@Lisette24 wrote:
Hey Patricia… Waar me oog ineens opvalt, is dat jouw dochtertje ook 26 augustus is geboren??? 
En de naam zal ik SEMIE uitspreken zeg maar
Ja zeg, ik zie het ook nu ineens pas!!! :mrgreen: Wanneer was jij uitgerekend? Ik de 27e.
Semih wordt uitgesproken als semmiej, maar jullie lezen het dus niet zo?
Nee :roll:
Je kan die naam op verschillende manieren uitspreken toch??
Semmiej is ook leuk hoor!! 
patricia, ik lees het als seemieh, komt denk ik door de enkele e (snap je het nog)vind semmiej leuk hoor!!
Wilde gisterenavond nog even komen maar kreeg onverwachts visite!!!
@Sem wrote:
Leuk zeg dat scrappen, moest even op google zoeken wat het was :oops:
Maar ziet er idd heel erg creatief uit!!
Nou scrapse dan maar!!
Hihi grappig dat je het heb opgezocht, zal vanmiddag laten zien wat ik heb gemaakt.
Bieslookje: wat een stunt bij de vk

En wat een mooie taart heb je gemaakt, zonde om op te eten.
Matsjo: Natuurlijk zonde om die test niet te gebruiken…het is nu wel heel erg duidelijk dat het echt is he!!!
Miraq: wat toevallig dat je gisteren buikpijn had, ik had gisteren laat in de middag ook heel veel last. Zag dat onze NOD op dezelfde dag valt, leuk!!
Sem en Cin: hopelijk is bij beide de misselijkheid weer weg.
Tweet: ik ben het helemaal met je eens, kan me goed voorstellen dat je even tijd nodig hebt om bij te komen van de bevalling en daar niet 24 uur per dag iemand bij kan gebruiken. Ik zou het zelf ook zo gezegt hebben hoor, maar mijn man begrijpt dat ondertussen wel, hopelijk komt dat bij die van jou ook nog. Zou het gewoon nog eens met hem bespreken en dan zeggen dat hij voordat hij gaat praten eens eerst naar jou uitleg moet luisteren voordat hij weer boos wordt. Sterkte ermee, hopelijk is het snel opgelost en kan je verder genieten van je zwangerschap.
Patricia: spannend hoor, vind het zo snel gaan kan me nog herrinneren voor onze vakantie’s dat je positief teste en nu alweer voor de echo.
Ik zou als ik de naam zo lees eerst even geen idee hebben hoe het op de juiste manier uit te spreken en het dus maar vragen. Als je het dan eenmaal weet dan zeggen ze de naam zoals jij dat wilt toch??
Zo en nu ga ik wat aan het huishouden doen en daarna boodschappen, heb mezelf belooft dat ik daarna de tijd voor mezelf mag besteden dus ga er als een speer tegenaan…
Door de enkele E en enkele M inderdaad… Ik vind het ook een leuke naam, maar ik wil niet dat hij straks op school de juf en kinderen steeds moet verbeteren qua uitspraak. De naam komt dus op de reservelijst
:mrgreen:
Zijn jullie ook al met namen bezig?
Ik moet wel zeggen dat ik het voor een jongen veel moeilijker vind dan voor een meid. En dan nog Turks ook…
@Patripiex wrote:
Wilde gisterenavond nog even komen maar kreeg onverwachts visite!!!
@Sem wrote:Leuk zeg dat scrappen, moest even op google zoeken wat het was :oops:
Maar ziet er idd heel erg creatief uit!!
Nou scrapse dan maar!!
Hihi grappig dat je het heb opgezocht, zal vanmiddag laten zien wat ik heb gemaakt.
Ja ik zag dat staan en dacht van: huh :think: wat is dat??
Dus maar even opgezocht!! :mrgreen:
Lang leven google :lol:
Ben benieuwd wat je gemaakt heb Patripiex!!
