Jawel, ook wel heel erg vast. Te vast :shock:
Ben niet wakker geworden van me hubbie toen hij vanmorgen in bed kroop (nachtdienst), normaal wordt ik daar echt wel wakker van!
Ben nu nog moe hahaha.
Afspraak bij de doc bel ik vrijdag wel voor, kan deze week toch niet meer. Tja beetje erg drukjes deze week, jammer genoeg.
Vandaag had ik officieel vrij, maar heb een avonddienst van me collega overgenomen want die zat nog meer vol e.d. dan mij. En hij heeft bijna vakantie, en ging kijken naar een huis met zijn vriendin. En kon het gewoon aan zijn ogen zien, dat het hem allemaal teveel werd het werken.
Och heb besloten om er een rustige avond van te maken! Sta met een leuke collega (die staat bij de buurtjes) dus die zal ik best veel lastigvallen :mrgreen:
@Lisette24 wrote:
ff ego :oops:
vraagje…
de cyclusbanner is toch pas vanaf de laatste dag van je menstruatie??? :think:
NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER
vanaf dag 1 van je ongesteldheid!
you get the point :mrgreen:
@Sem wrote:
Thnx… :-
Maar bij jou komt dat omdat je tot in de late uurtjes op je roze wolk zit te genieten van je zwangerschap :inlove: :lol:
Ik lag om half elf al in bed!!!
Ben ik dan ook misschien zwanger???
Hahahahaha!! :lol: Nee ik ga mezelf nu (nog) niet gek maken… :shifty:
8)
Fijne dag Tweet!! :-
Waar is R eigenlijk naar toe met schoolreisje??
Naar de Efteling, met de gehele school, van 18 klassen!!! :shock:
@ Cin: Oh dat is fijn dat je met een leuke collega kan werken vanaaf…
Lief van je dat je je collega ze dienst heb overgenomen!!
Jeetje… Wel jammer dat je het deze week niet red om naar de dokter te gaan…
Volgende week wel gaan he!!
Komen volgens mij echt slaap terkort Cin :lol:
Achja… We zitten al op de helft van de week en vrijdag ben ik vrij, dus dan ga ik maar is FLINK uitslapen!! :lol:
@Cin. wrote:
@Lisette24 wrote:ff ego :oops:
vraagje…
de cyclusbanner is toch pas vanaf de laatste dag van je menstruatie??? :think:
NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER, NIEUWE BANNER
vanaf dag 1 van je ongesteldheid!
you get the point :mrgreen:
Volgens mij is het tijd voor een nieuwe banner Lisette… :mrgreen:
@Cin. wrote:
Goodmorning!
Net telefoontje gehad van me clustermanager. Ze was druk bezig met me contract, ik hoefde mij geen zorgen te maken.
Nou dan hoop ik dat maar, want anders hebben ze ook een probleem namelijk. Niemand wilt of kan bij de jeugd werken met hun problematieken.
Dus we hebben weer goede hoop, en hopen dat het goed komt!
Iedereen lekker geslapen?
:-*
Mooi dat er aan gewerkt wordt! :thumbup:
Soms moet je gewoon weer efkes je punt maken blijkbaar, voordat je op de hoogte gehouden wordt.
Ze zei al; dat ze door had dat ik gisteren erg boos was. Keek namelijk best gevaarlijk zei ze.
Wie ik??? :mrgreen: :lol:
LOL Cin!!! Go girl! 8)
@Tweet wrote:
@Sem wrote:
Ben ik dan ook misschien zwanger???
Hahahahaha!! :lol: Nee ik ga mezelf nu (nog) niet gek maken… :shifty:
8)
:lol: :roll:

Dank u!! :lol:
@Tweet wrote:
@Sem wrote:
Waar is R eigenlijk naar toe met schoolreisje??
Naar de Efteling, met de gehele school, van 18 klassen!!! :shock:
WOW :shock: 18 klassen!!
Hebben ze wel genoeg begeleiding?? Mag het hopen!!
Ooooh dat is leuk!! De Efteling!! :mrgreen:
Was en vroeger (en nog steeds wel) He-Le-Maal weg van!!
