Maart/aprilstoppers '09 deel 11! ** 10 kindjes op komst! **

@Sem wrote:

Tuurlijk!! Doe ik!! Komt helemaal goed…

Ja dan laat ik het jou wel weten als ik het WEL of NIET ongie ben geworden…

Spannennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnd :pray: :pray: :pray:

NOD is woensdag de 22e trouwens…

Zeker spannend!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Duim voor je mee! En mocht het niet zo zijn, dan op naar de volgende maand he meid, vol goede moed :pray:

Tis trouwens wel erg rustig hiero de laatste tijd :think:

Iedereen druk druk druk!

nee moe moe moe… :lol:

Ja dat kan ook indd. Hangt wel in de lucht he, dat moe zijn!

Ik heb ook heel weinig energie moet ik zeggen.

Wel irritant!

:hug: voor jou nog en je oma!

@Cin. wrote:

@Sem wrote:

Zeker spannend!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Duim voor je mee! En mocht het niet zo zijn, dan op naar de volgende maand he meid, vol goede moed :pray:

Thnx :-*

Jaa idd is het deze maand niet dan is het een volgende ronde wel…

Hoop er ook niet te veel op hoor, bedoel we zijn nog zo kort bezig, maar het begint wel steeds meer te jeuken… :roll:

Bij ons in Almere zie ik ZO veel zwangere vrouwen rond lopen…

Vrouw van de neef van me vriend ( snap je :stuck_out_tongue: ) die is zwanger van de 3e…

Ze wonen bij ons in de straat dus ik zie dr vaak langs waggelen…

Ze is al 20 weken en ze heeft al zo een mooi buikie dat ik er echt jaloers op word :oops: :lol:

Maja goed, onze tijd komt ook wel :thumbup:

@Cin. wrote:

Tis trouwens wel erg rustig hiero de laatste tijd :think:

Iedereen druk druk druk!

Vakantie tijd is begonnen he, iedereen druk druk druk…

En idd, ook moe moe moe…

Ik ook de laatste tijd, word er echt MOE van!! :lol:

@Sem wrote:

@Cin. wrote:
@Sem wrote:

Thnx :-*

Jaa idd is het deze maand niet dan is het een volgende ronde wel…

Hoop er ook niet te veel op hoor, bedoel we zijn nog zo kort bezig, maar het begint wel steeds meer te jeuken… :roll:

Bij ons in Almere zie ik ZO veel zwangere vrouwen rond lopen…

Vrouw van de neef van me vriend ( snap je :stuck_out_tongue: ) die is zwanger van de 3e…

Ze wonen bij ons in de straat dus ik zie dr vaak langs waggelen…

Ze is al 20 weken en ze heeft al zo een mooi buikie dat ik er echt jaloers op word :oops: :lol:

Maja goed, onze tijd komt ook wel :thumbup:

snap je helemaal! Is altijd zo, als je zelf iets heel graag wilt zie je het alleen maar om je heen.

Dat is echt iets geestelijks van mensen, maar iedereen heeft het! Zo raar haha.

Ik (ja ik) wil een andere auto, maar daar hebben we nu eigenlijk geen geld voor.

Toch is het mij als het goed is gelukt, ivm inruil onze auto (gaan de volgende week maandag kijken).

En echt; ik zie nu heel veel van die auto’s rijden die ik wil.

Wordt er gek van :lol: :lol: :lol:

ik spoor echt niet volgens mij :mrgreen:

Neeeee hoor dat snap maar als te goed…

Heb ik ook met auto’s hoor, vooral als je je droom auto tegen komt en die zoooo graag voor je deur zou hebben staan!!

Maar das wel fijn een nieuwe auto toch… Idd hopen dat jullie “oude” auto nog wat opbrengt!!

Welke heb jij in gedachten dan??

Renault Scenic. En nee niet de nieuwste versie hahaha.

We hebben dit jaar onze tuin helemaal gedaan en een gedeelte moet nog.

Had nooit verwacht dat dat alles bij elkaar zoooooo duur zou zijn!

Hadden we een mooie auto van kunnen kopen :shock:

Ok nou is toch een mooie auto!!

Lekker ruim…

Aja hoeft toch ook niet de nieuwste versie te zijn!!

Ik rij ook nog steeds in een peugeot 206 hoor!! :mrgreen:

En me vriend een ford fietstas, ook een oudere versie…

Als we een kiddie hebben ruilen we onze auto’s in voor 1 goeie gezinsauto… Zullen vast nog wel centen bij moeten leggen, maja dat zien we dan wel weer…

Ja soms kunnen dingen duurder uitvallen dan je gedacht had he, hebben wij ook wel is :roll:

Maar goed je heb er wel een mooie tuin voor terug toch… :mrgreen:

Tis stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil aan de overkant… :mrgreen: :mrgreen:

Zo ben weer thuis, ben wezen scrappen bij mijn vriendin maar die werd zo ziek dat ik haar maar naar bed heb gestuurd en zo doende ben ik nu weer thuis. Ga even mijn spullen opruimen en dan maar even alleen verder scrappen ben nu op dreef. Moet eigenlijk het huishouden nog doen maar dat doe ik dan morgen wel :smiley:

Ik heb ook het idee dat ik echt mijn eisprong heb gevoeld deze keer, had veel meer afscheiding en een raar gevoel in mijn buik. We hebben wel precies die dagen geklust!!!