Idd neem lekker wat tijd voor jezelf!! :-*
Misselijkheid is zo goed als weg trouwens
@ patricia26: Wij hebben idd al wat namen bedacht

Tijd geleden al!! Al voordat we echt “bezig” waren… Meer voor de lol eigenlijk, maar zijn wel wat leuke namen uitgekomen…
Aangezien mijn lieve dinnie Lisette de naam al heeft voor een jongen die ik ook graag wou gaat die helaas over…
( net als de naam van de hond!! :lol: )
Maar we hebben idd al wat namen… Hoe of wat dat zien we tegen die tijd wel hihi…
Wel geinig zeg jullie kids op de zelfde dag jarig!! :mrgreen:
Oh dan ben je wel vroeg bevallen zeg! Maar indd heel leuk!
Wij gaan het de 16e al vieren.
@patricia26 wrote:
Oh dan ben je wel vroeg bevallen zeg! Maar indd heel leuk!
Wij gaan het de 16e al vieren.
ja hij is precies met 36.1 dag geboren :lol:
ohnee ik vier het de 29e… lekker in het weekend
Ja sorry sem, jij ff pech! :lol:
Meiden, ik doe mijn uiterste best, maar pffffffffff wat zijn mannen soms verschrikkelijk kortzichtig!!! :roll: 
Tweet :hug:
Zeg het maar hoor: MANNEN!!! :wall:
Soms kan je ze wel achter het behang plakken he!! :doh:
Rustig aan Tweet !!
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Jemig Tweet wat een verhaal. Ik kan mijn mister lover lover nu al geen weken achter elkaar 24 uur per dag om me heen hebben. Hoeveel ik ook van hem hou, laat staan als je net bevallen bent. Kan me voorstellen dat je dat niet trekt.
@ Bieslookje wat een gave taart. En zo goed gelukt ook. Had ik je eerder gekend had je mijn bruidstaart mogen maken. Wij wonen in duitsland maar zijn 90% van onze tijd in limburg. We wonen dan ook maar 2 minuten over de duits/limburgse grens.
Voor de dames die afwachten sterkte daar mee, voor de klussers heel veel plezier. 
Wij zijn dus van het weekend lekker weg geweest. Het was hardstikke gezellig. Vrijdag hebben we nog wat miezer gehad, zaterdag ben ik dus echt helemaal verknetterd door de zon. Ze zeggen mooi rood is niet lelijk, maar zoals ik er uit zag was echt niet charmant.
Zondag ben ik na we op de camping weg gingen naar mijn ouders gereden in de buurt van Arnhem om mijn bruidsjurk nog is te passen. Ik heb een bovenstuk wat je moet rijgen, zeg maar. Zegt mijn moeder ja schat ik weet het niet hoor maar dit krijg ik nooit helemaal bij elkaar. Was ze heel voorzichtig aan het doen. Dus ik zeg mam, die vrouw die hem gemaakt heeft trok me bijna van mijn stuk, dus je moet meer kracht zetten. Nou toen trok ze van leer, samen met mijn zusje. Mijn zusje met d’r hand op mijn rug om mij tegen te houden. Hij paste dus echt nog perfect. Hoeft niks meer aan te gebeuren.
Vervolgens 's avonds nog geklust na heen stomme discussie over Ruud dat ik het wat leuker moest aankleden als ik “zin” heb. Niet gewoon vragen of ie mee naar bed gaat. Ik helemaal over de zeik omdat ik door en verleden met misbruik het dus heel moeilijk over mijn lippen krijg. En dat ie blij mag zijn dat ik me lichamelijk en geestelijk zo goed voel, dat ie meer sex krijgt als ooit te voren. pfff mannen
En toen ben ik gister een half dagje gaan werken om te kijken hoe dat ging met mijn rug. Ik heb van 1 tot 6 gewerkt en was echt k.o ik heb wel wat meer last nu, maar ik heb nog geen pijnstiller hoeven pakken, dus dat is echt super. Nu ga ik vrijdag weer een half dagje. En volgende week ook 2 halve dagen,. dan 2 weken 2 hele dagen en dan gaan we daarna even bekijken hoe dan verder. Zodat ik met mijn bruiloft 100% beter ben, zodat ik ook op huwelijksreis kan. 
Nou ik ben er even van tussen, tot later.
Das mooi dat je een lekker weekendje gehad heb 
Top dat je jurk nog goed past!! :thumbup:
Gelukkig maar!! :mrgreen:
Ja die mannen he :roll:
Fijn dat het al ietsjes beter gaat met je rug, zal voor je duimen dat je op de groote dag helemaal geen last heb!! Dat je zonder pijn en moeite de dag door komt!
En daarna lekker op huwelijksreis!! :dance:
Weet je al waar de reis naar toe gaat??
Mooie avater heb je weer Matsjo!! :inlove:
zie trouwens net dat ik Peuter ben op kok!! :dance: :roll:
Ja, waar gaan jullie naartoe Bianca??
Hallo allemaal!
Wat een leuke taart Bieslookje!!! Dat wil ik dus ook leren
Is ie ook lekker?
Patripiex; idd wij lopen gelijk op. Wat grappig dat jij ook gisteren buikpijn had. (nou ja; het voelde niet grappig, maar qua timing dan he ;))
Tweet… Mannen!!! Soms…
Ik zou het denk ik de eerste paar dagen wel fijn vinden als mijn vriend thuis bleef; maar vijf weken… dat zijn er best veel. Ik hoop dat jullie er snel uitkomen!
Bianc-k; super dat je trouwjurk er al helemaal klaar voor is!! Spannend!
Wij hebben besloten dat we in onze vakantie eind augustus koste wat kost een midweekje weggaan. Daar zijn we echt aan toe en vriends ouders mogen daarvan denken wat ze willen! (zei ze stoer haha)
Dus… als iemand nog tips heeft (we willen binnen nederland blijven), laat maar komen!!!
Tweet meid.
Ik kan mij voorstellen dat jij je eigen dingetje dadelijk na de bevalling weer zou willen doen. Lekker kroelen met de kleine, weer jezelf terug vinden, lekker Tweet tijd.
Maar ik snap ook heel goed van je man dat hij eigenlijk een beetje over-enthousiast is, en meteen een paar weken vrij wil hebben.
Misschien wilt hij wel gewoon jou ondersteunen in het begin, zorgen dat jij niks tekort komt, voor jou en de kleine zorgen. Laten zien hoe trots hij is.
Het is een erg mooi en lief gebaar van hem.
En als je dan het idee helemaal afkapt in 1 keer, en laat merken dat jij daar enorm chaggi van wordt, kan ik mij voorstellen dat hij dit niet leuk vind. Zijn goede intenties worden dan meteen van tafel af gegooid.
Misschien is hij wel gekwetst hierdoor en wilt hij daardoor nu gewoon even niet praten. Wat ik behoorlijk irritant vind trouwens, maar is dat zijn manier om zijn ding even te verwerken, even af te koelen?
Weet verder niet hoe hij is als persoon natuurlijk, maar kan mij voorstellen dat het hem toch een beetje pijn heeft gedaan (als ik naar me eigen hubbie kijk hoe hij zou reageren in zo’n situatie).
Meissie, je moet niet meer zo denken hoor! Dat kindje is ontstaan uit jullie liefde. :inlove:
Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel,.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Hoe is het met de rest van de dames?
Hier eerder naar huis gekomen, terug weg in de auto echt me kotsneigingen weg gepuft :lol:
Nu zit ik aan de droge crackers (lekker lekker) en vertrekt de misselijkheid een beetje.
Pff, denk dat ik gewoon hele erge honger had of zo. We zullen zien straks!
Tsja ik weet niet wat je zoekt, maar ik vind Valkenburg Limburg erg leuk.
he bianca, da zie ik wel als een complimentje, maar eh er zitten echt wel schoonheidsfoutjes in hoor 
Super dat je jurk helemaal goed zit.
mirag, ik weet nog niet of ie lekker is, ga er straks als vriend thuis is pas van proeven.
Goed dat jullie toch besloten hebben om even weg te gaan. En als je idd in nederland blijft ben je ook zo weer thuis mocht het nodig zijn.