Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

angela balen van de negatieve test…maar…kan nog steeds!! ik blijf duimen

sucses met je pijn hoop dat je medicijnen ervoor helpen

sanne niet kunnen concentreren…goed teken hihi had/heb ik nog steeds…maak meer fouten op mijn werk baal baal…dus denk dat ik niet al te lang wacht met vertellen hi

tweet hele mooie buik!!!

cin heb jij ook al foto??

zo pfff vandaag weer gewerkt maar merk wel dat ik niet meer zo vlot ben als dat ik was…ben erg moe…heb vaak buikpijn en dan ben je toch afgeleid. Daarbij zijn darmen ook beetje van slag af.

Lins. Me foto staat op pagina 12 geloof ik of 13 haha :mrgreen:

Net gekeken nu alweer vergeten :oops:

Onder de spoiler!

ja heb je foto nu gezien hahah aach ik gooi het maar op mijn vermoeidheid…hihi… je gaat het idd al heeeel goed zien zeg!!!

@lins wrote:

ja heb je foto nu gezien hahah aach ik gooi het maar op mijn vermoeidheid…hihi… je gaat het idd al heeeel goed zien zeg!!!

Och ja, beetje zwangerschapsdementie en al er bij.

Wat maakt het uit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja je kunt er niet echt meer omheen zullen we maar zeggen :wink:

Hallo allemaal!

Sanne jij houdt de spanning er goed in!

Cin wat een mooie buik heb jij al!!! Had je dat met Levi ook al zo snel? Heb je nog tips voor sites met positiekleding voor een maatje meer?

Angela; balen van de negatieve test en van je rug! Maar voor het ene is er nog hoop en het andere wordt verholpen dus kop op!

Tweet jij ook al zo een mooi buikie!!!

Sem jaaaaaaah ik heb ook weekend!

Vandaag minder misselijk geweest; nu wel ontzettend zere (.)(.).

Verder blij dat t weekend is! :slight_smile:

Miss Etam heeft veel zwangerschapskleding ook voor een maatje meer. En wehkamp trouwens ook een beetje qua broeken.

Lingerie babywalz dan!

Ja bij Levi had ik ook al snel een buik, maar niet zoooo snel haha.

Hoop niet dat hij zo door blijft groeien :roll:

Dadelijk Popstars kijken! Werd er eentje boos zag ik al, haha.

Vind dit zooo cute!

http://www.youtube.com/watch?v=lv38j4lPzd0&feature=PlayList&p=E3109476A6601C39&index=42

ja ik ga ook zo popstars kijken

ja ik begin echt dement te worden hihi… en net ff flauw in de ikea…ben blij dat ik nu weer thuis ben!

nog steeds nare buikpijntjes en klinkt heel vies en stom het gevoel van een kurk achterin mijn muts hihi…

mirag, zie dat bij jou de misselijkheid op komt…mmm

tot nu toe blijft me dat bespaard…

@lins wrote:

mirag, zie dat bij jou de misselijkheid op komt…mmm

tot nu toe blijft me dat bespaard…

Misselijkheid komt meestal rond de 6 weken :wink:

Oh ja voor alle flinkere/vollere zwangere dames:

weet niet wat voor verloskundige jullie hebben, maar probeer negatieve opmerkingen over je figuur te negeren!

En niet bang laten maken door diabetus en hoge bloeddruk en risico lopen op complicaties van de bevalling.

Ligt maar net aan je eigen lijf, ook de dunnere dames onder ons kunnen dit allemaal krijgen!

Ikzelf heb nergens ooit last van gehad, maar dat zegt niks natuurlijk.

Maar hoor hele akelige verhalen over verloskundigen tegen de vollere vrouw onder ons. Ook de vk waar ik was, was niet zo gecharmeerd van me lijf geloof ik! Ook de assistente niet.

Maar meiden, wees lekker trots!!!

So dat wilde ik alleen even kwijt! :roll:

ja ik zal ook wel wat te horen krijgen hi…ben ook niet de slankste…maar tegenwoordig is maatje 46 als eerste uit de winkels…dus ben niet de enige!!!

mmm missellijkheid bij 6 weken hi…nog 5 dagen zonder…

ps valt me op hoe langzaam de dagen ineens gaan… toen ik zat te wachten op ongesteldheid ging het mega snel…

miss etam …heb ik kortingskaart voor… 20% dankzij mijn mams die lid is van de Mrgt

Ja broeken van miss etam passen goed! Ondanks dat sommige vrouwen een grotere maat hebben dan 48 (tot die maat gaat het).

