Maart/aprilstoppers '09 deel 11! ** 10 kindjes op komst! **

Goeiemorgen dames;

Tweet gefeliciteerd!

Bieslookje :hug: :hug: ; wat balen dat je zo lang moet wachten op bevestiging!

Cin :hug: . Ik heb ook zo’n hekel aan ruzie en dan zeker als je het op die manier niet uit kan praten. Wel een superlief smsje!!

Matsjo voel je je wat beter vandaag??

Angela lekker geslapen??

Net als velen hier ben ik de laatste tijd ook ontzettend moe. Geraak maar niet bijgeslapen lijkt het.

Maar gisteren waren we iig niet te moe om te klussen haha.

@ Tweet: Wat leuk!!! Oh, ik vind dat toch echt het heerlijkste gevoel ter wereld :inlove: :inlove:

@ Bieslookje: Ik zie em ook niet :frowning:

@ Angela: Ik zie, voel hoor en ruik Entiteiten (oftewel geesten) Klein voorbeeldje, we gingen op “spokenjacht” naar de bunkers in Ijmuiden, eerst werd er een arm om me heen gelegd en toen we later in diezelfde bunker in een klein kamertje stonden werd ik ineens bij mn been gepakt… Schrok me wezenloos! :lol:

@ Cin: Een andere tijdzone, we gaan steeds meer “samenleven” met de geestenwereld :wink: Daarom zijn er ook steeds meer mensen die vreemde dingen waarnemen :slight_smile: Vervelend Cin, ruzie is nooit leuk :frowning: een dikke :hug: van mij!

:-*

Goedemorgen meiden!

Ik lag er gisteren al om 9 uur in, en ben net pas wakker. Had zo’n lange nacht echt even nodig zeg!

Matsjo, hoe ging het op het CB?

Lisette, kun jij ook pendelen? Op bijvoorbeeld het geslacht van een baby? :roll: :angel:

Tweet, interessant zeg zo’n onderzoek! Ik krijg 11 augustus trouwens ook zo’n kastje op mijn lijf voor 24 uur, maar puur omdat mijn cardioloog wil zien wat mijn hart doet :smiley:

Lins, ik gebruikte die kruidvat test met druppeltjes dus 6 dagen voor mijn nod…

Oh, net als Matsjo zie ik nu!

Tweet gefeliciteerd met je neefje! :inlove:

Tweet is het niet vroeg om je klindje te kunnen voelen?? Het is wel geweldig natuurlijk!

Bieslookje hoe is het nu? Die test is indd wel vaag, maar nog steeds geen bloed??

Hier is de misselijk heid ook begonnen, maar dan wel vooral in de avond. Ik hoef nie t supgen hoor, maar voel me al 2 avonden goed beroerd. En ik kan niet wachten tot de echo donderdag!

En mijn buik is echt al flink. Iedereen die het weet vraagt of het er geen 2 zijn! :shock:

:-*

ja dat kan ik wel, alleen doe ik nooit pendelen… vind er weinig aan :lol: Lekker zo een lange nacht zeg!! Dan had je het idd echt even nodig!

Is er een andere manier waarop je het geslacht kan ‘voorspellen’?

Ja dat kan een medium… hoeso… wil je het zo graag weten dan? :stuck_out_tongue:

Ik kan dat niet, mn moeder heeft het altijd goed… Zij is een medium :slight_smile:

Maar dan moet ze je in levende lijven zien… of via i-net…

Ongeduldje! :lol: :lol: :lol: :lol:

@patricia26 wrote:

En mijn buik is echt al flink. Iedereen die het weet vraagt of het er geen 2 zijn! :shock:

Oeh spannend, wie weet…

eeuhh foto?? :silenced: :angel:

NU HEB IK DUS WEL HEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL HUWELIJKSSTRESS!!!

De dinerlocatie blijkt een betalingsachterstand van meer dan een jaar te hebben, hebben een kort geding aan hun broek gekregen, waar ze niet verschenen zijn, en ze worden dus waarschijnlijk zeer binnenkort gesloten!!!

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

WE HADDEN ALLES ZO GOED GEREGELD!!! WAAROM???

@patricia26 wrote:

Is er een andere manier waarop je het geslacht kan ‘voorspellen’?

20 weken echo afwachten :wink: :mrgreen:

@Lisette24 wrote:

Ik kan dat niet, mn moeder heeft het altijd goed… Zij is een medium :slight_smile:

Doet jou moeder ook soort “reading” via foto?

Ja weet niet hoe dat heet, hihi :oops:

Ik ben zooooo nieuwsgierig! :oops:

Nee toch Tweet!! :cry: Wat nu? :hug:

@Cin. wrote:

@Lisette24 wrote:

Doet jou moeder ook soort “reading” via foto?

Ja weet niet hoe dat heet, hihi :oops:

Ja doet ze :smiley:

SJeeeeeeeeeeeeeeeee lekker dan Tweet…

Zo dan :shock: We hebben binnen een kwartier iets anders kunnen regelen!

De locatie waar we de ceremonie en het feest gaan vieren, gaat de menu’s doornemen met hun koks en kijken of zij daar in de buurt bij kunnen komen…

:pray:

Dus het is al geregeld!!! :shock:

Nou dat is een hele opluchting dan Tweet! En inderdaad zo snel! Fijn hoor! :-*

Jemig tweet dat geeft inderdaad wedding stress. Super dat je je kleintje hebt kunnen voelen gister.

Cin een :hug: voor jou. Die jankbuien ken ik maar al te goed.

En voor de rest ook een :hug: gewoon zomaar.

Ik meld me bij deze af, ga me klaar maken voor ons weekendje weg. Had gisteravond geen puf en te veel pijn om de auto in te pakken dus dat mag ik vandaag alleen doen, omdat vriendlief geen vrij kon krijgen.

Fijn weekend en klusze. :wink: als mijn ongi is ophoud dan gaan wij dat van het weekend ook doen. hihihi

Mja, het vervelend is dat alle daggasten al de locaties door hebben gekregen, dus die mogen we nu allemaal weer na gaan schrijven, en de chauffeur van de wagen, plus de fotograaf, plus de ceremoniemeesteres, van wie van de week dr broer overleden is en die dus eigenlijk al meer dan genoeg op haar bordje heeft, enzovoorts… :roll:

Veel plezier Bianca!

Jeetje Tweet, wat heftig zeg, dan wil de stress wel even oplopen idd. Wel fijn dat jullie zo snel een andere locatie hebben gevonden en dat zij nu alles uit de kast trekken om zo dicht mogelijk bij jullie wensen te komen.

Idd wel lastig dat je nu de verandering weer door moet gaan geven, maar gelukkig hebben jullie nog iets kunnen vinden

Veel plezier Bianca!

Stil hier?