Maart/aprilstoppers '09 deel 11! ** 10 kindjes op komst! **

We hebben ook een showforum!!!

Ons meetingtopic!!!

Alvast een nieuw deeltje. Ben net thuis van werk. Even eten en dan kom ik even uitgebreid lezen en reageren!!

Bieslookje, ik hoor het wel als je naar de “zwanger” kant op het lijstje kunt he?! :wink:

Tot zo dames!

:-*

hey matsjo, Ja nu nog maar even niet, wil eerst zekerheid

Doc afgebeld, haalde het niet ivm werk. Liep allemaal een beetje uit :?

Morgen even nieuwe afspraak maken, pff…,

Shoot…

Nou, pfoeh… Ik had dit liever in het andere deeltje gezet, zodat dit deel positief kon beginnen… Broer van beste vriendin van mijn lief is overleden vandaag… 39 jaar… Dan komt het overlijden van mijn tante, vier jaar geleden, toen ze 38 was, weer even heeeeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij… :cry:

@Tweet wrote:

Shoot…

Nou, pfoeh… Ik had dit liever in het andere deeltje gezet, zodat dit deel positief kon beginnen… Broer van beste vriendin van mijn lief is overleden vandaag… 39 jaar… Dan komt het overlijden van mijn tante, vier jaar geleden, toen ze 38 was, weer even heeeeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij… :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Erg jong! Plotseling?

:kaars:

Ja, heel plotseling…

Jeetje…,… Hele dikke knuffel meid :hug: :hug:

Kan er niet meer op zeggen. Heel erg veel sterkte!

tweet, weet eigenlijk iet zo goed wat ik moet zeggen, gecondoleerd en wil jullie veel sterkte wensen :kaars: :kaars: :kaars:

Dank meiden, al heeft onze vriendin het nu natuurlijk nog vele malen moeilijker…

Het is dezelfde vriendin als waar ik vanochtend al vroeg zat…

:kaars:

Even teruggelezen…

Ylerion, ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe het met je gaat meid :pray: :hug: :hug:

Bieslookje, de test is natuurlijk prachtig maar ik begrijp je twijfels. Ik weet gewoon zeker dat je hartstikke zwanger bent hoor!! :inlove: :inlove: :inlove:

Tweet, lekker wezen shoppen en goed geslaagd zie ik :thumbup: :dance: Leuk hoor!

He getver, wat een rotnieuws. Gecondoleerd :hug: ik kan mij voorstellen dat het allemaal weer even heel hard aankomt :hug: :-*

Lisette, wat fijn dat je nu eindelijk ongesteld bent! Pffff, wat heb jij een geduld moeten hebben zeg! Hopelijk volgende ronde niet zo lang!! (of gewoon zwanger natuurlijk :pray: ) Banner aanpassen jij!

He Sem, wat een tegenvallende reactie van je moeder zeg :hug: Kan me voorstellen dat je daar even flink van baalt! Ze bedoelt het vast niet zo :hug:

Lins, die kwaaltjes zijn wel positief hoor! :pray: :pray: :pray:

Over kwaaltjes gesproken, die heb ik dus NIET :roll: “Lekker toch!” zul je misschien denken maar ik baal er goed van. Het maakt me onzeker. Mijn (.)(.) doen ook geen zeer meer en dat deden ze wel lange tijd tijdens de zw.schap van Mats. Ik merk er echt helemaal niks van. Behalve dan dat ik vandaag dan eindelijk eens 1 dag overtijd ben :wink:

Vandaag rapportgesprekken gehad dus dat kan ook van het lijstje. Nu alleen nog drukte voor de musical en opruimen en dan… over 1,5 week… lekker vakantie!! :dance:

Matsjo: Andere zwangerschap… Toen was het een jongetje… Zou het dan nu misschien een meisje zijn??? :inlove:

Hallo allemaal,

Ik ben ‘gezellig’ samen met vriend thuis vanavond; maar… hij slaapt op de bank :S

:slight_smile:

Mirag: Ik zei het volgens mij gister al eens tegen Cin, al was dat om een andere reden, maar dan nog; MANNEN!!! :wink:

ARGGGGGGGGG Kom op met die positieve testen aub!!! :wall:

idd, mirag…mannen

nog evn Matsjo en je hebt vakantie…lekker, wij moeten nog een weekje langer…

Ik snap je onzekerheid hoor, maar idd iedere zwangerschap is anders

Dat weet ik hoor meiden, maar ik had me toch liever wat zwangerder gevoeld!

@Tweet wrote:

Shoot…

Och Tweet :hug:

Jeeeetje… Heel veel sterkte meid!! Ik leef met je mee :hug:

:kaars: :kaars: :kaars:

Snap ik… Had ik eerst ook, nu niet meer! 8) Ben juist ERG blij dat het bij mij duidelijk aan het verminderen is, eerlijk gezegd… Ben niet zo goed in kwaaltjes uitzitten, hihihi.

Haha, ja wie weet piep ik over een week wel anders! :wink: