@Sem wrote:
Nog 9 dames te gaan trouwens⦠incl. mezelf
De meeste supermarkten hebben ze welβ¦
L*dl weet ik niet⦠Je zou kunnen kijken⦠:mrgreen:
Tweet :inlove: Love your Belly to!! :inlove:
NICE!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ben ff lunchen!! :mrgreen:
Tweet mooi!! Ik denk dat wij ongeveer dezelfde buik hebben nu!
:shock: :shock: :shock:
Eenjarig kind zwanger van eigen zusje
Uitgegeven: 9 september 2009 09:57
Laatst gewijzigd: 9 september 2009 09:57
AMSTERDAM Γ’β¬β De ouders van een eenjarig Chinees meisje vonden dat hun dochter een wel heel abnormaal dikke buik ontwikkelde. Bij onderzoek bleek het meisje tot ieders verbazing zwanger te zijn.
Scans in het ziekenhuis wezen uit dat een foetus zich ontwikkelt in de buik van Kang Mengru, zo bericht The Sun. Volgens dokters gaat het om de tweelingzus van het meisje.
Vermoedelijk is bij de ontwikkeling van de embryoΓ’β¬β’s iets verkeerd gegaan, waardoor het ene embryo zich in de ander is gaan ontwikkelen.
@sanne062 wrote:
AMSTERDAM Γ’β¬β De ouders van een eenjarig Chinees meisje vonden dat hun dochter een wel heel abnormaal dikke buik ontwikkelde. Bij onderzoek bleek het meisje tot ieders verbazing zwanger te zijn.
Scans in het ziekenhuis wezen uit dat een foetus zich ontwikkelt in de buik van Kang Mengru, zo bericht The Sun. Volgens dokters gaat het om de tweelingzus van het meisje.
Vermoedelijk is bij de ontwikkeling van de embryoΓ’β¬β’s iets verkeerd gegaan, waardoor het ene embryo zich in de ander is gaan ontwikkelen.
@Cin. wrote:
Sanne. Pff morgen pas???
Ben niet nieuwsgierig hoor :liar:
Ik zou zo lang niet meer kunnen wachten dan, haha.
@sanne062 wrote:
@Cin. wrote:
Sanne. Pff morgen pas???
Ben niet nieuwsgierig hoor :liar:
Ik zou zo lang niet meer kunnen wachten dan, haha.
Ik wel dat scheelt :liar: :liar: :liar: :liar:
Maar als t vanmorgen zo lang duurde zal die test nu echt niet ineens direct beginnen te gillen dat ik zwanger ben hoor
(je moet jezelf toch iets wijsmaken om niet gelijk de drogist binnen te rennen en dan direct door naar de dichtstbijzijnde wc :mrgreen: )
@sanne062 wrote:
@sanne062 wrote:
@patricia26 wrote:Tweet mooi!! Ik denk dat wij ongeveer dezelfde buik hebben nu!
Zien? :mrgreen:
@sanne062 wrote:
Dat zat ik me dus ook af te vragen tweet !
Ja maar een 1 jarig meisje is nog niet vruchtbaar (normaal)., toch???
En je hoort zoβn verhalen toch vaker, en dat het zich pas later openbaart.
Vreemd idee eigenlijk!
Meer dan een jaar een foetus met je meedragen vind ik erg lang. Daar word je op zijn minst hartstikke ziek van, of je krijgt gigantisch veel pijnβ¦
Ik heb al vaker gehoord dat er een foetus gevonden wordt in een broertje of zusje, maar die groeit dan niet doorβ¦
Komt op mij over als een broodje aap verhaalβ¦
Dat, of er is iets grandioos mis in dat gezin. :roll:
Bah bah bah!!
Zooooooooooo werkweek zit er alweer bijna op :mrgreen: :dance:
Zo die pilletjes helpen goed :mrgreen:
ik kan gelukkig weer wat bewegen.
ben nu macoroni aan het maken :drool:
Werd zojuist gebeld door mijn baas.
Hij vond dat het beter was dat ik nog een dagje thuis bleef.
dus hoef maandag pas weer te werken. :mrgreen:
Vond het wel fijn dat hij er zelf mee kwam.