Ja lijkt me wel verstandig om dat even door te geven :lol:
Leuk zeg een toneelstuk!! Wat speel je??
We doen een sprookjes thema, maar dan helemaal verknutseld tot een sprookje dat heeeeeeeeeeel anders is dan echt…
In 1 rol speel ik de lieve heks van de Waterlelies, die de dwarse elfjes probeert over te halen om toch te blijven dansen voor alle kinderen en ouders, want de elfjes zijn het na honderden jaren wel zat om nog voor mij te dansen.
In een andere rol speel ik Sneeuwwitje, die verveeld tv zit te zappen, en de TWEE kabouters rond dirigeert om voor haar te werken. ERRRRRRRRRRRRRRRRRG leuk! :lol:
Hier ook een Efteling freak, en vooral Droomvlucht!
18 Klassen is indd wel veel, maar wel erg leuk lijkt me haha. Kom je bijna altijd wel iemand van je school tegen. Maar of dat nu leuk is :think: :mrgreen: hihi
Hier ook een fan! Maar met een schoolreisje naar de efteling, wou dat mijn school zo cool was. Wij gingen altijd eerst naar een museum ofzo, iig iets educatiefs en dan 's middags nog een paar uur naar een grote speeltuin ofzo…
ff een vraagje… “Ik heb hoofdpijn” en “Ik ben te moe” dat zijn toch vrouwenuitspraken he?
Nou ja om een lang verhaal heeeeeel kort te maken:
MANNEN!!! :wall: :wall: :wall:
hahahahaha ja dat is een typische vrouwenuitspraak, naar het schijnt, maar mannen zijn soms onnavolgbaar!
Nou ja mijn hub is dus niet de enige… LOL
Ik had m gister natuurljk makkelijk over kunnen halen door m mn banner te laten zien, maar ja… :think: Vanavond ontkomt ie dr niet aan :mrgreen: :mrgreen:
Ja lijkt me wel verstandig om dat even door te geven :lol:
Leuk zeg een toneelstuk!! Wat speel je??
We doen een sprookjes thema, maar dan helemaal verknutseld tot een sprookje dat heeeeeeeeeeel anders is dan echt…
In 1 rol speel ik de lieve heks van de Waterlelies, die de dwarse elfjes probeert over te halen om toch te blijven dansen voor alle kinderen en ouders, want de elfjes zijn het na honderden jaren wel zat om nog voor mij te dansen.
In een andere rol speel ik Sneeuwwitje, die verveeld tv zit te zappen, en de TWEE kabouters rond dirigeert om voor haar te werken. ERRRRRRRRRRRRRRRRRG leuk! :lol:
Jemig dames, kijk ik ook ff een paar uurtjes niet, wat kunnen jullie l*llen zeg. hihihi
Cin super dat er nu wat gebeurt met je contract.
Tweet ik ben benieuwd of ze je kostuums zo kunnen maken dat het straks nog past.
Alle ladies succes met klussen, ik zal blij zijn als mijn ongi er op zit. Dan kunnen wij ook aan de gang. Ik zei van de week tegen Ruud dat we het dan maar elke dag moeten doen, dan missen we de eisprong niet. Dat vond ie geen probleem. whahahaha Volgens mij moeten we zelfs dit weekend als we een weekend met vrienden weg zijn aan de gang. Gelukkig hebben we huisjes die niet aan elkaar vastzitten. Ik heb is zitten kijken alle online eisprong berekeningen beginnen bij 21 dagen. Kom ik aan met mijn cyclus van 19! dagen. Ik ben echt bewust mijn pijnstillers aan het minderen, zo ver als dat gaat. Hopelijk helpt dat.
Tsjee Bianca, wel lastig idd dat je door je pijnstillers zo’n korte en onregelmatige cyclus hebt. Niks aan te doen, idd elke dag klussen :mrgreen:
Ga ook voor jou duimen hoor. Ik wil aan het einde van dit deeltje een hele berg positieve testen zien. (alhoewel als we zo dorgaan, dan is het einde van dit deeltje vanavond al bereikt )