ahh matsjo…volgens mij beginnen je zwangerschaps symptonen nu lekker op te borrelen! lekker in je bedje blijven liggen en je laten vertroetelen door manlief!!
Lins: Ja, het is echt maar een minimensje, maatje 30-32, naar schatting zo 1.60-1.65 lang, weegt nauwelijks een gram, je kent het wel… Ze is indische van origine, en dus normaal redelijk getint huidje, maar als ze zwanger is, is haar huid letterlijk grijs! :shock:
Matsjo: Toch wel echt zwanger??? Gefeliciteerd met de kwaaltjes! :inlove:
Dank voor alle felicitaties! :inlove:
Wij hebben trouwens inmiddels alle plakkers van de electrodes vast gezekerd met dubbele lagen pleistertape, in de hoop dat alles dan wel blijft zitten, dus nu zie ik er helemaal niet meer uit!!! :mrgreen:
Matsjo: Hoe gingen de prikjes? Heeft hij er last van zo achteraf?
Niemand hier??? :shock:
Maar ik ben de hele avond alleen thuis, en dan heb ik niemand om tegen te praten!!!
Volgens mij heb ik gisteravond ons kindje voor het eerst echt gevoeld :shifty:
ik ben er…o wauw!!! en hoe voelt dat??? lijkt me echt heel gek!
Dat voelt geweldig!!!
Ik ben heel bang geweest dat ik het niet zou kunnen onderscheiden van darmgerommel, maar het was echt zo totaal anders… Lekker vlinderig! :inlove:
Ben me nu er zoveel mogelijk op aan het concentreren, of ik het vanavond weer voel, want gister werd ik steeds afgeleid door mijn vent die zat te kletsen, en de tv die aan stond. Vanavond is hij weg, dus heb ik meer rust!
Hoop zo dat ik het dalijk weer mag voelen!!!
@Tweet wrote:
Dat voelt geweldig!!!
Ik ben heel bang geweest dat ik het niet zou kunnen onderscheiden van darmgerommel, maar het was echt zo totaal anders… Lekker vlinderig! :inlove:
Ben me nu er zoveel mogelijk op aan het concentreren, of ik het vanavond weer voel, want gister werd ik steeds afgeleid door mijn vent die zat te kletsen, en de tv die aan stond. Vanavond is hij weg, dus heb ik meer rust!
Hoop zo dat ik het dalijk weer mag voelen!!!![]()
In de eerste weken van je zwangerschap ben je je nog maar nauwelijks bewust van het bestaan van de baby in je buik. Maar dan opeens beweegt er iets: je voelt een soort kriebeltje, een vlinder die je buikwand raakt, een plopje of een schopje. Je wereld verandert een beetje, want nu voel je dat je baby zich echt gaat aankondigen.
Voor veel vrouwen is dit een grandioos moment, het eerste contact met hun baby! In de weken daarna zal het bewegen steeds duidelijker worden. Je kunt met je handen de schopjes voelen en soms lijkt het alsof je baby naar je handen ‘toezwemt’. Voor vaders zijn deze eerste bewegingen helaas nog nauwelijks te voelen van buitenaf.
Wanneer voel je de eerste bewegingen?
Zo tussen de zestiende en de twintigste week kun je het eerste teken van leven verwachten. Komt het later? Geen zorgen.
Ben erg benieuwd of het indd je kleine wurm al is geweest, of toch wel je darmen?!
Spannend!!!

Bij een eerste kindje kun je het kindje inderdaad later in de zwangerschap pas voelen, maar dit is al mijn tweede, en dan komt het over het algemeen altijd eerder al.
En ja, ik weet heeeeeeeeeeeeel zeker dat dit mijn darmen NIET waren, want ik weet inmiddels exact hoe het voelt als die zich weer eens roeren! :lol:
Plus de locatie van het gevoel, helemaal onderin…
hihi wel grappig hoe het omschreven word…ben blij dat het in ieder geval geen vervelend gevoel is hi
hey, sorry weer even ego, ben net pas thuis van het werk, en ontzettend moe.
heb net getest en het streepje is nog steeds licht, dat lijkt me niet zo goed eerlijk gezegd. De eerdere testen waren van het kruidvat en deze van matcare, maar dan nog moet er dacht ik geeen verschil in zitten.
hier foto ervan.
Sorry morgen ben ik er weer…
hmmmmm is niet te zien op de foto…in het echt zie ik iets lichts
Tweet:
Gefeliciteerd,en wat super dat je de kleine gevoeld hebt.
lijk me echt mooi om mee te maken.
Matsjo:
:hug: Beterschap maar het hoort er ook bij hé
Lins:
ik hoop het voor je meid.
Cin:
Bedankt voor de link,ik heb hem opgeslagen :thumbup:
Lissette:
erg interessant,wat zie of voel je dan allemaal??
Vandaag uit me werk gekomen en zo moe!!!
na het avond eten werd ik misselijk.
net daarna ben ik onder de zonnebank gegaan en onder dat ding in slaap gevallen.
daarna gedouched en mijn bed ingedoken zo moe ben ik.
maar kon het niet laten om even op kok te spieken:D
laptop ligt altijd in mijn nachtkastje :mrgreen:
Ik hoop zo dat het deze keer raak is.
maar weet du helemaal niet hoe mijn cyclus zit.
nou dames ik ga weer verder slapen en heel misschien tot morgen en andres tot zaterdag avond :-* :-*
bieslookje ik kan het niet heel goed zien op de foto…misshcien als je zondag test…
Bieslookje. :hug:
Tweet. :inlove:
Lisette. Een andere dimensie las ik? Hoe bedoel je dat?
Sorry ben niet zo thuis in dat wereldje, maar vind het wel super interessand! :oops:
Iedereen nog een fijne avond en een fijne dag morgen
:-*
kan zijn dat ik minder reageer de komende dagen.
Vanavond is het een en al huilbui :wall:
“Ruzie” met manlief, die weg moest gaan ivm nachtdienst dus niet fatsoenlijk uit kunnen praten. Zijn we nu een beetje aan het doen via sms. Ook wel fijn maar niet de manier waarop ik gehoopt had.
De miskramen kort op elkaar hebben er volgens mij efkes teveel bij ingehakt zowel bij hem als bij mij. En dat komt er nu efkes allemaal uit. Plus de spanningen van mijn werk, enz.
Wordt gek van mezelf!!!
Kreeg net smsje:
“Als je maar weet dat ik ontzettend veel van je hou, en jou niet kwijt wil. Wil niet dat jij teleurgesteld bent in jezelf, doet me pijn.”
Aaahhh lief.,
Ga een pilsje pakken, en naar bed
Tot tot.,
he cin hoop dat je er nog bent…
ruzie is nooit leuk! zeker als hij dan nog weg moet om te werken…ik heb het ook een keer gehad en toen zei hij niet eens gedag…wat was ik boos! hebben nu afgesproken ook al hebben we ruzie we geven elkaar een kus en zeggen dat we van elkaar houden…je weet maar nooit…de dag erna praten we het dan wel uit!
maar mooi wat hij in zijn smsje heeft gezet…zouden de woorden van mijn man kunnen zijn!
(ik wist trouwens niet van 2xmk )
komt goed! en huilen zo nu en dan mag best hoor!!!
vandaag heb ik ook niet zo beste dag!!
@lins wrote:
he cin hoop dat je er nog bent…
ruzie is nooit leuk! zeker als hij dan nog weg moet om te werken…ik heb het ook een keer gehad en toen zei hij niet eens gedag…wat was ik boos! hebben nu afgesproken ook al hebben we ruzie we geven elkaar een kus en zeggen dat we van elkaar houden…je weet maar nooit…de dag erna praten we het dan wel uit!
maar mooi wat hij in zijn smsje heeft gezet…zouden de woorden van mijn man kunnen zijn!
(ik wist trouwens niet van 2xmk )
komt goed! en huilen zo nu en dan mag best hoor!!!
vandaag heb ik ook niet zo beste dag!!
Ja dat hebben we indd wel gedaan. Want je weet immers maar nooit…,
Ben normaal niet zo’n “huilerd”, maar als ik het heb zit het me ook veels te hoog.
Bedankt voor je lief berichtje meid! :-*
En voor jou ook een dikke knuff :hug:
lekker slapen zo! morgen is er een nieuwe dag! die misschien weer heeeel zonnig is!
ik ben ook geen huilerd…ik spaar het op dus als ik jank dan jank ik hele dag hihih… gooi ik al mijn frustraties eruit…
alsjeblief voor het lieve berichtje! daar is kok voor!
weltrusten :-*
Bieslookje, ook ik zie helaas niets… :hug: Wat ga je nu doen?
Cin: Ruzies zijn verschrikkelijk! :hug: Wel fijn dat er dan toch zo’n lief smsje van je man komt… :thumbup: