Ook ik ben KLEUTERRRR :mrgreen:
@lins wrote:
nee hoor!!! niet doorzetten die ongi!!
patripiex is goed om met de huisarts er over te praten…
wat ook helpt is een paar dagen lekker vakantie hihi…leuke dingen doen en dan zwanger terug komen
Die vakantie hebben we al gehad en toen is het helaas ook niets geworden, moet wel zeggen dat het hielp om er dan even niet bij stil te staan. Maar ja om nu iedere maand op vakantie tegaan in DIE dagen is ook niet te doen helaas.
@Sem wrote:
Pfieuw… Nog niks…
Maar denk wel dat het eraan zit te komen… :wall: :x
:hug: ik hoop echt dat het niet doorzet, bij mij ook nog niets verder behalve vanochtend.
Ik ga nu echt even stoppen hier, komt niets terecht van het HH hier en je wilt niet weten welke bom er gisterenavond is ontploft toen ik met de overbuurvrouw de knipmodes door ging kijken :oops:
@Patripiex wrote:
@lins wrote:nee hoor!!! niet doorzetten die ongi!!
patripiex is goed om met de huisarts er over te praten…
wat ook helpt is een paar dagen lekker vakantie hihi…leuke dingen doen en dan zwanger terug komen
Die vakantie hebben we al gehad en toen is het helaas ook niets geworden, moet wel zeggen dat het hielp om er dan even niet bij stil te staan. Maar ja om nu iedere maand op vakantie tegaan in DIE dagen is ook niet te doen helaas.
Nee was het maar zo een feest hahaha!!
Wij proberen er ook zo weinig mogelijk mee bezig te zijn.
Maar dat lukt ook niet altijd… Helaas…
@Patripiex wrote:
@Sem wrote:Pfieuw… Nog niks…
Maar denk wel dat het eraan zit te komen… :wall: :x
:hug: ik hoop echt dat het niet doorzet, bij mij ook nog niets verder behalve vanochtend.
Gelukkig maar, hopelijk was het vals alarm!!
@Patripiex wrote:
@Sem wrote:Ook ik ben KLEUTERRRR :mrgreen:
Kletskous zal je bedoelen
Dat ook ja :lol: :lol:
@Patripiex wrote:
Ik ga nu echt even stoppen hier, komt niets terecht van het HH hier en je wilt niet weten welke bom er gisterenavond is ontploft toen ik met de overbuurvrouw de knipmodes door ging kijken :oops:
Nou good luk met het HH…
Tot later :-*
@Sem wrote:
Tweet :hug:
Bad day?? :-*
Best wel…
En dan dit posten…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3970892#3970892
Veeg mij maar bij elkaar ondertussen. Zit te jammeren als een klein kind!
Heel mooi en met gevoel geschreven! petje af voor je tweet! :hug:
ik ken de discussie wel of geen abortus…niet van mezelf maar wel van andere om me heen…
ik vind het super knap dat jij ondanks alles toch voor je dochter ben gegaan!
patripiex weet ook wel dat dat niet elke maand kan! weet presies hoe je je voelt! ook ik dacht dat het bij mij niet zou komen en ook ik ben bij huisarts geweest omdat ik paar keer zo ontzettende pijn en steken en vloeide veel langer als normaal…ging rare dingen denken wat het zou kunnen zijn enz.
maar komt ook bij jou goed!! we raken hier allemaal zwanger!!!
Thanks Lins.
Moet zeggen dat ik er ook geen spijt van heb hoor.
Het is een ERG goede stok achter de deur om dingen anders te leren doen dan je voorheen altijd ze gedaan hebt. En een goede manier om te leren jezelf kennen en aan zelfreflectie te doen…
Het is een harde weg geweest, maar ben supertrots op wat ik allemaal bereikt heb sinds zij er is…
@Tweet wrote:
@Sem wrote:Tweet :hug:
Bad day?? :-
Best wel…
En dan dit posten…
Inderdaad Petje af Tweet!! :hug:
Kreeg er ook een brok van in me keel…
Vind het ook heel erg knap van je dat je dit zo durft te delen met ons.
Gelukkig is alles goedgekomen en hoop dat je zoiets nooit meer mee hoeft te maken!! :-
en ik moet zeggen… ik ben zelf ook helemaal dol op Tweets dochter… zon lekker ding is het ook… en vooralkan springen op je als je last van je rug hebt en dan gieren van het lachen… omdat tante pearlie zon pijn heeft…
En nu krijg je er nog zo een prachtige dochter bij!! :inlove:
@Sem wrote:
@Tweet wrote:@Sem wrote:Tweet :hug:
Bad day?? :-
Best wel…
En dan dit posten…
Inderdaad Petje af Tweet!! :hug:
Kreeg er ook een brok van in me keel…
Vind het ook heel erg knap van je dat je dit zo durft te delen met ons.
Gelukkig is alles goedgekomen en hoop dat je zoiets nooit meer mee hoeft te maken!! :-
Het is niet voor niks dat ik dat topic honderd keer geopend en gesloten heb, en niets durfde posten…
@pearlie wrote:
en ik moet zeggen… ik ben zelf ook helemaal dol op Tweets dochter… zon lekker ding is het ook… en vooralkan springen op je als je last van je rug hebt en dan gieren van het lachen… omdat tante pearlie zon pijn heeft…
Daar heb ik foto’s van!!! 8)
Zal ik er eentje posten, din?
@pearlie wrote:
Hihihi echt een lekker meissie dus :mrgreen::thumbup:
@Sem wrote:
En nu krijg je er nog zo een prachtige dochter bij!! :inlove:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Al is het dus echt nog niet zeker of het echt een meisje is…