Matsjo. Zeker geloven hoor meid! :inlove:
Die heb ik hier ook in de la liggen haha, die test dan he.
Iedereen nog een fijne avond!
Rustig hier weer
Even snel tussendoor, morgen uitgebreiderā¦
Ik heb me sinds een uur of vijf een buikpijn!!! Misschien een verlaat ei? Hoop wel dat t snel overgaat!
Bieslookje; zoān workshop zoek ik hier in de buurt ook, maar kan niks vinden helaas! Leuk joh!!
Sem; ik wil even kwijt dat ik steeds goeie zin krijg als ik jouw berichtjes lees Zo lekker enthousiast en vrolijk
Daar hou ik wel van
Superfilmpje Matsjo!!
Fijne avond allemaal!
Ik ga morgen ff alles bij lezen maar wil toch even zeggen Bieslookje Gefeliciteerd!!!
Morgen een reactie op de rest.
zo en waar is iedereen???kom ik kijken is er niemand!!!
Net info-bijeenkomst over borstvoeding gehad, daarna enorm conflict met mijn vent, ben er morgen wel weer, heb nu knallende koppijn, sorry, mega ego nu, maar het is even niet anders⦠:-*
he bah tweet, hopelijk ben je hoofdpijn snel kwijt en is ruzie snel opgelost!
:hug:
@ Bieslookje: In ene 24 weken, wat een actie zeg!! :lol:
Thnx voor het ! :-
@ Matsjo: Mooooooooie test weer :mrgreen::thumbup:
@ Cin: Jaaa was zeker rustig gister!!
Wij waren bij Lisette, was weer gezellig!! :mrgreen:
@ Mirag: Thnx :roll: :-
@ Tweet: Was het interesant die bijeenkomst??
Gaat het alweer wat beter met je koppie?? Hope so!
En de ruzie ook weer bijgelegt??
Rustig aan he!! :hug:
Blegh, ben misselijijijijk!! :sick:
Nou, ik ga me maar even aankleden om naar me werk te gaan⦠:roll:
HEB ZO GEEN ZIN!!! :wall:
Achjaa⦠Nog 4 dagen dan vakantieieie :dance:
Fijne dag :-*
hier nog n misselijke en me buik is van streek. Fijn joh op het werk haha. Kan niet ziek worden hoor!
Mogge yāallā¦
Het verhaal over de ruzie gisteravond, in spoiler, zodat, wie het niet wil, het niet hoeft lezen:
Nee, de ruzie is niet bijgelegd, hij is doodgezwegen, en alle andere dingen die ik probeerde te bespreken werden op zelfde voet verder gevoerd, dus ik ben maar gewoon gaan slapen, op een gegeven momentā¦
Het probleem is als volgt, en geef aub jullie mening hierover, want ik weet het nu echt even niet meer!!!
Een tijdje geleden gaf mijn vent al eens aan dat hij bij de geboorte van zijn zoon VIJF weken vrij heeft genomen achtereen. Ik gaf toen al aan, en toen waren we nog in geen jaren niet zwanger, dat ik er niet aan moet denken zolang iemand op de lip te moeten hebben, en geen enkel momentje voor mezelf te hebben in mijn kraamtijd, ik daar echt gigantisch sjaggo van zou worden, en dat niet erg bevorderlijk voor onze relatie zou gaan werken. Zijn ex zal het wel makkelijk gevonden hebben, zij en ik verschillen als dag en nacht zullen we maar zeggenā¦
:roll: Vervolgens gisteravond op de terugweg vanaf die cursus, zegt hij WEER: ik neem een aantal weken vrij na de geboorte van ons kindje. Dus geef ik aan dat dat zijn keuze is, maar dat ik er niet blij van word, want dat ik heel erg sjaggo en agressief word als er aldoor iemand op mijn lip zit en ik dus geen tijd en ruimte voor mijzelf krijg. En meneer wordt me daar een partijtje link!!! Er is geen enkel normaal gesprek meer met hem te voeren. Ik wil proberen een compromis met hem te sluiten, maar hij luistert totaal niet naar me, wordt alleen maar steeds bozer, en beschuldigt me ervan dat ik hem alleen maar op het werk wil zien, en dat hij dan alleen 's avonds na het werk dan zijn kindje even vast kan houden⦠NOT THE CASE!!! Als hij een aantal weken 1 of 2 dagen zou pakken, zou ik er veel minder moeite mee hebben, maar dat hoef ik niet eens meer te proberen te zeggen, want hij is boos, niet meer voor rede vatbaar, en luistert absoluut niet naar wat ik verder nog zou willen zeggenā¦
Heel eerlijk? Voor mij hoeft dit kindje niet te komen op deze manier⦠Dat is echt serieus wat ik dacht gisteravondā¦
Hallo,
Jee tweet wat een verhaal.