@Cin. wrote:
Soms moet je gewoon weer efkes je punt maken blijkbaar, voordat je op de hoogte gehouden wordt.
Ze zei al; dat ze door had dat ik gisteren erg boos was. Keek namelijk best gevaarlijk zei ze.
Wie ik???:mrgreen: :lol:
![]()
Inderdaad!! You Go Girl :mrgreen::thumbup:
@Sem wrote:
Graag gedaan hoor! :mrgreen:
:lol: :roll::shifty:
Dank u!! :lol:
WOW :shock: 18 klassen!!
Hebben ze wel genoeg begeleiding?? Mag het hopen!!
Ooooh dat is leuk!! De Efteling!! :mrgreen:
Was en vroeger (en nog steeds wel) He-Le-Maal weg van!!
Er gaan een hele hoop moeders mee, die elk een eigen klein groepje kindjes mee krijgen, dus komt helemaal goed! :wink:
Ik was er nog nooit geweest, tot twee jaar terug ik in Tilburg kwam wonen. Daarvoor altijd in het hoge noorden gewoond, dus dat is dan geen optie! :wink:
En ja, ook ik ben er helemaal weg van! Vooral de Droomvlucht... :oops:
Die is inderdaad HEEL ERG mooi!!
Aaah maakt toch niet uit, eens moet de 1e keer zijn he… :lol:
Oh dat scheelt dat er veel mama’s mee gaan :thumbup:
Heb je nog plannen voor vandaag of ga je lekker relaxen op je roze wolk :inlove:
Zo direct komt Moeders voor Moeders de flessen weer wisselen, en dan ga ik naar een vriendin, want ik doe mee aan het toneelstuk voor kindervakantiewerk, en zij heeft een kostuum dat ik moet passen.
Betekent wel dat ik haar vandaag ga moeten vertellen dat wij zwanger zijn, en dat we dus goed moeten kijken of mijn buik er tegen die tijd nog wel in gaat passen!!! :inlove:
Hhihii…
Ja lijkt me wel verstandig om dat even door te geven :lol:
Leuk zeg een toneelstuk!! Wat speel je??
Hier ook een Efteling freak, en vooral Droomvlucht!
18 Klassen is indd wel veel, maar wel erg leuk lijkt me haha. Kom je bijna altijd wel iemand van je school tegen. Maar of dat nu leuk is :think: :mrgreen: hihi
hey ladies,
ff een vraagje… “Ik heb hoofdpijn” en “Ik ben te moe” dat zijn toch vrouwenuitspraken he?
Nou ja om een lang verhaal heeeeeel kort te maken:
MANNEN!!! :wall: :wall: :wall:
@sanne062 wrote:
hey ladies,
ff een vraagje… “Ik heb hoofdpijn” en “Ik ben te moe” dat zijn toch vrouwenuitspraken he?
Nou ja om een lang verhaal heeeeeel kort te maken:
MANNEN!!! :wall: :wall: :wall:![]()
Haha ja meestal zijn dat vrouwenuitspraken ja, maar mijn hubbie kan er soms ook wel wat van hoor :lol:
Pfff!!
Mannen!!
Dikke knuf voor jou Sanne!! :hug:
De mijne heeft daar geen last van :roll:
( qua klussen dan he!! )
@Tweet wrote:
Zo direct komt Moeders voor Moeders de flessen weer wisselen, en dan ga ik naar een vriendin, want ik doe mee aan het toneelstuk voor kindervakantiewerk, en zij heeft een kostuum dat ik moet passen.
Betekent wel dat ik haar vandaag ga moeten vertellen dat wij zwanger zijn, en dat we dus goed moeten kijken of mijn buik er tegen die tijd nog wel in gaat passen!!! :inlove:
Leuk zeg een toneelstuk!
Waar gaat het over?
mijn man is er ook zo eentje hoor… nee ik ben te moe…hihi
als we vakantie hebben is ie onverzadigdbaar hahaha maar als hij heeft gewerkt en moet er vroeg uit dan …is hij te moe… ach…vanavond hoeft hij niet vroeg naar bed dus…KLUSSEN jippie!