Ken vrouwen die maat 54 hebben in broeken en de broeken van maat 48 gewoon passen.

Dat is erg fijn, en gewoon betaalbaar!

Je kunt ook broeken van Noppies kopen, maar die zijn 80/90 euro!

Vind ik te duur.

Ook kun je broeken naar iemand brengen die er een zwangerschapsbroek van maakt haha.

Nou weet je, ik google weleens naar forums, over overgewicht en zwangerschap.

Daar lees ik zulke akelige en nare verhalen. Maar ook weer verhalen dat sommige vk helemaal niet je gewicht willen weten, zo vreemd!

Daar in tegen kom je ook op forums die een soort van anti-overgewicht en zwanger zijn. Die vinden het dus helemaal niet kunnen als je overgewicht hebt en zwanger wilt worden of bent. :think:

Wegklikken maar dan!

ik lees die berichten maar niet… hi… word er toch maar depri van…

moet zeggen dat ik me nu wel meer gedraag als vroeger dus aan het snoepen of veel eten zal het tijdens de zwangerschap niet liggen…was van de week 2 kilo afgevallen…en dan niet zo bedoeld!!

dus probeer echt alleen de zwangerschapskiloos aan te komen zodat die er na 1 jaar wel weer snel van af zijn!

een collega van mijn mans werk die was echt niet dik nou die kreeg zwangerschapssuiker…dus daar hoef je ook niet eens te zwaar voor te zijn…

ach we zien het wel! krijg nu nog weinig door mijn keel heen …straks misschien misselijke periode dan misschien normaal hihi… maar doe mij maar kip tandori hahaha altijd goed! dat smaakt me momenteel het beste en croisants…warm met ham en kaas

ach we raken nog steeds zwanger dus de natuur laat het bij ons in ieder geval toe…en ben liever iets te dik dan heeeeeel dun…

Och ja ze zeggen heel vaak, dat mensen met overgewicht juist minder aankomen dan andere mensen in hun zwangerschap.

We hebben echter genoeg reserves :mrgreen:

Joepie eindelijk weekend :dance:

Deze week 2 dagen cursus gehad en heb even lekker 2 dagen geluierd in onze stacaravan in Lunteren (zonder internet). Heb me wel goed gedaan er even tussenuit.

Mijn lichaam verteld me van alles maar ik geloof er niets van :? Vorige periode was dat namelijk ook al zo.

Mijn tepels doen nu wel raar, ze veranderen heel erg en nu hebben ze een wit topje :roll: . In mijn buik voel ik ook gekke dingen. Ik probeer het maar te negeren.

Dit weekend lekker niets doen, morgen kom ik even bijlezen ga nu een fimpje kijken.

@Patripiex wrote:

Joepie eindelijk weekend :dance:

Deze week 2 dagen cursus gehad en heb even lekker 2 dagen geluierd in onze stacaravan in Lunteren (zonder internet). Heb me wel goed gedaan er even tussenuit.

Mijn lichaam verteld me van alles maar ik geloof er niets van :? Vorige periode was dat namelijk ook al zo.

Mijn tepels doen nu wel raar, ze veranderen heel erg en nu hebben ze een wit topje :roll: . In mijn buik voel ik ook gekke dingen. Ik probeer het maar te negeren.

Dit weekend lekker niets doen, morgen kom ik even bijlezen ga nu een fimpje kijken.

Oeh spannend zeg!!! Dat had ik ook, witte topjes haha.

Toen vroeg ik me af wat dat is godsnaam was!

Tja daar kwam ik een weekje later wel achter hihi.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

spannend !! hopelijk zijn die witte stipjes positief!!!

is dat zo dat "dikkere"zwangeren minder aankomen??? dat zou niet gek zijn hihi

ik wou dat ik al iets verder was en een buikje had…dan ga ik het misschien eindelijk is geloven!!

Lins,komt wel goed hoor meis.

die test van mvm was toch ook knal positief.

geniet er maar lekker van en probeer er maar echt aan te wennen. :mrgreen: