Maart/aprilstoppers '09 deel 11! ** 10 kindjes op komst! **

Oh ja: Lins: Nee, gelukkig hadden we daar nog niets aanbetaald!!! :shock:

jeej Tweet :shock: dat is idd een stres moment.

weet je nog bij ons dat de dj 2 weken van te voren afmelde??

je wilt niet weten hoe ik toen in de stres schoot.

gelukkig heb je snel iets kunnen regelen :thumbup:

Cin:

heel begrijpelijk dat het je even te veel is :hug: :hug: :hug:

Bieslookje:

Gefelicieerd :dance: al begrijp ik al te goed dat je er voorzichtig mee om gaat.

Vandaag heel de dag gewerkt.

morgen ook weer van 8 tot 5 en dan morgenavond lekker niks te doen :mrgreen:

heerlijk lekker thuis bankhangen :inlove:

zo morgen nog een dagje werken …en dan weekend…pfff eerste week na vakantie valt niet mee!! en al weer aardig wat werk verzameld hiihi…

en iedereen nog plannen dit weekend??

zondag bbq bij mijn ouders.

mijn vader is woensdag jarig dus vandaar een bbq

gelukkig hoeven we geen rekening te houden met het weer.

mij ouders hebben een grote overkapping dus we zitten altijd droog :mrgreen:

gezellig!! ik hou ook wel van een bbq hihi…

zit alleen altijd zo snel vol!

wel prettig dat het overdekt is!

@Matsjo wrote:

Ik heb vandaag ook nog eens een k*tdag gehad. Iets heel vervelends met een leerling. Heb zelfs gehuild :shock: uiteraard kan ik er hier niks over kwijt, dat zullen jullie begrijpen…

Vervelend meid! Hoop dat je het een plekje kunt geven, en dat je weet voor je eigen gevoel dat je goed gehandeld hebt!

Ondanks wat de situatie is.

:hug:

Bieslookje. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

yeah, gefeliciteerd meid!!!

hey cin hoe ist met jou??

he matsjo, wat vervelend om iets lastigs mee te maken met een leerling. Hopelijk kun je er idd thuis over praten en kun je er samen met de leerling uitkomen.

angela, mijn schoonouders hebben nu ook een overkapping, is echt ideaal!!! eet smakelijk!!!

tulpjes…nog even en je hebt al je echo…spannend!!! Gaat goed komen hoor :inlove:

hier besef ik het nog steeds niet helemaal, net de test van vanmorgen aan een vriendin laten zien en ze ziet hem ook duidelijk :mrgreen: …toch ga ik denk ik maandag of dinsdag nog een laatste test doen, puur voor de zekerheid en om er een goed gevoel over te krijgen. Ik heb ook nog geen kwalen, nou ja een beetje gevoelige borsten, maar dat was het, dus dat maakt ook onzeker…lastig he haha

@lins wrote:

hey cin hoe ist met jou??

Ja gaat wel, erg erg moe. Ben gewoon een beetje op.

Zondag en maandag even 2 dagen vrij, en dan echt even rust nemen. Ook lekker even voor mezelf, en voor me mannen. Even genieten.

Hoe is het met jou?

hey cin. wel begrijpelijk dat je erg moe bent, het is ook niet niks he wat je hebt doorstaan, en dat 2 keer in korte tijd. Lekker aan toegen op je vrije dagen en evt. lekker laten verwennen en genieten van je mannen :hug:

Bieslookje meid. Ga je een digi test doen?

Ben zo blij voor je :inlove:

Thanx trouwens :-*

ja met mij goed…voel nog geen syptonen waardoor ik denk dat ik wel is zwanger zou kunnen zijn… is ook nog wel heel vroeg…

maar ben al weer aaardig ongeduld aan het worden…en als ik ongi word dan hopelijk niet zoals vorige keer …

maar ook ik ben moe…valt niet mee weer werken na 2 weken vakantie

ja zo een waarop je ziet hoe ver je al bent??ben benieuwd hoor!! maar bieslookje je kan er bijna niet meer omheen hoor!!!

@lins wrote:

ja met mij goed…voel nog geen syptonen waardoor ik denk dat ik wel is zwanger zou kunnen zijn… is ook nog wel heel vroeg…

maar ben al weer aaardig ongeduld aan het worden…en als ik ongi word dan hopelijk niet zoals vorige keer …

maar ook ik ben moe…valt niet mee weer werken na 2 weken vakantie

Dat kan ik mij voorstellen! Beetje opstart problemen na de vakantie :wink:

Nee indd niet zo erg is te hopen dan toch?! Maar we wachten geduldig op een testje van je af, zo rond de tijd dat je denkt dat je moet testen eventueel :mrgreen:

ja en ik ben ongeduldig hihi…o wil het dik keer te graag dus gaat mega tegen vallen ben ik bang…

@lins wrote:

ja en ik ben ongeduldig hihi…o wil het dik keer te graag dus gaat mega tegen vallen ben ik bang…

Ja ken het helemaal! Daarom heb ik nu even besloten om het deze maand gewoon even te laten zoals het is. Volgende maand weer er tegen aan :wink:

Had voor me eigen gemoedsrust gewoon die break even nodig.

Bij Levi had ik het helemaal niet zo erg. Nu wordt ik er gek van!

He, en anders gaan wij gewoon voor een zomerkindje! Is ook leuk :mrgreen:

cin, ik heb nog 1 digitest liggen…voor volgende week ofzo haha, had ik afgelopen weekend wel al gedaan en die gaf al zwanger aan, en toch was ik toen nog heel bang voor oude hormonen (nu niet meer zo, een beetje nog)

lins…spannend, houd je het vol tot aan je nod, denk je?

ik denk dat ik zondag een keertje probeer, want als mijn cyclus 25 dagen is dan kan twel…

is die negatief dan pas donderdag weer…

en als het dan weer nega is dan houden wij ook denk ik een stop maand anders ga ik dadelijk op vakantie 1 week terwijl ik dan die dag kan testen…en anders wil ik niet meer weg hihi…

maar ik heb een vermoeden dat het wel een juni kind gaat worden (hopelijk niet dan zijn wij beide jarig hihi)

bieslookje kan me het wel voorstellen hoor…ik geloof dat als ik positief ben dat ik na 2 weken ook nog is probeer …

maar bij jou ligt het anders… snap dat je het past gelooft als je iets bij verloskundige ziet