Wat lastig. Je vroeg om onze mening. Ik vind het lastig, maar zelf vond ik het fijn dat mijn vriend er was toen zoontje was geboren, hij had 2 weken vrij. Daarna toen hij weer moest werken ging ik er ook steeds snachts uit, want hij moest vroeg op. Moet er wel bij zeggen dat zoontje maar 5 uur van de 24 uur sliep de 1e 4 weken!!! Ik had het denk ik toen wel fijn gevonden als hij wat langer vrij was geweest. Verder waren aan het verbouwen en hij was daar natuurlijk ook veel mee bezig, dus we zaten elkaar niet continue op de lip.
cin. weer een beetje opgeknapt?
mirag, ik heb de workshop gevonden via www . deleukstetaarten . nl (geen spaties bij de . ) en dan bij het forum gezocht
matsjo, hij is duidelijk he
de workshop was echt super!!! Ben er wel een beetje trots op!!!
resultaat:
Goedenmorgen!
Jeetje Tweet, dat is me nogal een verhaal⦠:hug:
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je lekker wilt genieten van je kraamtijd. Met de geboorte van Djaidon had mijn vent 1 week vrij genomen, ik vond het wel fijn. Maar dat kwam omdat de kleine nog 6 dagen moest blijven omdat ie 4 weken te vroeg was geboren. Toen hij weer aan het werk was is dat heerlijk, je hebt dan lekker de tijd om samen met je kindje je band sterker te maken en lekker van elkaar te genieten. Je kan je moedergevoelens lekker hun gang laten gaan.
Het is wel zo dat de mannen dat niet begrijpen, aangezien zij het kindje niet dragen en op die manier niet alvast een band kunnen opbouwen met de kleine. Het is dus aan de ene kant heel begrijpelijk van hem, maar ik moet je gelijk geven⦠Aan een weekje heeft hij wel even genoeg. En vind dat hij jouw te ruimte moet geven om lekker bij te komen en te genieten van de kleine. Het is tenslotte niet niks om een kind op de wereld te zetten!
Ik zal het er toch proberen met hem over te hebben. Maak hem duidelijk dat je gewoon moet bijkomen na zo een bevalling en dat bijv 1 weekje genoeg is⦠En buiten dat, vaderschapsverlof is maar een paar dagen.
Succes meid! En ik zal aan je denken! :hug:
supermooie taart Bieslookje!
I love it!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ben er ook weer!!
Tweet, ik kan het me helemaal voorstellen, ik zou daar ook niet op zitten te wachten hoor!! Ik wil niet eens kraamhulp, laat staan mijn eigen man de hele dagen weken lang over de vloer! :naughty:
Gelukkig wil mijn man dat ook niet
Een goed compromis is dan inderdaad 1 of 2 dagen per week gedurende een bepaalde periode. Maar ik kan me zijn mening wel voorstellen⦠Hij denkt misshcien dat je het kindje voor jezelf wilt houden ofzo. Lastig hoor :hug:
Meiden nog 2 dagen tot mijn echo, ik vind het zooooooooo spannend!!
:-*
Spannend!!!
Wel inscannen en laten zien he! :inlove:
Oh ik las eroverheen, super taart bieslookje!!
Ik heb geen scanner⦠maar misschien kan ik een foto van foto plaatsenā¦
Maakt niet uit! Als je er maar voor zorgt dat we hem kunnen zien! :lol: :lol:
Vraagje⦠ook dit kindje zal een Turkse naam krijgen, maar dan wel 1 die geschreven wordt zoals je het uitspreekt, en zonder vreemde letters.
Wat vinden jullie van de jongens naam SEMIH en hoe zouden jullie dit uitspreken?
Hey Patricia⦠Waar me oog ineens opvalt, is dat jouw dochtertje ook 26 augustus is geboren???
En de naam zal ik SEMIE uitspreken zeg maar
@ Tweet: :hug: Jeetje meid!! Wat een verhaal!! :hug:
Ik snap je helemaalā¦
Zou het ook niet fijn vinden als mijn vent weeeeken om me heen zou hangen als ik net een kindje op de wereld heb gezet!!
Paar dagen of een weekie okā¦
Aan de ene kant snap ik hem wel, hij wil er natuurlijk ook van kunnen genieten, maar als jij duidelijk aangeeft dat niet te willen dan vind ik dat hij daar respect voor moet hebben!!
Dat hij niet luisterd en alleen maar kwaaier word als jij hem iets wilt voorstellen vind ik wel triest!!
Hij moet ook naar jou luisteren en niet zijn eigen zin doorzettenā¦
(zeg ik, die mijn vent 9 van de 10 keer ze zin geeft!! Ow ow ow ik moet nog zoveel leren!! :roll: )
Ik hoop dat het snel goed komt tussen jullie want zo kan je ook niet lekker genieten van je zwangerschap!! :hug:
@ Bieslookje: Wat een heeeeeeerlijk taartje!! :drool:
Mag je zeker trots op zijn!! :inlove:
@ Cin: Hoe issie nou?? Dokter al gebeld? :-
@ patricia26: Spannennnnnnnnd!! :inlove:
SEMIH zou IK uitspreken zoals je het schrijft, met de nadruk op die Hā¦
En anders Semieā¦
Pffff nou ben op werk hoor⦠Ging om kwart voor 8 weg en kom echt net 10 min geleden pas binnen :?
KLTE files!! :x