Maart/aprilstoppers '09 deel 11! ** 10 kindjes op komst! **

@sanne062 wrote:

Tsjee Bianca, wel lastig idd dat je door je pijnstillers zo’n korte en onregelmatige cyclus hebt. Niks aan te doen, idd elke dag klussen :mrgreen:

Ga ook voor jou duimen hoor. Ik wil aan het einde van dit deeltje een hele berg positieve testen zien. (alhoewel als we zo dorgaan, dan is het einde van dit deeltje vanavond al bereikt :wink: )

Ja hahaha, gaat snel he?!

Allemaal spraakwater gedronken hiero :wink:

Thanx meiden. Het eene moment ben ik er vrij rustig onder en denk ik, het komt allemaal wel goed. Op een ander moment denk ik wat als ik nou helemaal niet zwanger kan raken, omdat ik eerder vrij vaak een schimmelinfectie had. En in mijn omgeving zijn er vrij veel meiden die helaas niet vruchtbaar bleken. Zoals jullie kunnen zien heb ik nu echt TE veel tijd om na te denken, nu ik thuis zit. Ik word af en toe echt moe van mezelf.

@Bianca-k wrote:

Thanx meiden. Het eene moment ben ik er vrij rustig onder en denk ik, het komt allemaal wel goed. Op een ander moment denk ik wat als ik nou helemaal niet zwanger kan raken, omdat ik eerder vrij vaak een schimmelinfectie had. En in mijn omgeving zijn er vrij veel meiden die helaas niet vruchtbaar bleken. Zoals jullie kunnen zien heb ik nu echt TE veel tijd om na te denken, nu ik thuis zit. Ik word af en toe echt moe van mezelf.

Maar ook heel veel mensen zijn wel vruchtbaar meid!

Ontpillen kan soms een tijdje duren, en meestal wordt je binnen 1 jaar zwanger.

Ja oke er zijn ook mensen die 2/3/4 jaar bezig zijn en nog niet zwanger zijn. Dan zou bij mij ook de moed in me schoenen zakken, maar nu nog niet meissie.

Waarvoor had jij nu ook al weer pijnstillers? :oops:

Dikke knuff :hug: :hug: :hug:

ik neem even een break dames.

ik ben zojuist ‘ongesteld’ geworden na 4 postiieve testen… ik ben er teveel me bezig. ik kom me over een tijdje weer melden

@Ylerion wrote:

ik ben zojuist ‘ongesteld’ geworden na 4 postiieve testen… ik ben er teveel me bezig. ik kom me over een tijdje weer melden

Snap je helemaal meid…,

Heel erg veel sterkte, doe rustig aan en neem de tijd voor jezelf!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

hey waarom hebben jullie wel een balkje met groen en rode kleurtjes?

Heel veel sterkte meis! :hug:

@Lisette24 wrote:

hey waarom hebben jullie wel een balkje met groen en rode kleurtjes?

Heel veel sterkte meis! :hug:

Ander soort balkje haha. Moet je die ook kiezen :wink:

jaaaaaaaa ik heb em nu ook :stuck_out_tongue:

@Lisette24 wrote:

jaaaaaaaa ik heb em nu ook :stuck_out_tongue:

:lol: :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

@Lisette24 wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Muts, hahaha :mrgreen:

Weet je? Ik ben verliefd :inlove:

@ Ylerion ik kan het me helemaal voorstellen. Die rustig aan, we zijn je wel weer komen.

@ Cin wat een stoere kerel!! En ik slik pijnstillers tegen mijn lage rugklachten.

@Bianca-k wrote:

@ Ylerion ik kan het me helemaal voorstellen. Die rustig aan, we zijn je wel weer komen.

@ Cin wat een stoere kerel!! En ik slik pijnstillers tegen mijn lage rugklachten.

Thanx! Oh oke, slik je die voor altijd? Of is dat voor even?

ben niet nieuwsgierig hoor :liar:

@Ylerion wrote:

Ah nee he, :hug: :hug: :hug: Doe het idd even lekker rustig aan!! Nu even eerst aan jezelf denken hoor! En als je er behoefte aan hebt, kom gerust van je afschrijven hier :-*

@Cin. wrote:

Oei wat een lekker ding :inlove: :mrgreen:

Nee, die slik ik hopelijk niet voor altijd.:slight_smile: Mijn bekken stond scheef en daardoor zat er een zenuw bekneld. En dat doet zeeeerrrr. Ik had de meest afschuwelijke krampen in mijn benen. Het gaat al een stuk beter, maar helemaal pijn-vrij ben ik nog niet. Maar ik heb tot nu toe maar 1 pijnstiller genomen ipv 2 of 3 vorige week om deze tijd. Dus ik hoop er binnenkort mee te kunnen stoppen. Zodat mijn lijf weer redelijk normaal gaat reageren. 1 voordeel hebben de pijnstillers wel mijn ongi is echt dagen korter dan normaal. :slight_smile:

@Bianca-k wrote:

Nee, die slik ik hopelijk niet voor altijd.:slight_smile: Mijn bekken stond scheef en daardoor zat er een zenuw bekneld. En dat doet zeeeerrrr. Ik had de meest afschuwelijke krampen in mijn benen. Het gaat al een stuk beter, maar helemaal pijn-vrij ben ik nog niet. Maar ik heb tot nu toe maar 1 pijnstiller genomen ipv 2 of 3 vorige week om deze tijd. Dus ik hoop er binnenkort mee te kunnen stoppen. Zodat mijn lijf weer redelijk normaal gaat reageren. 1 voordeel hebben de pijnstillers wel mijn ongi is echt dagen korter dan normaal. :slight_smile:

Aha oke! Dat verhaal heb ik gemist denk ik :oops:

Lijkt mij wel erg vervelend!

Hoop dat het “afkicken” goed lukt, en je snel zonder kunt meid!

@sanne062 wrote:

@Cin. wrote:

Oei wat een lekker ding :inlove: :mrgreen:

Hihi thanx :mrgreen:

@Cin. wrote:

@Lisette24 wrote:

Muts, hahaha :mrgreen:

ohhhhhhhhhhhhhh wat een snoepie is het ook he!

:inlove: :inlove: :inlove:

Check me nieuwe te dure en grote tas: