cin ik wil wel zomer kindje hoor maar dan juli haha
loop je niet hoogzwanger in de hitte… alhoewel… zie afgelopen 2 weken…
@lins wrote:
cin ik wil wel zomer kindje hoor maar dan juli haha
loop je niet hoogzwanger in de hitte… alhoewel… zie afgelopen 2 weken…
Ja maar dan kan ik gewoon asociaal Free Willy spelen, weet je wel een aangespoelde orka in laag water of zo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hahaha ja…hihi mak en kan ik eindelijk zonder dat ik me "dik voel"in een ikinie lopen hihi
maar ikke ga slapen…begin nu te gapen en wekker gaat om 8uur weer
weltrusten allemaal!!! niet teveel beppen morgen anders moet ik zoveel lezen zaterdagavond! hihi
Ja maar dan kan ik gewoon asociaal Free Willy spelen, weet je wel een aangespoelde orka in laag water of zo
:D :lol: :mrgreen: :lol: :D :lol: :mrgreen: :D :lol: :mrgreen: :inlove:
welterusten lins,
ik ga ook naar bed, cin. ook alvast welterusten.
Ik ga ook naar bed, lekker slapen!
weltrusten!
:-*
goedemorgen…
ik bedenk me net iets…
volgens mijn cyclusberekening zou ik 15 maart uitgerekend zijn, zelf denk ik dat het 3 dagen eerder is ivm een vroege eisprong…
afgelopen januari zijn we na een kort maar heftig ziektebed mijn oma verloren…die jarig was op 12 maart…(die 3 dagen eerder…zou dat wel heel bijzonder vinden)
@bieslookje wrote:
ik bedenk me net iets…
volgens mijn cyclusberekening zou ik 15 maart uitgerekend zijn, zelf denk ik dat het 3 dagen eerder is ivm een vroege eisprong…
afgelopen januari zijn we na een kort maar hevig ziektebed mijn oma verloren…die jarig was op 12 maart…(die 3 dagen eerder…zou dat wel heel bijzonder vinden)
Nou idd, dat zou echt heel mooi zijn… Wow… Super zeg!
Goedemorgen trouwens… Waar is iedereen?
Hoe gaat het met de (zwangere)dames??
:-*
hey lisette, hoe is het nu met jou?
halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Bieslookje: Dat zou dan wel echt supertof zijn zeg!
Lisette: Hoe is het met jou?
Hierzo nog altijd doodop, maar dat zal vast voorlopig nog wel even zo blijven, aangezien over twee weken de zomervakantie begint…
@bieslookje wrote:
hey lisette, hoe is het nu met jou?
Ja wel goed nu… Ben eindelijk van mn menstruatie af… Dus geen buikpijnen meer! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
We gaan nu op naar ronde 2!
Klussen als een gek!!! :lol: :lol: :lol:
Hoe is het verder met jou Bieslookje & Tweet??
hier wel ok, nog steeds erg onwerkelijk.......
@bieslookje wrote:
hier wel ok, nog steeds erg onwerkelijk…
Kan me voorstellen meis… Is ook niet niks nu zo ineens… :hug:
Gave banner Bieslookje!!! :inlove: Niks niet gek dat het zo onwerkelijk voor je voelt, na alles dat je al doorstaan hebt… :hug:
@bieslookje wrote:
hier wel ok, nog steeds erg onwerkelijk…
Denk dat het besef pas komt bij de allereerste goede echo, met kloppend hartje meid :hug: :hug: :hug:
Probeer er wel van te genieten, ondanks het moeilijk zou zijn.
Ik zie het bij mijn zus, die laat haar hele zwangerschap verpesten met de gedachte wat er nog mis zou kunnen gaan :shock:
Ze heeft in december een M.A. gehad.
Wat is een MA? :oops: :oops: :oops:
cin. ik weet het, ik zal waarschijnlijk nog wel 2 weken wat twijfel hebben.
Wel sneu voor je zus dat ze er niet van kan genieten. Ik heb zelf bij mensen die dicht bij staan 4 x mee gemaakt dat er ook later nog wat mis kan gaan, maar daar moet je eigenlijk niet over nadenken.
lisette, het verschil tussen een MA en een MK is dat een MK spontaan op gang komt, vooral voordat je een evt. echo hebt gehad. Een MA is dat je er eigenlijk achterkomt bij een echo
(verbeter me even als het niet goed is)