:lol: :lol: :lol:
@Angela_84 wrote:
Sanne gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
Door jouw krijg ik toch wat meer hoop,dat je dus wel degelijk met zo’n lange cyclus zwanger kunt raken.
Nog steeds niet ongi zit weer op dag 41.
heb even geen nog behoefte om te testen maar heb echt het gevoel dat mijn ongi er aan komt.
dus wacht nog maar af.
is het er van t weekend nog niet zal ik eens gaan testen denk ik.
Dank je! :inlove:
Ik dat jij ook snel een positieve test in handen hebt!! Mocht het nou deze ronde niet raak zijn, ik kan je adviseren om je temperatuur bij te gaan houden. Je weet dan echt wanneer je eisprong is en wanneer er dus geklust moet gaan worden (heeft bij ons geholpen )
Ik ben vandaag echt overdreven vrolijk
:shock: :mrgreen: :lol: :roll:
@Sem wrote:
Ik ben vandaag echt overdreven vrolijk
Het is aanstekelik, zit hier nu met een big smile achter de computer :mrgreen: en dat terwijl ik echt geen zin heb om te werken
@Sem wrote:
Yes yes…
Daar issie weer Cin :lol:
LOL…
Ja wordt er spontaan vrolijk van! Kon ik wel even gebruiken vandaag…, :-*
sem vrolijk hihih das mooi!! wie weet een goed voorteken!!!
tweet wij gaan uit eten bij de griek!!! en heb nog de top van de taart in de vriezer dus die gaan wij aansnijden!
patripiex: was bij mij ook zo…wel dat ongi ijn die weer weg trok…1,5 dag lang…
minimiem ja zeker een feestje hihi
zo vandaag schoonmaak dag… en moet het een en ander inpakken omdat ik een kast heb verkocht…
@sanne062 wrote:
@Sem wrote:Ik ben vandaag echt overdreven vrolijk
Het is aanstekelik, zit hier nu met een big smile achter de computer :mrgreen: en dat terwijl ik echt geen zin heb om te werken
Hahahahaa nou das mooi!! :mrgreen:
Ik heb ook TOTAAL GEEN ZIN om te werken…
Sterker nog… Heb me werk alweer af voor vandaag… :mrgreen:
Ga zo beneden maar even vragen of ze nog wat te doen hebben voor me… :lol:
@Cin. wrote:
@Sem wrote:Yes yes…
LOL…
Ja wordt er spontaan vrolijk van! Kon ik wel even gebruiken vandaag…, :-
Wassup hunnie??? :-
sem das lekker dat je je werk af hebt hihi gewoon vragen of je naar huis kan hahahhaha
@lins wrote:
sem vrolijk hihih das mooi!! wie weet een goed voorteken!!!
tweet wij gaan uit eten bij de griek!!! en heb nog de top van de taart in de vriezer dus die gaan wij aansnijden!
patripiex: was bij mij ook zo…wel dat ongi ijn die weer weg trok…1,5 dag lang…
minimiem ja zeker een feestje hihi
zo vandaag schoonmaak dag… en moet het een en ander inpakken omdat ik een kast heb verkocht…
Wauwie Lins!! Nog steeds de top van de taart, wat cool!! :mrgreen:
Ow lekker Griekie!! :drool:
Jaaaaaaa ik hoop ook dat het een goed teken is…
Maar, ben toch bang van niet… :?
@Sem wrote:
@Cin. wrote:@Sem wrote:Yes yes…
LOL…
Te druk met werk, te veel stress gewoon.
Afgelopen maandag was eigenlijk dan me enigste dagje vrij, maar toen was een nieuwe collega niet op komen dagen.
Hij had besloten om 2 weken vakantie te pakken :shock:
Die hoeft dus helemaal niet meer terug te komen.
Maar ja, kon me collega ook weer niet alleen laten (stagiare) dus weer gewerkt en veel gepraat.
Gisteren was een lange dag waar ik van te voren met gesprekken een beetje voor het karretje gespannen ben (donderdag even clustermanager aanspreken hier op, voelde me zo enorm klote), clienten zitten echt niet lekker in hun vel en ik kan continue gesprekken voeren. Soms gewoon efkes te veel!
Vannacht ook zwaar beroerd geslapen, en het huilen staat me dichterbij dan het lachen sinds gisteren…,
Gelukkig waren mijn 2 clienten gisteren na goede gesprekken goed om te buigen en hebben ze zich super gedragen zonder escalaties. Ook voor mij waren ze erg lief, veel dingen doen en zo
@lins wrote:
sem das lekker dat je je werk af hebt hihi gewoon vragen of je naar huis kan hahahhaha
Wuhauhauhaa…
Kijk ik ben nu nog vrolijk, maar zodra ik me Big Boss z’n kantoor in loop is dat ook weer over. :lol:
Nee, komt wel goed… Ga zo ff kijken of andere nog werk voor me hebben, anders moet ik maar de rest van de dag kokken :mrgreen:
@Cin. wrote:
@Sem wrote:@Cin. wrote:@Sem wrote:Yes yes…
LOL…
Te druk met werk, te veel stress gewoon.
Afgelopen maandag was eigenlijk dan me enigste dagje vrij, maar toen was een nieuwe collega niet op komen dagen.
Hij had besloten om 2 weken vakantie te pakken :shock:
Die hoeft dus helemaal niet meer terug te komen.
Maar ja, kon me collega ook weer niet alleen laten (stagiare) dus weer gewerkt en veel gepraat.
Gisteren was een lange dag waar ik van te voren met gesprekken een beetje voor het karretje gespannen ben (donderdag even clustermanager aanspreken hier op, voelde me zo enorm klote), clienten zitten echt niet lekker in hun vel en ik kan continue gesprekken voeren. Soms gewoon efkes te veel!
Vannacht ook zwaar beroerd geslapen, en het huilen staat me dichterbij dan het lachen sinds gisteren…,
Gelukkig waren mijn 2 clienten gisteren na goede gesprekken goed om te buigen en hebben ze zich super gedragen zonder escalaties. Ook voor mij waren ze erg lief, veel dingen doen en zo
Jeetje lekker dan zo een collega!! :snooty:
Vind het ook niet zo raar dat die niet meer terug hoeft te komen!!
Kan me voorstellen dat die gesprekken op een gegeven moment te veel worden… Jij moet dat ook weer kwijt kunnen…
Wel lief dat je er toch wat voor terug krijgt van je clienten…
Laten ze toch zien dat zij jou respecteren toch??
Zo hoort het ook!! Lief zijn voor Cin!! :mrgreen:
Komt goed schatje
Ok, speciaal voor Cin:
Je voelt m al aankomen he???!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
…LOL… in me uppie :lol:
Ik doe ook even mee. Misschien helpt het voor mij ook wat, mijn humeur ietwat op te vijzelen... :roll:
:hug: Cin…
Hahahaa… Had er ondertussen al wat meer van gemaakt :mrgreen:
Maja… Hoop dat je vandaag wel een lekker daggie heb verder Cin :-*