Nu maar weer afwachten, ben er gelukkig minder mee bezig nu en dat hoop ik even zo te houden. Werd gewoon gek van mezelf, we zijn nog maar net bezig en ik kon aan niets anders meer denken.

Bieslookje: leuke workshop wil ik ook nog altijd eens gaan volgen.

Ga nu echt weer wat doen anders blijf ik op internet hangen…

Das mooi dat jullie in die dagen geklust hebben Patripiex!!

Zal voor je duimen!! :pray: :pray:

Leuk zeg dat scrappen, moest even op google zoeken wat het was :oops:

Maar ziet er idd heel erg creatief uit!!

Nou scrapse dan maar!!

@Sem wrote:

Ok nou is toch een mooie auto!!

Lekker ruim…

Aja hoeft toch ook niet de nieuwste versie te zijn!!

Ik rij ook nog steeds in een peugeot 206 hoor!! :mrgreen:

En me vriend een ford fietstas, ook een oudere versie…

Als we een kiddie hebben ruilen we onze auto’s in voor 1 goeie gezinsauto… Zullen vast nog wel centen bij moeten leggen, maja dat zien we dan wel weer…

Ja soms kunnen dingen duurder uitvallen dan je gedacht had he, hebben wij ook wel is :roll:

Maar goed je heb er wel een mooie tuin voor terug toch… :mrgreen:

Ja we hebben nu een opel astra station. Maar wil gewoon zooooo graag een lekkere ruime auto, en iets hoger.

Lijkt me heerlijk!

@Patripiex wrote:

Ik heb ook het idee dat ik echt mijn eisprong heb gevoeld deze keer, had veel meer afscheiding en een raar gevoel in mijn buik. We hebben wel precies die dagen geklust!!!

Nu maar weer afwachten, ben er gelukkig minder mee bezig nu en dat hoop ik even zo te houden. Werd gewoon gek van mezelf, we zijn nog maar net bezig en ik kon aan niets anders meer denken.

Erg is dat soms he, dat je nergens anders aan kunt denken.

Maar heerlijk is het ook weer, als je er achter komt dat je er toch minder mee bezig kunt zijn, toch?! Vind ik wel haha.

Zal enorm voor je duimen meid! :pray: :pray: :pray:

ik duim ook mee voor jullie… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

even iets van vanmiddag:

ik had vandaag de vk gebeld een afspraak gemaakt en moest even een keer de verwijzing voor de echo ophalen. Ik dacht laat ik dat dan maar vandaag doen. Ik er naar toe, zw begint om 1400, dus was er iets eerder, roept ze me naar binnen, bij naam. Mocht ik gaan zitten, zegt ze: hm morgen 24 weken!!! Dus ik kijk haar aan en zeg, nee hoor, ik kom de verwijzing halen. Bleek dat de persoon na mij dezelfde naam heeft en dat ze eigenlijk verder me niet bekeken had bij het binnenkomen. Ze voelde zich wel lullig geloof ik, maar ik kon er wel om lachen hahahaha

@bieslookje wrote:

even iets van vanmiddag:

ik had vandaag de vk gebeld een afspraak gemaakt en moest even een keer de verwijzing voor de echo ophalen. Ik dacht laat ik dat dan maar vandaag doen. Ik er naar toe, zw begint om 1400, dus was er iets eerder, roept ze me naar binnen, bij naam. Mocht ik gaan zitten, zegt ze: hm morgen 24 weken!!! Dus ik kijk haar aan en zeg, nee hoor, ik kom de verwijzing halen. Bleek dat de persoon na mij dezelfde naam heeft en dat ze eigenlijk verder me niet bekeken had bij het binnenkomen. Ze voelde zich wel lullig geloof ik, maar ik kon er wel om lachen hahahaha

Gaat wel erg hard dan he, in 1x 24 weken :mrgreen: :lol:

@bieslookje wrote:

ik duim ook mee voor jullie… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Lief! :-*

Goedenavond! Hoe is het met jullie? Bieslookje, echt een geweldige actie!!! :lol:

Ook ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor jullie!!

Ik heb mij zojuist aangemeld bij MvM. Binnenkort mag ik dus flessen gaan vullen :mrgreen:

Vanmorgen nog even mijn laatste digitest gedaan. In de la laten liggen vond ik ook zo zonde :angel: :wink: Maar nu is het klaar hoor… ik zal het maar gewoon moeten geloven nu!