Weet je wat me zwangere zus net zei trouwens toen ze mij weer zag:“Nou ja wat heb jij al een vette pens”. :think: :shifty:
Ze vind het vreemd dat ik zo’n zwangere buik al heb, terwijl je vaker bij stevige dames dat niet zo goed ziet. En dat ik nog maar bijna 10 weken ben (morgen) en dan al zo’n grote buik (wat ik normaal echt niet heb haha).
Tjaaaa dat zal de natuur wel zijn of zo, weet ik veel :roll:
Zij heeft een best klein buikje en is 26 weken. Och ja, ze is zwanger en super chaggi denken we dan maar :silenced:
:wall: Zucht!!
Ik zou zeggen: ene oor in andere oor uit Cin!!
Laat je niet gek maken!! Ze is gewoon jaloers dat jij zo een mooie zwangere buik heb en zij niet!! :mrgreen:
Ik heb hier ook vaak last van jeuk aan me buik, maar ik denk dat het meer een droge huid is. Heb nog geen straie en ook de vorige keer helemaal niet gehad.
Denk dat dat bij mij dan ook gewoon een droge huid is… :roll:
hihi :oops: Sorry ik moest even uitloggen, mn collega kwam aanlopen. Ben op mn werk en kan dus nog niet testen nu, maar ik beloof jullie dat ik als ik uit mn werk kom een test ga halen en hem dan morgenochtend ga doen (het is maar goed dat we vanavond een verjaardag hebben anders kon ik me vast niet inhouden)