Hahahahahaa!!! :mrgreen:
Je bent geweldig!!!
Ik ga afsluiten, morgen weer vroeg op…
Wens jullie nog een hele fijne avond!! :-*
Trusten Sem!!! :-*
sem truste enne mijn duimen draaien voor jouw
trusten sem!!! ik blijf duimen!!!
ene angela jij bent ook gewoon zwanger!!!
Ik wil na volgende week nog minstens drie nieuwe zwangeren erbij!
Het is tijd hè Angela… :hug:
angela :hug: het moet maar eens snel raak zijn bij jullie!
wat hebben jullie trouwens weer veel gekletst…ik houd het bijna niet meer bij!
Zowiezo zal ik de aankomende 2 dagen er waarschijnlijk weer niet zijn ivm werk en laat thuis zijn.
Ik ga mijn bed maar weer eens opzoeken.
weltrusten allemaal.
angela weltrusten!!!
ik duim voor je
bieslookje hoe his het eigenlijk verder met je???
angela welterusten…
bieslookje hoe his het eigenlijk verder met je???
Het gaat wel, merk dat ik op mijn werkdagen echt savonds heel moe ben er er vaak al om 20.30 uur in mijn bed lig.
Mijn rug doet dan ook echt pijn, daar heb ik nu therapie voor en dat verlicht gelukkig wel. De misselijkheid gaat op en af, als ik moe ben heb ik er ook meer last van.
Tja en dan die buikgriep was ook niet echt fijn, heb er in totaal wel 1,5 week last van gehad, eerst al een week wat beroerder geweest voordat het doorzette.
Maar goed, het is voor een goed doel en het zal binnenkort wel beter gaan, eigenlijk vind ik dat ik niet mag klagen (al doe ik dat af en toe wel)
Hoe is met jou Lins?
met mij gaat het wel goed…had het vanavond ff benauwd maar is gelukkig weg…alles is in beweging hihi…vanavond last van mijn maag gehad…maar ja tis voor een goed doel he…
verders mag ik eigenlijk nog niet klagen wat ik aan zwangerschaps kwaaltjes heb…
hoop dat bij jou je therapie goed werkt… heb je er ook wat voor?als je echt pijn hebt?
Sanne… gefeliciteerd! :dance: :dance: :dance:
8)
no 9 dagen dan ben ik 1 jaar getrouwd!!!
@lins wrote:
no 9 dagen dan ben ik 1 jaar getrouwd!!!
woei, dat is een goede reden voor een mooi feestje
Goede morgen dames…
Vannacht dacht ik echt dat ik ongi was geworden, had zo’n last van steken en buikpijn. Maar er is nog niets en ik heb geen last meer.
Weet trouwens niet wat ik heb gedaan maar heb pijn in mijn stuitje :? heel vervelend met zitten.
Ga zo mezelf verwennen op de stoffenmarkt, hopelijk niet TEveel dikke buiken daar want daar kan ik nu even niet zo goed tegen :roll:
Tweet wat een leuke namen heb je.
Wij hebben al jaren een jongens naam maar de meisjesnaam moet er nog komen. Daar gaan we pas over praten als ik echt zwanger ben, want mijn man wil er nog niet over nadenken :naughty:
Sem ik hoop dat het vanadaag ook wegblijft en de komende maanden :mrgreen:
Angela jij ook nog niet ongi
Thnx lieverds!! :-*
Hoop dat het ook bij jou wegblijft Patripiex
Heb nog geen buikpijn ofzo, maar me gedachten zeggen dat ik wel ongie ga worden…
Maar ik wil het helemaal niet!!! :snooty:
@Angela_84 wrote:
@lins wrote:ene angela jij bent ook gewoon zwanger!!!
Ik hoop het zo.
Ik wil nu onderhand ook wel
Ik ken het… Al die mooie zwangere buikies overal!! :inlove:
Wil ik oooooook!!
We blijven moed houden he!!
@ Bieslookje: Vervelend dat je zo een last heb van je rug!! :hug:
Hoop dat de therapie goed werkt!!
Enne… Je mag best “klagen” hoor
alvast Gefeliciteerd Lins :mrgreen:
Alweer een jaar man & vrouw :inlove:
Lins: Gaaf Lins, gaan jullie het ook vieren? :inlove:
Patripiex: Ik hoop voor je dat er gewoon te vroeg getest is en je alsnog zwanger blijkt te zijn!!!
Bieslookje: Vervelend meid! Zelfs met dat goede doel voor ogen, mag je best komen klagen hier hoor! :hug: :-*
Sem: D-day!!!
Yes yes…
Daar issie weer Cin :lol:
LOL…