Ook ik ben een flinke dame.
Ik draag maatje 46 of 48!
En inderdaad: ook ik loop tegen de vooroordelen aanā¦
Zo staat me een ontbijttest te wachten, omdat ik te zwaar benā¦ :roll:
En eerlijk gezegd twijfel ik of ik toestemming ga geven voor die test.
Ik ben al jaren zo gezond als een vis!!! :evil:
En inderdaad: Ik ben nog geen gram aangekomen tot nog toe! :inlove:
Wat betreft de restā¦ Ik heb een olifantenhuid, en ben oostindisch stokdoof, dus veel gaat het ene oor in, en het andere net zo hard weer uit! :mrgreen:
haha tweet dat verwoord je erg grappig! een ontbijttest???nog nooit van gehoordā¦
angela ja het zal nog wel komen hoor denk ikā¦zeker als we hier in huis het een en ander gaan veranderen ā¦ heb mijn behang voor onze slaapkamer al gekochtā¦nu de rest nog. wil de gang en babykamer gedaan hebben dan zijn we voor de komende 5 jaar klaar
Ik had er inderdaad ook nog nooit van gehoord.
En mevrouw aan de balie deed ERG moeilijk over antwoorden waarvoor die ontbijttest dan precies is en wat er dan getest wordt. Enige dat ze schoorvoetend toegaf, was dat het was vanwege mijn hoge BMIā¦
Jaja blabla. Zeg dan gewoon dat je me te dik vindt! :mrgreen:
Heb het er net nog even over gehad met mijn man (wat klinkt dat toch geweldigā¦ mijn man :inlove: ) en hij geeft ook aan het grote onzin te vinden, dus zeer grote kans dat ik die test ga weigeren.
Als ik dan symptomen krijg, mogen ze me dan eens gaan testen, eerder niet!
Hoe is het met ieders KOK-afkickverschijnselen???
We kunnen weer hoor! :inlove:
@Tweet wrote:
Hoe is het met ieders KOK-afkickverschijnselen???
We kunnen weer hoor! :inlove:
:lol: :lol: :lol: Gelukkig :lol: :lol: :lol:
:mrgreen:
hey sanne nog getest???
Ja, weer hetzelfde als gisteren, morgen ga ik een digtale test doen, maar helaas jullie moeten wachten tot maandag voor de uitslag, ben morgen niet thuisā¦
Kunnen jullie wel toch :mrgreen:
ja hoor geen probleem.
:liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:
:lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
sanne op welke dag zit jij van je cyclus??
ik ga dr vandoor, zie jullie maandag weer, en hopelijk met heeeel goed nieuws :mrgreen:
:-* :-*
SANNE:
@sanne062 wrote:
Ja, weer hetzelfde als gisteren, morgen ga ik een digtale test doen, maar helaas jullie moeten wachten tot maandag voor de uitslag, ben morgen niet thuisā¦
Kunnen jullie wel toch :mrgreen:
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
:lol:
sanne je laat ons wel in spanning zitten!!!
en iedereen nog plannen dit weekend???wij niks ik mag morgen lekker hangen thuis hahaha
Wij gaan morgen met beide mormels naar de Beekse Bergen! :mrgreen:
Zal wel helemaal afgedraaid zijn als we weer thuis komen, hihihihihi. :lol:
He meidenā¦
Angela en Sanne, mijn duimen draaien volop voor jullie! Zou super zijn!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik ben zo moe heb veel hoofdpijn en toch wel vaak dizzy. Mijn bloeddruk is erg laag. Niks aan te doen maar het is wel erg vervelend.
Genoeg geklaagd :oops:
Hoe is het hier?
Mirag, nog bloedverlies gehad??
ik zit in mijn bangheids faseā¦en emoā¦vanacht gedroomd dat ik miskraam kreeg en het vlak ervoor mijn beste vriendin had verteld dat ik zwanger was.
gisteravond schrok ik heel ergā¦mijn kat sprong boven op me buikā¦het voelde wel erg gevoeligā¦hopelijk kan het geen kwaadā¦
maar daarom ben ik wel aan de vreemde dromen geslagen.
sorry voor ego stukje
@lins wrote:
ik zit in mijn bangheids faseā¦en emoā¦vanacht gedroomd dat ik miskraam kreeg en het vlak ervoor mijn beste vriendin had verteld dat ik zwanger was.
gisteravond schrok ik heel ergā¦mijn kat sprong boven op me buikā¦het voelde wel erg gevoeligā¦hopelijk kan het geen kwaadā¦
maar daarom ben ik wel aan de vreemde dromen geslagen.
sorry voor ego stukje
Nee dat kan geen kwaad. Ik ben kei hard van de trap gevallen toen ik 3-4 weken zwanger was, enne hij zit er nog steeds
Je baby wordt goed beschermd!