Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

@Cin. wrote:

Weet je wat me zwangere zus net zei trouwens toen ze mij weer zag:“Nou ja wat heb jij al een vette pens”. :think: :shifty:

Ze vind het vreemd dat ik zo’n zwangere buik al heb, terwijl je vaker bij stevige dames dat niet zo goed ziet. En dat ik nog maar bijna 10 weken ben (morgen) en dan al zo’n grote buik (wat ik normaal echt niet heb haha).

Tjaaaa dat zal de natuur wel zijn of zo, weet ik veel :roll:

Zij heeft een best klein buikje en is 26 weken. Och ja, ze is zwanger en super chaggi denken we dan maar :silenced:

:wall: Zucht!!

Ik zou zeggen: ene oor in andere oor uit Cin!!

Laat je niet gek maken!! Ze is gewoon jaloers dat jij zo een mooie zwangere buik heb en zij niet!! :mrgreen:

@patricia26 wrote:

Ik heb hier ook vaak last van jeuk aan me buik, maar ik denk dat het meer een droge huid is. Heb nog geen straie en ook de vorige keer helemaal niet gehad.

Denk dat dat bij mij dan ook gewoon een droge huid is… :roll:

Sanneeeeeeeeeeeeeeeeee waar ben jeeeeeeeeeeeeeee??!

Hihi… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Sem wrote:

@Cin. wrote:
Sanne, ben je opnieuw aan het testen???

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik duim me een slag in de ronte voor je Sanne!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

hihi :oops: Sorry ik moest even uitloggen, mn collega kwam aanlopen. Ben op mn werk en kan dus nog niet testen nu, maar ik beloof jullie dat ik als ik uit mn werk kom een test ga halen en hem dan morgenochtend ga doen (het is maar goed dat we vanavond een verjaardag hebben anders kon ik me vast niet inhouden)

Cin: Pure jaloezie!!! Wij hebben supergave buikjes, zij niet! :wink:

Sem: Ik duim gewoon door hoor, hoeft maar 1 celletje voor nodig te zijn tenslotte! :inlove: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Sanne: Waar ben jeeeeeeeeeee???

@ Sanne: Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww… :wall:

Hahahaa… :mrgreen:

Nou meid hoop dat ie morgen SUPER DUPER positief is!! :pray: :pray:

Ah, daaar is Sanne weer! :wink:

Kun je niet ff in je pauze de deur uit en gauw testen? 8)

@Tweet wrote:

Sem: Ik duim gewoon door hoor, hoeft maar 1 celletje voor nodig te zijn tenslotte! :inlove: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Thnx Tweet!! :inlove:
Daar heb je ook weer gelijk in :mrgreen:

@Tweet wrote:

Ah, daaar is Sanne weer! :wink:

Kun je niet ff in je pauze de deur uit en gauw testen? 8)

Ja en dan is ze zo zwanger en zit ze dan op dr werk :roll:

Lalalalaaalaalaa ik ben zwanger lalalalaaalala maar kan het tegen niemand zeggen lalalalalaaa :lol:

als ik een test bij me had gehad misschien tweet, maar zit nogal een eind van het centrum af…

En ik weet ook niet wat ik ga doen als hij dan positief zou zijn :think:

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh pleaseeeeeeeeeeeeeeee??? :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

LOL

Nee hoor, grapje. Ben gewoon supernieuwsgierig!!! Ik wil iedereen zwanger zien van ons topic!!! :inlove:

@Tweet wrote:

Nee hoor, grapje. Ben gewoon supernieuwsgierig!!! Ik wil iedereen zwanger zien van ons topic!!! :inlove:

Ik ook!! :inlove:

Nee idd… Zit je dan zo op je werk vol vreugde en blijdschap hihi…

Denken je collega’s ook: Wat is er met die aan de hand :shock:

Of zou je het wel met iemand op je werk kunnen delen??

Anyway… Morgen is ook goed hoor :mrgreen:

Misschien wel beter ook met ochtend urine…

Zal voor je blijven duimen :thumbup: :thumbdown: :pray:

Oohw de concentratie is hier nu heeeel ver te zoeken :wall:

Vanmorgen ging het prima, tot ik de voor de verleiding viel om hier een berichtje te plaatsen :think: :mrgreen: :mrgreen:

@sanne062 wrote:

@Tweet wrote:

Ik ook!! :inlove:

Ik oooooooooooooook!! Nog een paar te gaan he… :pray: :mrgreen:

@sanne062 wrote:

Oohw de concentratie is hier nu heeeel ver te zoeken :wall:

Vanmorgen ging het prima, tot ik de voor de verleiding viel om hier een berichtje te plaatsen :think: :mrgreen: :mrgreen:

Hahahaa… Ik ken dat maar als te goed… :roll:

Ben ook op me werk, maar hou me mail box goed in de gaten :lol:

Je bent gewoon zwanger Sanne… :wink:

Zwangere vrouwen kunnen zich slecht concentreren… 8)

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: VOOR SANNE

Nog 9 dames te gaan trouwens… incl. mezelf :pray: :pray: :pray: :pray:

@Tweet wrote:

Je bent gewoon zwanger Sanne… :wink:

Zwangere vrouwen kunnen zich slecht concentreren… 8)

Jaja je loopt me helemaal lekker te maken nu :hand:

Hebben ze bij de Lidl zwangerschapstesten?, die zit hier om de hoek… :mrgreen: