderdaad
Misschien is een bezoekje aan de HA niet zo een slecht id…
Ik weet dat ze toch niets doen voordat je een jaar bezig bent maar omdat ik er toch ben en ik echt heel veel klachten heb en er goed ziek van ben steeds kan ze misschien wel wat voor me betekenen. Komt bij dat de donkere maanden er weer aankomen en ik erg gevoelig ben voor een winterdepressie (krijg ik ieder jaar weer last van) dus kan dit er niet echt goed bij gebruiken. Ik zal je laten weten wat ze tegen me zegt misschien heb jij er ook nog wat aan, al hoop ik nog steeds dat jij het niet meer nodig hebt .
We komen er uiteindelijk wel, maar ik heb er zolang op moeten wachten voordat mijn man eindelijk om was (en ik van de antidepressivia af was) dat ik gewoon niet kan wachten
:hug: Ja “mag” je eindelijk, duurt het weer zo lang :hug:
Ja dat zei mij HA ookal… Dat ze pas na een jaar controles gaan doen en weet ik het wat…
Hoop echt dat ze voor jou wel een uitzondering willen maken en dat ze je kunnen helpen…
Ja als ze goeie tips heeft of wat dan ook dan hoor ik het graag
@lins wrote:
en sem…ongesteldheids pijn en zwanger zijn en pijn hebben in het begin is exact het zelfde! ik had me er ook op verkeken!
Lief dat je dat zegt… Maar ik vrees het ergste…