ja, heel stil
Regent het bij jou ook zo?
Nee, niet meer. De zon schijnt zelfs! Vanmorgen heeft het wel hard geregend.
Stuur je de zon dan even door ?
Hoelaat heb je donderdag de echo?? Spannend he!
Ik heb het tegen hem gezegd… :mrgreen:
Om 12 uur. Ik vind het indd heel erg spannend. Zeker omdat ik tot voor kort eigenlijk niets merkte van het zwanger zijn. Vandaag valt me wel op dat mijn borsten iets groter worden.
Ik ben donderdag toevallig vrij en als de echo goed is, ga ik meteen even iets leuks voor deze beeb kopen. Tot nu toe heb ik me in kunnen houden
kan je ook een beetje zon deze kant opsturen misschein? Ik heb hier vanavond een bbq in de straat :roll:
hallo,
Tweet, pfff wat een stress, maar gelukkig heb je al iets anders kunnen regelen.
Patricia, spannend he die echo, goed dat je je hebt ingehouden om nog niets te kopen.
cin. hoe is het nu tussen jullie beiden, nog gepraat?
bianca, waarschijnlijk te laat, maar alsnog veel plezier!!!
hier ben ik wel weer positief, de test gisteravond was erg licht, maar had ook veel gedronken, dus…
vanmorgen weer getest…en die streep is donkerder :dance: dan gisteravond en ook donkerder dan de andere testen van vorige week…ik ga er dan stiekum toch maar vanuit dat ik zwanger ben, al vind ik dat heel eng. Ik heb het ziekenhuis weer gebeld en volgens hun kan ik er ook vanuit gaan dat het zo is! Dus een afspraak gemaakt voor echo, deze is dan op 27 juli, waarschijnlijk heb ik dan met 9 en 12 weken er nog 1, dit omdat het al 2 keer is mis gegaan…vind ik niet erg dat we dan extra echo hebben haha
hier dan nog een duidelijkere foto van de test van gisteravond (de bovenste)
en van vanmorgen…
Jaaaaaaaa! Gefeliciteerd!!! :dance:
dank je, al geloof ik het eigenlijk nog niet, heb deze week al 7 testen gedaan (slaat nergens op natuurlijk :oops: )
JAAAAAAAAAAA nu zie ik hem ook bieslookje!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove:
Die is echt niet meer te missen bieslookje! Gefeliciteerd!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD Bieslookje!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
gefeliciteerd bieslookje!!! :-* :dance:
lisette: die foto reading…dat lijkt mij ook wel wat hihi…
tweet hopelijk niet aanbetaald?? geweldig dat je al wel een alternatief hebt!!
is hier rustig vandaag geweest ik dacht weer heel wat bij te lezen!
@Bieslookje!! Gefeliciteerd!!!
Pff wat een onzekerheid heb je de laatste tijd gehad zeg! Maar dan wordt je dus ook een maart mama??
@matsjo…voel je je alweer wat beter??
@tweet…wat een gestress zeg met bruiloften he? Wel super dat je zo snel iets anders kon regelen!!
Hier vind ik het onwijs spannend…elke keer als ik minder voel dan ik graag zou willen (soms voel ik niets!) dan denk ik: het is weer foutgegaan :s Maar goed…aankomende donderdag al eerste echo! Hoop dat die goed is!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Bieslookje!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Wat geweldig zeg!!
Dames, ik ben zo duidelijk zwanger! Ben ontzettend :sick: en heb de wc al meerdere keren bezocht daardoor. Verder is de vermoeidheid flnk toe geslagen. Ik heb vandaag ook nog eens een ktdag gehad. Iets heel vervelends met een leerling. Heb zelfs gehuild :shock: uiteraard kan ik er hier niks over kwijt, dat zullen jullie begrijpen…
Ik moet zo weer weg dus ben er of vanavond laat (als ik niet te moe ben) en anders morgen…
:-
matsjo begrijp dat je het niet hier kan schrijven! ik hoop dat je er met je man wel over kan praten! vervelend dat je daarbij ook goed ziek bent! hopelijk gaat ook dat snel over! :hug:
ik verveel me!!
waar is iedereen???
Tulpjes: Logisch meis!!! :hug: Gelukkig heb je snel je eerste echo, EN dus duidelijkheid over hoe jullie kindje het maakt!!! :-*
Bieslookje: Besef je het al echt? :inlove:
Matsjo: Mooi, geen klagen meer van jou dat je misschien niet zwanger bent dus! Wel balen dat je zo’n rotdag gehad hebt… Is het wel iets dat opgelost of op zijn minst uitgepraat kan worden? Dat scheelt vaak al iets in de verwerking… :hug:
Ik ben zojuist weer eens in slaap gevallen op de bank… :doh: Terwijl mijn ventje vanavond net als gisteravond de deur uit is, dus dat wilde ik helemaal niet!!! Gelukkig vond hij het niet zo vervelend…
Weer home alone dus nu!